eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego - rejon 2.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-12



Og³oszenie nr 570703-N-2018 z dnia 2018-06-12 r.

Miasto Gliwice, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych: Wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego - rejon 2.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach projektu "Eko-¶wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego", dla którego miasto Gliwice uzyska³o dofinansowanie ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (dzia³anie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne o¶wietlenie).

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwyciêstwa  21 , 44100   Gliwice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydzia³u Zamówieñ Publicznych, ul. Zwyciêstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój 434, IV piêtro.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego - rejon 2.
Numer referencyjny: ZA.271.73.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego. Zamówienie dotyczy wymiany opraw w rejonie 2, tzn. na nastêpuj±cych ulicach: Arkoñskiej, Lutyckiej, £u¿yckiej, Lublinieckiej, K³odnickiej, Przyja¼ni, Piwnej, Konarskiego, Lipowej, Warszawskiej, Berbeckiego, Traugutta, Zygmuntowskiej, Wybrze¿a Wojska Polskiego. Zadanie polega na wymianie istniej±cych opraw o¶wietleniowych na oprawy dobrane zgodnie z koncepcj± przyjêt± w "Opracowaniu Masterplanu O¶wietlenia Obszaru Miejskiego Miasta Gliwice" oraz zgodnie z audytem elektroenergetycznym. W dokumentacji technicznej podano moce opraw z diodami LED, które nale¿y zakupiæ i zainstalowaæ. Podane ilo¶ci opraw i dane techniczne nie mog± zostaæ zmienione ze wzglêdu na dofinansowanie unijne. Oprawy o¶wietleniowe powinny posiadaæ obudowê w ca³o¶ci metalow± (aluminiow±) bez radiatora ¿eberkowego, tzn. powinny posiadaæ g³adk± górn± powierzchniê. Nowe oprawy powinny byæ zainstalowane w sposób wskazany w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do postêpowania. Ponadto, przewiduje siê pomalowanie istniej±cych s³upów o¶wietleniowych wraz z wysiêgnikami farb± systemow± wskazan± w dokumentacji projektowej. Zakres prac zwi±zanych z modernizacj± oraz przewidziane do zastosowania urz±dzenia opisane s± szczegó³owo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiaj±cego parametrów technicznych i u¿ytecznych oraz przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych a zw³aszcza art. 29 do 31. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, ¿e Wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu bêd±cego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ, w tym zaakceptowania zmian materia³owych przez projektanta i Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy uzna certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ w przypadku przedstawienia przez wykonawcê. Zadanie dofinansowane w ramach projektu "Eko-¶wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego", dla którego miasto Gliwice uzyska³o dofinansowanie ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (dzia³anie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne o¶wietlenie). Wymagany termin gwarancji: min. 60 miesiêcy max. 120 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma byæ równy terminowi rêkojmi, Wymagany termin rêkojmi: min. 60 miesiêcy max. 120 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, przy czym termin rêkojmi ma byæ równy terminowi gwarancji. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki zwi±zane z konieczno¶ci± zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób realizuj±cych zamówienie: 1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/ Dalszego Podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia roboty zwi±zane z demonta¿em i monta¿em opraw o¶wietlenia zewnêtrznego, wymian± wysiêgników, czyszczeniem i malowaniem s³upów o¶wietleniowych, uruchomieniem o¶wietlenia, pomiarami elektrycznymi oraz robotami towarzysz±cymi niezbêdnymi do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, które polegaj± na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z pó¼n. zm.). 2. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, a je¶li termin nie zostanie wyznaczony - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê: - o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy. 4. Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca zatrudni osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane powy¿ej na ca³y okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku rozwi±zania/wyga¶niêcia stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca jest zobowi±zany do zatrudnienia od nastêpnego dnia po ustaniu stosunku pracy innej osoby na to samo stanowisko pracy. Jednocze¶nie w dniu rozpoczêcia pracy przez nowo zatrudnion± osobê Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu aktualne o¶wiadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê wszystkich osób. 5. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej okre¶lonej w § 13/§13* Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 6. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê/Dalszego Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45310000-3
45311100-1
45311200-2
45315300-1
45316100-6
45317000-2
45231400-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1) termin wykonania zamówienia: do 120 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie pó¼niej ni¿ do 30 listopada 2018r., 2) obowi±zuj±c± form± zap³aty za przedmiot zamówienia bêdzie wynagrodzenie rycza³towe.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie/odbudowie/rozbudowie/nadbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego o¶wietlenia ulicznego i obejmowa³a swoim zakresem m.in. monta¿ opraw o¶wietleniowych. Warto¶æ brutto ka¿dej z ukoñczonych robót nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które zgodnie z przepisami prawa bêd± mog³y w sposób prawid³owy wykonaæ przedmiot zamówienia tj.: - kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, - co najmniej jedn± osob± do dozoru nad robotami elektrycznymi posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± na stanowisku dozoru: a) urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV lub o napiêciu znamionowym powy¿ej 1 kV, b) sieci elektrycznego o¶wietlenia ulicznego, - co najmniej dwoma osobami do eksploatacji posiadaj±cymi ¶wiadectwa kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± na stanowisku eksploatacji: a) urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV lub o napiêciu znamionowym powy¿ej 1 kV, b) sieci elektrycznego o¶wietlenia ulicznego. - co najmniej 2 osobami, które odby³y szkolenie i posiadaj± za¶wiadczenie lub kwalifikacje uprawniaj±ce do kierowania ruchem drogowym. Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musz± byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz 290 z pózn. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz. U. 2014 poz.1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±cym im wa¿nym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach. Wskazane uprawnienia w zakresie osób zajmuj±cych siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci musz± byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 z pó¼n. zm.). Uprawnienia w zakresie kierowania ruchem drogowym musz± byæ zgodne z art. 6 ust. 3a i 3b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1260 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016r. Nr 143 z pó¼n. zm.). W przypadku zmiany osób wskazanych w wykazie osób, w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby bêd± musia³y spe³niaæ ww. wymagania. Zdolno¶æ zawodowa dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniana ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 7 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 8 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- wizualizacjê gotowego punktu o¶wietleniowego sk³adaj±cego siê z istniej±cego na danej ulicy s³upa o¶wietleniowego, wysiêgników, opraw o¶wietleniowych, - karty katalogowe opraw o¶wietleniowych przewidzianych do zainstalowania wraz z obliczeniami fotometrycznymi potwierdzaj±cymi spe³nienie wymagañ wizualnych i technicznych zawartych w dokumentacji projektowej (m.in. moce opraw zgodne z dokumentacj± techniczn±, certyfikat ENEC dla oprawy o¶wietleniowej, dopuszczalna waga oprawy), - karty techniczne farb przewidzianych do malowania s³upów i wysiêgników: a) farby do malowania ca³ej powierzchni s³upów i opraw (farba czarna, systemowa do malowania powierzchni stalowych ocynkowanych, posiadaj±ca minimum 5 letni± gwarancjê producenta), b) farby antygrafiti, c) farby polimeryzacyjnej.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 3. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi ZA£¡CZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±, - wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100), 2) wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, 3) wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ wa¿ne minimum przez okres zwi±zania ofert±, dotyczyæ przedmiotowego zamówienia i zawieraæ klauzule gwarantuj±ce mo¿liwo¶æ zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w ING Bank ¦l±ski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) je¿eli wadium wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y je z³o¿yæ wraz z ofert± (w takim przypadku nale¿y do³±czyæ dokument w sposób umo¿liwiaj±cy jego zwrot bez konieczno¶ci rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydzia³u Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piêtro, 6) godziny otwarcia urzêdu: od poniedzia³ku do ¶rody od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w pi±tek od godz. 8:00 do 15:00.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji i rekojmi20,00
termin wykonania zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zamawiaj±cy przewiduje istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod nastêpuj±cymi warunkami: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy oraz harmonogramu terminowo-rzeczowego (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: a) dzia³ania si³y wy¿szej, co oznacza zewnêtrzne zdarzenie nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli stron umowy, które nast±pi³o po zawarciu umowy, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, na sta³e lub pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci stron umowy; za przejawy si³y wy¿szej strony uznaj± w szczególno¶ci: - klêski ¿ywio³owe, w tym trzêsienia ziemi, huragan, powód¼ i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne, - akty w³adzy pañstwowej, w tym stan wojenny, stan wyj±tkowy, itd., - dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagra¿aj±ce porz±dkowi publicznemu, - strajki powszechne lub inne niepokoje spo³eczne, b) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków fizycznych b±d¼ atmosferycznych; nale¿y przez to rozumieæ warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych maj±cych wp³yw na niemo¿no¶æ prowadzenia robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce powy¿ej 3 dni, powód¼ (czas niezbêdny na ust±pienie wody z zalanego terenu i mo¿liwo¶æ kontynuacji lub rozpoczêcia robót), wczesny okres zimy, opady ¶niegu, niskie temperatury, które zgodnie ze szczegó³ow± specyfikacj± techniczn± uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, c) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci zmiany dotychczasowych lub wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, d) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), e) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówieñ publicznych, niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, f) braku w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, g) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, h) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, i) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, j) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, 2) rezygnacja z wykonania czê¶ci robót - ograniczenie zakresu robót wynikaj±ce z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynik³y w trakcie realizacji robót i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego wraz z obni¿eniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiaj±cy rezygnuje; 3) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku: a) zmiany osoby wskazanej w § 5 ust. 1, w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, pod dodatkowym warunkiem przedstawienia w zastêpstwie osoby wskazanej w § 5 ust. 1 osoby spe³niaj±cej warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opracowanej na potrzeby postêpowania prowadzonego pod nazw±: Wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego - rejon 2 (oznaczenie sprawy: ZA.271.73.2018), b) zmiany przedstawicieli Zamawiaj±cego na wniosek Zamawiaj±cego, c) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, pomimo, ¿e w ofercie opracowanej na potrzeby postêpowania prowadzonego pod nazw±: Wymiana opraw sodowych na LED na wybranych ulicach w ramach projektu Eko-¦wiat³o w Gliwicach - Modernizacja i budowa o¶wietlenia ulicznego - rejon 2 (oznaczenie sprawy: ZA.271.73.2018), Wykonawca nie przedstawi³ zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wyst±pienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy; 4) zawieszenie przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci robót na czas trwania przeszkody (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku: a) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, b) braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy; 5) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jako¶ciowych, z ewentualn± (zale¿n± od Zamawiaj±cego) zmian± wynagrodzenia; 6) zmiana umowy w zakresie bezpieczeñstwa informacji Urzêdu mo¿e nast±piæ w wyniku zmian dokumentacji systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji w Urzêdzie (bez zmiany wynagrodzenia); 7) w przypadku obni¿enia stawki podatku od towarów i us³ug wynagrodzenie wskazane w § 7 ust. 1 ulegnie stosownemu obni¿eniu, z tym, ¿e kwota netto obliczona z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i us³ug nie ulegnie zmianie; 7)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug ca³kowita warto¶æ umowy wskazana w § 7 ust. 1* ulegnie stosownej zmianie, z tym, ¿e kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1* nie ulegnie zmianie. 3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowieñ zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyæ do Zamawiaj±cego w terminie nie pó¼niej ni¿ 14 dni przed up³ywem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiaj±cy mo¿e pozostawiæ wniosek bez biegu. 4. Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o wprowadzenie zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowi±zany jest rozliczyæ Zamawiaj±cy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.