eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Krotoszyn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie
Numer ogłoszenia: 56816 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży drogowej polegającą na przebudowie istniejącego odcinka drogi w km od 0+500 do km 1+405 poprzez wykonanie kolektora odprowadzającego wody opadowe z jezdni z układem studni kontrolnych i wpustowych. Ponadto należy wykonać na istniejących przepustach drogowych ścianki czołowe na fundamencie wraz z umocnieniem wlotów- skarpy i dna rowów brukiem. Istniejącą konstrukcje nawierzchni należy wzmocnić przy użyciu geosiatki igłowej , a następnie ułożyć warstwę wiążącą o grubości 6 cm i warstwę ścieralną o grubości 5 cm.Oprócz robót nawierzchniowych planuje się dokonać wymiany istniejącego krawężnika ulicznego na nowy oraz wykonać nowe chodniki i wjazdy z kostki betonowej typu polbruk.Istniejący odcinek drogi posiada nawierzchnię bitumiczną z licznymi nierównościami, obniżeniami i deformacjami spowodowanymi zwiększeniem ruchu drogowego z udziałem większej ilości samochodów ,ciągników rolniczych oraz autobusów szkolnych. Przebudowa nawierzchni ma na celu zwiększenie nośności nawierzchni, poprawę równości, zwiększenie standardu przejezdności oraz poprawienie bezpieczeństwa. Droga posiada kategorie ruchu KR-2.Droga zlokalizowana jest na terenie gminy Rozdrażew. Wykonawca robót przedstawi inwestorowi uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas trwania robót.Przedmiot postępowania obejmuje: przebudowę drogi powiatowej nr 5148P w m. Grębów od km 0+500 do km 1+405-dokończenie.Wymagania ogólne: dokumentacja geodezyjna powykonawcza : szt 1,000 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe: km-0,905 , rozebranie nawierzchni wjazdów do posesji z kostki betonowej : 100,000 m2 , rozebranie krawężników betonowych 15x30 wraz z ławą: 1317,000 m2 ,roboty krawężnikowe: rowki pod krawężnik i ławy betonowe: 1336,000 m , ława pod krawężnik z oporem z betonu: 70,140 m3, krawężniki betonowe 15x30 : 1336,000 m ,odwodnienie jezdni: studzienki ściekowe uliczne żelbetowe o śr. 500 mm z osadnikiem na fundamencie wyposażone w wpust żeliwny typu ciężkiego D-400: 28,000 szt , przykanaliki z rur PCV o średnicy wewnętrznej. 200 mm: 65,000 m ,studnie rewizyjne z kręgów betonowych- podstawa studni betonowa gr. 20 cm: 3,980 m3 , studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm,komora denna prefabrykowana żelbetowa z otworami, zwężka żelbetowa 120x60 cm,płyta pokrywowa 149/60 cm gr. 15 cm, właz żeliwny typu ciężkiego D-400 : 6,000 szt, studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm , komora denna żelbetowa prefabrykowana z otworami ,zwężka żelbetowa 120x60 cm,płyta nadstudzienna żelbetowa 149/60 cm, właz żeliwny typu ciężkiego D-400: 9,000 szt, kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 400 mm: 20,000 m , kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 500 mm : 256,000 m , kanały z rur karbowanych kanalizacyjnych z polietylenu dwuścienne o średnicy wewnętrznej 600 mm : 297,000 m, obudowa wylotu kolektorów o średnicy 40 cm z kamienia na w-wie gr. 15 cm z betonu: szt. 1,000 , obudowa wlotów kolektorów o średnicy 50 cm z kamienie polnego na w-wie gr. 15 cm z betonu: 1,000 szt, obudowy wlotów kolektorów (istniejących przepustów) o średnicy 60 cm: 3,000 szt , oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu: 100,000 m , regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych: 20,000 szt , regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych: 30,000 szt ,ścieki z kostki betonowej :ława pod ściek betonowa: 61,400 m3 , ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej prostokątnej w dwóch rzędach na ławie betonowej: 1228,000 m,roboty na poszerzeniu i nawierzchnia: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu , przykanalikach i kolektorze: 1432,500 m2, roboty ziemne wykonywane koparkami pod rurociąg ,przykanaliki, skrzyżowanie , zatoki autobusowe: 490,941 m3, warstwa wzmacniająca gr. 15 cm z gruntu stabilizowanego w betoniarce o RM =5 MPa: 1096,475 m2 , warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm: 986,040 m2, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm na zatokach autobusowych i przejście dla pieszych: 194,300 m2, górna warstwa podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 7 cm: 855,000 m2 , remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: 44,000 t , frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. 4 cm : 2610,000 m2 , skropienie emulsją asfaltową kationową w ilości 05, kg/m2: 7075,600 m2, regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki igłowej o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 100 kN/m i masie powierzchniowej 500/600g/m2: 3467,600 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 6 cm (warstwa wiążąca): 3537,840 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm (warstwa ścieralna): 3537,800 m2 , nawierzchnia na przejściu dla pieszych wyniesionym oraz zatokach autobusowych z kostki brukowej betonowej grubości 10 cm: 194,300 m2 ,roboty wykończeniowe- roboty ziemne: ręczne formowanie nasypów: 83,586 m3 ,wjazdy do posesji: krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm na wjazdach do posesji od strony posesji, na przejściu dla pieszych i skrzyżowaniu: 187,700 m, warstwy odsączające grub. 10 cm: 429,100 m2, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm : 429,100 m2, nawierzchnia wjazdów do posesji z kostki betononwej czerwonej grubości 8 cm : 429,100 m2,przełożenie fragmentów wjazdów do posesji: 100,000 m2 ,nawierzchnie chodników z kostki betonowej: warstwy odsączające grub. 10 cm : 2270,000 m2, obrzeża betonowe 30x8 cm: 1401,500 m, chodniki z kostki betonowej szarej grubości 8 cm: 2270,050 m2 ,urządzenia bezpieczeństwa ruchu: urządzenia zabezpieczające ruch pieszy, oznakowanie pionowe: poręcze ochronne sztywne z pochwytem: 144,000 m , pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych: 32,000 szt, pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne (grafika znaków zostanie ustalona na etapie zamawiania znaków przez wykonawcę robót z inwestorem): 32,000 szt, pionowe znaki drogowe- zdjęcie istniejących znaków lub drogowskazów (znaki zostaną wskazane przez inwestora): 10,000 szt, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową-linie na skrzyżowaniach i miejscach z zakazem przekraczania osi jezdni P-4, P-1d, i przejściach dla pieszych-P-10, P-12, P-14 - linie wyznaczające zatoki autobusowe P-19 oraz linie wyznaczające oś jezdni P-1b - malowanie mechaniczne: 190,870 m2. Zadanie realizowane jest z dofinansowania Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 34.95.33.00 - Chodniki 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 40.660,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie ,budowie dróg lub ulic o wartości min. 1.200.000,00 PLN brutto każde zadanie. Przez ww. zadanie rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji. o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a) co najmniej wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej ,b) układarka mas bitumicznych wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymania niwelety,c) co najmniej statyczne walce stalowe gładkie, wibracyjne o ciężarze 80-100 kN i szerokości wału nie mniejszej niż 1450 mm., d) co najmniej transport samochodowy do przewozu masy bitumicznej w ilości niezbędnej od odległości, tak aby zachować ciągłość pracy układarki ,e) co najmniej samochód ciężarowy samowyładowczy > 8t ,f) co najmniej koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,25 m3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie dokonana na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ. tj. co najmniej:a) kierownik budowy branży drogowej/inżynier lub technik budownictwa drogowego posiadający odpowiednie uprawnienia oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu 5 lat; b) pozostali pracownicy wg potrzeb - min. 10 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni jako spełnione jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2.000.000,00 PLN. W tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(art.26 ust.2b ustawy), o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 11.7 ppkt 1-6 SIWZ.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Podstawą zmian zapisu umowy będzie:- w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne powodujące konieczność przerwania robót potwierdzoną przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający przedłuży termin o ilość dni w których te warunki wystąpią, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku, - wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót,- z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym w strukturze organizacyjne (zmiana lokalizacji siedziby , zmiana formy prawnej prowadzenia działalności),- zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy(zmiana osób zarządzających firmą, duża rotacja pracowników).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn ,pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.