eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › dostawa fabrycznie nowych 160 sekcji obudowy zmechanizowanej dla Kompanii Węglowej S.A. - Oddział KWK Jankowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56978

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Rybnik: dostawa fabrycznie nowych 160 sekcji obudowy zmechanizowanej dla Kompanii Węglowej S.A. - Oddział KWK Jankowice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Jankowice, do kontaktów: Marek Sobik, ul. Jastrzębska 12, 44-253 Rybnik, tel. 032 7392594, e-mail: m.sobik@kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych 160 sekcji obudowy zmechanizowanej dla Kompanii Węglowej S.A. - Oddział KWK Jankowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres dostawy obejmuje 160 sekcji obudowy zmechanizowanej w tym: -156 nowych sekcji ze stropnicą wysuwną pracującą z krokiem wstecz -4 nowe sekcje ze stropnicą wychylno-wysuwną. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompania Węglowa SA oddział KWK Jankowice, 44-253 Rybnik, ul. Jastrzębska 12. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.10.00 - Urządzenia górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.10.00.00 - Urządzenia górnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Zakres dostawy obejmuje 160 sekcji obudowy zmechanizowanej w tym: -156 nowych sekcji ze stropnicą wysuwną pracującą z krokiem wstecz -4 nowe sekcje ze stropnicą wychylno-wysuwną, -nowe agregat lub agregaty pompowe zasilające o parametrach zapewniających prawidłową pracę obudowy, -nowa magistrala sztywna (ciśnieniowa fi32 i spływowa fi50) zainstalowana w prowadnicach kablowych przenośnika ścianowego dla całego kompletu obudowy np. system HYPRES lub równoważny, -nowe części zapasowe. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.05.2006; data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 650 000,0 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1)Pożądany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wystawionej na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru na dole kopalni przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 2)Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy w 4 równych ratach miesięcznych, z czego rata pierwsza płatna zgodnie z terminem płatności po zakończeniu realizacji zadania tj. po dostawie ostatniej sekcji na kopalnię i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru na dole. Wysokość każdej raty wynosić będzie 1/4 (25%) ceny brutto ustalonej w drodze postępowania przetargowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określona w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określono w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,0 zł,, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, terminów realizacji oraz nazw odbiorców. 2.1.4) Inne informacje: określono w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 8 - 7502 z dnia 12.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2150382. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.11.2005 godzina 07:15. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 11:00, Kompania Węglowa SA, 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.