Krotoszyn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie
Numer ogłoszenia: 56816 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży drogowej polegającą na przebudowie istniejącego odcinka drogi w km od 0+500 do km 1+405 poprzez wykonanie kolektora odprowadzającego wody opadowe z jezdni z układem studni kontrolnych i wpustowych. Ponadto należy wykonać na istniejących przepustach drogowych ścianki czołowe na fundamencie wraz z umocnieniem wlotów- skarpy i dna rowów brukiem. Istniejącą konstrukcje nawierzchni należy wzmocnić przy użyciu geosiatki igłowej , a następnie ułożyć warstwę wiążącą o grubości 6 cm i warstwę ścieralną o grubości 5 cm.Oprócz robót nawierzchniowych planuje się dokonać wymiany istniejącego krawężnika ulicznego na nowy oraz wykonać nowe chodniki i wjazdy z kostki betonowej typu polbruk.Istniejący odcinek drogi posiada nawierzchnię bitumiczną z licznymi nierównościami, obniżeniami i deformacjami spowodowanymi zwiększeniem ruchu drogowego z udziałem większej ilości samochodów ,ciągników rolniczych oraz autobusów szkolnych. Przebudowa nawierzchni ma na celu zwiększenie nośności nawierzchni, poprawę równości, zwiększenie standardu przejezdności oraz poprawienie bezpieczeństwa. Droga posiada kategorie ruchu KR-2.Droga zlokalizowana jest na terenie gminy Rozdrażew. Wykonawca robót przedstawi inwestorowi uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas trwania robót.Przedmiot postępowania obejmuje: przebudowę drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie.Wymagania ogólne: dokumentacja geodezyjna powykonawcza : szt 1,000 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe: km-0,905 , rozebranie nawierzchni wjazdów do posesji z kostki betonowej : 100,000 m2 , rozebranie krawężników betonowych 15x30 wraz z ławą: 1317,000 m2 ,roboty krawężnikowe: rowki pod krawężnik i ławy betonowe: 1336,000 m , ława pod krawężnik z oporem z betonu: 70,140 m3, krawężniki betonowe 15x30 : 1336,000 m ,odwodnienie jezdni: studzienki ściekowe uliczne żelbetowe o śr. 500 mm z osadnikiem na fundamencie wyposażone w wpust żeliwny typu ciężkiego D-400: 28,000 szt , przykanaliki z rur PCV o średnicy wewnętrznej. 200 mm: 65,000 m ,studnie rewizyjne z kręgów betonowych- podstawa studni betonowa gr. 20 cm: 3,980 m3 , studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm,komora denna prefabrykowana żelbetowa z otworami, zwężka żelbetowa 120x60 cm,płyta pokrywowa 149/60 cm gr. 15 cm, właz żeliwny typu ciężkiego D-400 : 6,000 szt, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm , komora denna żelbetowa prefabrykowana z otworami ,zwężka żelbetowa 120x60 cm,płyta nadstudzienna żelbetowa 149/60 cm, właz żeliwny typu ciężkiego D-400: 9,000 szt, kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 400 mm: 20,000 m , kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 500 mm : 256,000 m , kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 600 mm : 297,000 m, obudowa wylotu kolektorów o średnicy 40 cm z kamienia na w-wie gr. 15 cm z betonu: szt. 1,000 , obudowa wlotów kolektorów o średnicy 50 cm z kamienie polnego na w-wie gr. 15 cm z betonu: 1,000 szt, obudowy wlotów kolektorów (istniejących przepustów) o średnicy 60 cm: 3,000 szt , oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu: 100,000 m , regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych: 20,000 szt , regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych: 30,000 szt ,ścieki z kostki betonowej :ława pod ściek betonowa: 61,400 m3 , ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej prostokątnej w dwóch rzędach na ławie betonowej: 1228,000 m,roboty na poszerzeniu i nawierzchnia: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu , przykanalikach i kolektorze: 1432,500 m2, roboty ziemne wykonywane koparkami pod rurociąg ,przykanaliki, skrzyżowanie , zatoki autobusowe: 490,941 m3, warstwa wzmacniająca gr. 15 cm z gruntu stabilizowanego w betoniarce o RM =5 MPa: 1096,475 m2 , warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm: 986,040 m2, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm na zatokach autobusowych i przejście dla pieszych: 194,300 m2, górna warstwa podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 7 cm: 855,000 m2 , remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: 44,000 t , frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. 4 cm : 2610,000 m2 , skropienie emulsją asfaltową kationową w ilości 05, kg/m2: 7075,600 m2, regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki igłowej o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 100 kN/m i masie powierzchniowej 500/600g/m2: 3467,600 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 6 cm (warstwa wiążąca): 3537,840 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm (warstwa ścieralna): 3537,800 m2 , nawierzchnia na przejściu dla pieszych wyniesionym oraz zatokach autobusowych z kostki brukowej betonowej grubości 10 cm: 194,300 m2 ,roboty wykończeniowe- roboty ziemne: ręczne formowanie nasypów: 83,586 m3 ,wjazdy do posesji: krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm na wjazdach do posesji od strony posesji, na przejściu dla pieszych i skrzyżowaniu: 187,700 m, warstwy odsączające grub. 10 cm: 429,100 m2, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm : 429,100 m2, nawierzchnia wjazdów do posesji z kostki betononwej czerwonej grubości 8 cm : 429,100 m2,przełożenie fragmentów wjazdów do posesji: 100,000 m2 ,nawierzchnie chodników z kostki betonowej: warstwy odsączające grub. 10 cm : 2270,000 m2, obrzeża betonowe 30x8 cm: 1401,500 m, chodniki z kostki betonowej szarej grubości 8 cm: 2270,050 m2 ,urządzenia bezpieczeństwa ruchu: urządzenia zabezpieczające ruch pieszy, oznakowanie pionowe: poręcze ochronne sztywne z pochwytem: 144,000 m , pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych: 32,000 szt, pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne (grafika znaków zostanie ustalona na etapie zamawiania znaków przez wykonawcę robót z inwestorem): 32,000 szt, pionowe znaki drogowe- zdjęcie istniejących znaków lub drogowskazów (znaki zostaną wskazane przez inwestora): 10,000 szt, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową-linie na skrzyżowaniach i miejscach z zakazem przekraczania osi jezdni P-4, P-1d, i przejściach dla pieszych-P-10, P-12, P-14 - linie wyznaczające zatoki autobusowe P-19 oraz linie wyznaczające oś jezdni P-1b - malowanie mechaniczne: 190,870 m2. Zadanie realizowane jest z dofinansowania Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 34.95.33.00 - Chodniki 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 40.660,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie ,budowie dróg lub ulic o wartości min. 1.200.000,00 PLN brutto każde zadanie. Przez ww. zadanie rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji. o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a) co najmniej wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej ,b) układarka mas bitumicznych wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymania niwelety,c) co najmniej statyczne walce stalowe gładkie, wibracyjne o ciężarze 80-100 kN i szerokości wału nie mniejszej niż 1450 mm., d) co najmniej transport samochodowy do przewozu masy bitumicznej w ilości niezbędnej od odległości, tak aby zachować ciągłość pracy układarki ,e) co najmniej samochód ciężarowy samowyładowczy > 8t ,f) co najmniej koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,25 m3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie dokonana na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ. tj. co najmniej:a) kierownik budowy branży drogowej/inżynier lub technik budownictwa drogowego posiadający odpowiednie uprawnienia oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu 5 lat; b) pozostali pracownicy wg potrzeb - min. 10 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni jako spełnione jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2.000.000,00 PLN. W tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(art.26 ust.2b ustawy), o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 11.7 ppkt 1-6 SIWZ.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Podstawą zmian zapisu umowy będzie:- w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne powodujące konieczność przerwania robót potwierdzoną przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający przedłuży termin o ilość dni w których te warunki wystąpią, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku, - wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót,- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym w strukturze organizacyjne (zmiana lokalizacji siedziby , zmiana formy prawnej prowadzenia działalności),- zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy(zmiana osób zarządzających firmą, duża rotacja pracowników).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn ,pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów do terapii nerkozastępczej dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.