eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBKos. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Kraków: Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7.
Numer ogłoszenia: 5693 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263695 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamówionych artykułów biurowych do siedziby Zarządu Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14 oraz do Biur Obsługi Mieszkańców ZBK: os. Urocze 18, os. Na Stoku 1, ul. Zamoyskiego 3, ul. Królewska 25, Rynek Kleparski 4, Pl. Na Groblach 7..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem Nr 3 do SIWZ wraz z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - Zestawienie materiałów biurowych. 2.Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: - oferowany artykuł musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia, opisanymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy, - w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania wraz z wniesieniem materiałów objętych zamówieniem do pomieszczeń magazynowych mieszczących się w poszczególnych biurach ZBK na własny koszt i ryzyko, - wskazana w załączniku nr 1 do wzoru umowy ilość artykułów jest ilością maksymalną, przewidzianą do zamówienia w trakcie realizacji całej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości artykułów niż w skazana w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do wzoru umowy nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. - Wykonawca dostarczy artykuły do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia u Wykonawcy. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi opisywanym przez Zamawiającego. Wszelkie elementy przewidziane w niniejszej dokumentacji przetargowej jeśli w swoim opisie zawierają producenta, należy traktować jako wyznacznik standardu i jakości danego elementu. Dopuszcza się oferowanie innego elementu dopuszczonego do stosowania w krajach UE, o standardach i parametrach równoważnych lub wyższych w stosunku do tych, które przewidziano w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaproponowania w ofercie elementów równoważnych opisywanym należy w kolumnie 9 Załącznika nr 1 do wzoru umowy podać wyznacznik standardu i jakości danego elementu, tj. przez: - podanie typu katalogowego lub producenta (w takim przypadku należy do oferty załączyć dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa w pkt 5.1.7 SIWZ), albo - opisanie standardów, parametrów technicznych oferowanego elementu równoważnego, co najmniej w zakresie, w jakim uczynił to Zamawiający w kolumnie 9 Załącznika Nr 1 do wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wektor Artykuły Biurowe Sp. zo.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241829,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266546,00

  • Oferta z najniższą ceną: 266546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294149,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.