eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie wyjazdów na potrzeby projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Mikołów: Zorganizowanie wyjazdów na potrzeby projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 57004 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdów na potrzeby projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie wizyty studyjnej w dniu 7.04.2015r. w Wieliczce wraz z wyjazdem integracyjnym dla uczestników/czek projektu obejmującej: a) nie mniej niż 50 nie więcej niż 70 osób w tym bezpłatny udział 10 pracowników CIS, b) wizytę w Spółdzielni Socjalnej Bułka z masłem w Wieliczce, c) Prezentację różnorodnych form prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych, d) Zapoznanie z kompleksowym systemem wsparcia osób wykluczonych społecznie, e) Promocję podejmowanych działań partnerskich wraz z wykorzystaniem dobrych praktyk w celu realizacji inicjatyw wśród społeczności lokalnych, f) Prezentację modelowych rozwiązań w obszarze partnerstwa organizacji pozarządowych z samorządem oraz partnerstwa trójsektorowego (NGO, JST oraz biznesu) g) zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce w tym Tężni solankowych h) zapewnienie poczęstunku i obiadu uczestnikom i pracownikom, wg opisu poniżej i) zapewnienie niezbędnych biletów wstępu. Wykonawca zapewni: - herbatę: w tym cukier, cytryna- min. 200 ml/osoba - kawę: w tym mleczko, śmietanka w płynie, cukier- min. 200 ml/ osoba - ciasto- min. 180g/osoba obiad: w skład zestawu wchodzi ciepły, regenerujący posiłek, dwudaniowy w formie obiadu (zupa + drugie danie) z napojem. Przy określaniu kosztów posiłku należy przyjąć następujące parytety (ilość na jedna osobę): - zupa - min. 250 ml - drugie danie mięsne - min. 500 g (porcja mięsa, surówka/warzywa, dodatki ziemniaczane lub zboża) Przy określaniu kosztów napojów należy przyjąć następujące parytety: - woda mineralna gazowana lub niegazowana- min. 200 ml/osoba, sok owocowy- min. 200ml/osoba lub kompot z owoców- min. 200ml/osoba Na 5 dni przed wyjazdem Zamawiający przedstawi zapotrzebowanie na posiłek mięsny. Obiad powinien odbywać się będzie w pomieszczeniach zamkniętych w miejscu wyjazdu lub okolicy w lokalu gastronomicznym, przy stolikach. Wyklucza się serwowanie posiłku na terenie stacji benzynowych, w namiotach. 2. Zorganizowanie wyjazdu do teatru na spektakl Skazany na bluesa w dniach 29 lub 30.04.2015r.: a) dla 30 osób w tym bezpłatny udział 5 pracowników CIS b) Teatr musi znajdować się w odległości pozwalającej na dotarcie z siedziby Zamawiającego w ciągu 40 min. jazdy drogami publicznymi. 3. Zorganizowanie wyjazdu do Aquaparku a) dla 30 osób w tym bezpłatny udział 5 pracowników CIS b) Aquapark musi znajdować się w odległości pozwalającej na dotarcie z siedziby Zamawiającego w ciągu 40 min. jazdy drogami publicznymi c) Aquapark powinien zapewniać dostęp do takich atrakcji jak: - basen sportowy, basen rekreacyjny, jacuzzi, zjeżdżalnie, saunę fińską, parową, grotę solną, bicze wodne d) pobyt uczestników na obiekcie powinien trwać nie krócej niż 2 godziny. Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie NNW dla uczestników wyjazdu - każdorazowo na dzień wyjazdu. Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: a) uszczerbku na zdrowiu, b) kosztów leczenia, c) pobytu w szpitalu, d) kosztów rehabilitacji. Wykonawca gwarantuje, że pojazdy spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym z późniejszymi zmianami. Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie tam - powrót, pojazd adekwatny do ilości osób, spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych, w przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca, w przypadku gdy wyjazd staje się bezcelowy (np. przepadła rezerwacja, bilety itd.) Wykonawca w innym terminie ustalonym z Zamawiającym na swój koszt ponowi wyjazd..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadać licencję w zakresie przewozu osób. Okres ważności licencji nie może się kończyć przed dniem 30 czerwca 2015 roku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi, których przedmiotem zamówienia był wyjazd turystyczny osób o wartości nie mniejszej niż 5 000, 00 PLN. Przez organizację wyjazdów turystycznych zamawiający uznaje działalność w zakresie organizowania lub pośredniczenia w organizowaniu imprez turystycznych oraz działalność agentów turystycznych, w rozumieniu ustawy z 29.08.1997 o usługach turystycznych. Usługa turystyczna musi składać się z co najmniej dwóch rodzajów usług - przewodnickiej, hotelarskiej, transportowej, gastronomicznej, kulturalnej, dydaktyczno-oświatowej, szkoleniowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje dwoma pojazdami zarejestrowanym i przystosowanym do przewozu nie mniej niż 70 pasażerów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym postępowaniem w wysokości 10 000, 00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.