eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-11



Ogłoszenie nr 570942-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Urząd Miasta Lędziny: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, krajowy numer identyfikacyjny 270529122, ul. ul. Lędzińska   55 , 43-143   Lędziny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2166511, e-mail um@ledziny.pl, faks 32 2166508.
Adres strony internetowej (URL): http://ledziny.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.umledziny.finn.pl/bipkod/14669162


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: "Oferta w postępowaniu na zadanie pn.: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 21.08.2017r. o godz. 09:00." i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
Adres:
43-143 Lędziny ul. Lędzińska 55 - pokój 112 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach
Numer referencyjny: BI.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach. CZĘŚĆ A Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa pierwsza - 20 uczniów z terenu miasta Lędziny do: 14 uczniów - Szkoła Podstawowa z O. I. nr 1 w Lędzinach, ul. Paderewskiego 5, 5 uczniów - Gimnazjum z O. I. nr 2 w Lędzinach, ul. Hołdunowska 72. 1 uczeń - Powiatowy Zespół Szkół w Lędzinach ul. Pokoju 4 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 95 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim, w związku z czym w pojeździe konieczne jest zapewnienie miejsca na przechowywanie złożonego wózka (z zabezpieczeniem przed jego przesuwaniem się w czasie jazdy). CZĘŚĆ B Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa druga - 15 uczniów z terenu miasta Lędziny do: 14 uczniów - Zespół Szkół Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 1 uczeń - Niepubliczna Szkoła Podstawowa Tychy ul. Paprocańska 84 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 115 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni. CZĘŚĆ C Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa trzecia - 1 uczeń z terenu miasta Lędziny do: 1 uczeń - Szkoła Specjalna w Mysłowicach, ul. B. Wały 4, zajęcia odbywać będą się w Ośrodku Rehabilitacyjno - Opiekuńczym ul. Laryska 7 Mysłowice Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 35 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni. Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim. CZĘŚĆ D Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa czwarta - 4 uczniów z terenu miasta Lędziny do: Miejskie Przedszkole z O. I. nr 1 w Lędzinach, ul. Stadionowa 1, trasa ok 10 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok tj. od 01.09.2017 r. - do 31.08.2018 r. 1) Szczegółowy harmonogram dowozu i szczegóły organizacyjne dowozu poszczególnych uczniów ustalone zostaną przez Wykonawcę z rodzicami lub opiekunami prawnymi. 1) Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoba sprawująca opiekę musi być osobą pełnoletnią i posiadać dobry stan zdrowia. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą sprawowały bezpośrednią opiekę podczas dowozu uczniów na poszczególnych trasach. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć dziecko od rodzica, sprawować opiekę w czasie dowozu i przekazać po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole. W drodze powrotnej opiekun przyjmuje dziecko od nauczyciela lub opiekuna, sprawuje opiekę w czasie jazdy i po przyjeździe pod miejsce zamieszkania przekazuje rodzicowi. 2) Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem zajęć ustalonym przez szkołę. 3) Szczegółową listę uczniów objętych dowozem, numery kontaktowe do rodziców lub opiekunów prawnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dowozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia uczniom właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży, pojazdem należycie oznakowanym i przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiotem umowy jest przewóz uczniów niepełnosprawnych, Wykonawca powinien dołożyć szczególnej staranności przy opiece w czasie wykonywania usługi. 5) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas dowozu i pozostających w związku z przewozem. 6) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: 1) zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych umownie zadań. Pojazdy muszą posiadać odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa; a) zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z samochodów Wykonawca zobowiązany jest kontynuować przewozy zastępczym środkiem transportu; b) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację dowozu uczniów oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych; c) przestrzeganie przepisów prawa, regulujących ruch drogowy i określających warunki techniczne pojazdów; d) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec uczniów za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu uczniów na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach; e) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu uczniów, do punktualnego i terminowego podstawiania samochodów w miejscu zamieszkania uczniów, do zaprowadzenia i odebrania uczniów od wychowawców; f) wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; g) kierowcy samochodów zobowiązani są do posiadania telefonów komórkowych. 7) Szczegółowe informacje dotyczące świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: a) dowozy uczniów winny być realizowane za pomocą sprawnych technicznie środków transportu, b) świadczenie usług musi odbywać się środkami transportu: sprawnymi technicznie, gwarantującymi pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; wyposażonymi w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy; 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dowozu do szkół. 9) Nie przewiduje się zaliczek na poczet realizacji umowy. 10) Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszystkie koszty wynikające z wymagań umowy, w oparciu o własne kalkulacje kosztów.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Dla CZĘŚCI A - na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł; Dla CZĘŚCI B - na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł: Dla CZĘŚCI C - na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł Dla CZĘŚCI D - na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie w sposób należyty: Dla CZĘŚCI A: wykonał dwie usługi z zakresu przewozu uczniów niepełnosprawnych o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto; Dla CZĘŚCI B: wykonał dwie usługi z zakresu przewozu uczniów niepełnosprawnych o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto; Dla CZĘŚCI C: wykonał dwie usługi z zakresu przewozu uczniów niepełnosprawnych o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł brutto; Dla CZĘŚCI D: wykonał jedną usługę z zakresu przewozu uczniów niepełnosprawnych o wartości minimum 6 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 pkt 1) SIWZ. b) dysponuje lub będzie dysponował: Dla CZĘŚCI A - co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2183), (posiadającymi odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa, dostosowanych do przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażonych w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku; Dla CZĘŚCI B - co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2183), (posiadającymi odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa, dostosowanych do przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażonych w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku; Dla CZĘŚCI C - co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2183), (posiadającymi odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa, dostosowanych do przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażonych w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku; Dla CZĘŚCI D - co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2183), (posiadającymi odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa, dostosowanych do przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażonych w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku. UWAGA: Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany dysponować taką ilością wskazanych środków transportu spełniających wymagania Zamawiającego, które umożliwią skuteczne wykonanie zadania. c) dysponuje lub będzie dysponował: Dla CZĘŚCI A: Co najmniej jednym kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdem wskazanym przez Wykonawcę; Co najmniej jednym opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. Dla CZĘŚCI B: Co najmniej jednym kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdem wskazanym przez Wykonawcę; Co najmniej jednym opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. Dla CZĘŚCI C: Co najmniej jednym kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdem wskazanym przez Wykonawcę; Co najmniej jednym opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. Dla CZĘŚCI D: Co najmniej jednym kierowcą posiadającym wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdem wskazanym przez Wykonawcę; Co najmniej jednym opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. UWAGA: Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany dysponować taką ilością wskazanych osób spełniających wymagania Zamawiającego, które umożliwią skuteczne wykonanie zadania. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 6. Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja" o której mowa w rozdz. VI niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składnia ofert Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenia wskazane w pkt 1 i 2 stanowią wstępne potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia: a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. Odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5 pkt 1 ustawy; d) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w ust. 4 a - c zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia oferty: 1) W celu wykazania spełnienia warunku z ust. 3 pkt 3 lit. a rozdziału VI SIWZ - wykaz wykonanych usług Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 3 SIWZ z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy usługi te zostały wykonane należycie: Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w sposób określony w rozdziale VI niniejszej SIWZ. UWAGA: Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie wykonanych usług, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 2) W celu wykazania spełnienia warunku z ust. 3 pkt 3 lit. c rozdziału VI SIWZ - Wykaz osób, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) W celu wykazania spełnienia warunku z ust. 3 pkt 3 lit. b rozdziału VI SIWZ - Wykaz narzędzi, dostępnych Wykonawcy do realizacji zamówienia publicznego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4) W celu wykazania spełnienia warunku z ust. 3 pkt 2 rozdziału VI SIWZ - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4 niniejszego rozdziału składa zamiast dokumentów określonych ust. 4 a - c niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: 1) Nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a) Dokument, o którym mowa w lit. a) powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w lit. b) powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed tym terminem. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w lit. a) i b) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 6.1. stosuje się odpowiednio.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Łączna cena oferty brutto60,00
Rok produkcji taboru40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umownych w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-21, godzina: 08:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ A Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa pierwsza - 20 uczniów z terenu miasta Lędziny do: 14 uczniów - Szkoła Podstawowa z O. I. nr 1 w Lędzinach, ul. Paderewskiego 5, 5 uczniów - Gimnazjum z O. I. nr 2 w Lędzinach, ul. Hołdunowska 72. 1 uczeń - Powiatowy Zespół Szkół w Lędzinach ul. Pokoju 4 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 95 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim, w związku z czym w pojeździe konieczne jest zapewnienie miejsca na przechowywanie złożonego wózka (z zabezpieczeniem przed jego przesuwaniem się w czasie jazdy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 190
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena oferty brutto60,00
Rok produkcji taboru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ B Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa druga - 15 uczniów z terenu miasta Lędziny do: 14 uczniów - Zespół Szkół Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 1 uczeń - Niepubliczna Szkoła Podstawowa Tychy ul. Paprocańska 84 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 115 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 190
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena oferty brutto60,00
Rok produkcji taboru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ C Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa trzecia - 1 uczeń z terenu miasta Lędziny do: 1 uczeń - Szkoła Specjalna w Mysłowicach, ul. B. Wały 4, zajęcia odbywać będą się w Ośrodku Rehabilitacyjno - Opiekuńczym ul. Laryska 7 Mysłowice Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 35 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok szkolny 2017/2018 tj. ok. 190 dni. Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 190
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena oferty brutto60,00
Rok produkcji taboru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ D Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: Trasa czwarta - 4 uczniów z terenu miasta Lędziny do: Miejskie Przedszkole z O. I. nr 1 w Lędzinach, ul. Stadionowa 1, trasa ok 10 km. Okres świadczenia usługi obejmuje rok tj. od 01.09.2017 r. - do 31.08.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena oferty brutto60,00
Rok produkcji taboru40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.