Przeworsk: WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW
I BUDYNKÓW
DLA OBRĘBU DOBRA ORAZ DYBKÓW W GMINIE SIENIAWA W PODZIALE NA CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 56943 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU DOBRA ORAZ DYBKÓW W GMINIE SIENIAWA W PODZIALE NA CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra i obrębu Dybków w gminie Sieniawa w podziale na dwie części. 2. Część 1 zamówienia - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra Ogólna charakterystyka obiektu : 1. Dane ogólne: - powierzchnia obrębu - 3475 ha, - ilość działek ewidencyjnych - 1060, - ilość jednostek rejestrowych - 311 - zakres mapy zasadniczej -450 ha (hybryda, wektor 85%, raster 15%) - powierzchnia zabudowy - 200 ha - powierzchnia lasów - 2080 ha w tym 1745 ha PGL - ilość budynków - 650 - ilość lokali - 0 - ilość uregulowanych stanów prawnych ok. 90% (scalenie w 1977 r., wymiana gruntów 1988 r.) Warunki techniczne dotyczące wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3. Część 2 zamówienia - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dybków Ogólna charakterystyka obiektu : 1. Dane ogólne: - powierzchnia obrębu - 458 ha, - ilość działek - 792, - ilość jednostek rejestrowych - 395 - zakres mapy zasadniczej - 170 ha (hybryda, wektor 75%, raster 25%) - powierzchnia zabudowy - 100 ha - powierzchnia lasów (osób fizycznych) - 28 ha - ilość budynków - 640 - ilość lokali - 0 - ilość uregulowanych stanów prawnych ok. 90 % ( scalenie w 1977 r. ) Warunki techniczne dotyczące wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dybków zawiera załącznik nr 2 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.22.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wnoszenie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części 1 i 2 zamówienia Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, dla każdej części której dotyczy oferta, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, której wartość wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający zastrzega, że jest to główna usługa, jaką powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII SIWZ Część A pkt. 1, 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla każdej z części której dotyczy oferta, że dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o następujących kwalifikacjach: - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII SIWZ Część A pkt. 1 ,3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie dla każdej części której dotyczy oferta: minimum dwie usługi polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, której wartość wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto każda; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ. b)pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza). c)pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp d)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał) - propozycja treści zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk, Kancelaria Ogólna pok. 419.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra Gmina Sieniawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Część 1 zamówienia - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra Ogólna charakterystyka obiektu : 1. Dane ogólne: - powierzchnia obrębu - 3475 ha, - ilość działek ewidencyjnych - 1060, - ilość jednostek rejestrowych - 311 - zakres mapy zasadniczej -450 ha (hybryda, wektor 85%, raster 15%) - powierzchnia zabudowy - 200 ha - powierzchnia lasów - 2080 ha w tym 1745 ha PGL - ilość budynków - 650 - ilość lokali - 0 - ilość uregulowanych stanów prawnych ok. 90% (scalenie w 1977 r., wymiana gruntów 1988 r.) Warunki techniczne dotyczące wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dobra zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji i rękojmi za wady - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dybków Gmina Sieniawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dybków Ogólna charakterystyka obiektu : 1. Dane ogólne: - powierzchnia obrębu - 458 ha, - ilość działek - 792, - ilość jednostek rejestrowych - 395 - zakres mapy zasadniczej - 170 ha (hybryda, wektor 75%, raster 25%) - powierzchnia zabudowy - 100 ha - powierzchnia lasów (osób fizycznych) - 28 ha - ilość budynków - 640 - ilość lokali - 0 - ilość uregulowanych stanów prawnych ok. 90 % ( scalenie w 1977 r. ) Warunki techniczne dotyczące wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Dybków zawiera załącznik nr 2 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.22.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji i rękojmi za wady - 10
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1587R ul. Chruściela w km 1+220 - 1+565
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów w km 0+285 - 0+530
- Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2024
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łazy, Pietrusza Wola i Rzepnik"
- Weryfikacja błędów obiektów baz danych i poprawa ich jakości zgodnie z obowiązującym modelem zdefiniowanym w rozporządzeniach wykonawczych.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej map do celów projektowych w podziale na 2 części
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160908_5.0094 - Mnichus oraz 160908_5.0004 - Biestrzynnik, gmina Ozimek
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.