eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 KWP z s .w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-10



Ogłoszenie nr 568008-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 KWP z s .w Radomiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada  37/59 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, , e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, , faks 483452002.
Adres strony internetowej (URL): bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.mazowiecka.policja.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
KWP z s. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, pok. 801


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przejścia wraz ze zmianą użytkowania pomieszczeń na IX piętrze oraz dostosowanie do przepisów p.poż. budynku nr 1 KWP z s .w Radomiu
Numer referencyjny: 50/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 . Dokończenie robót polegających na dostosowaniu do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną (dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej). Drzwi do poszczególnych pomieszczeń biurowych muszą być o następujących parametrach technicznych zgodnych z posiadaną dokumentacją drewniane o odporności ogniowej EI 30 dymoszczelne z samozamykaczami i zamkiem zamykanym na wkładkę. W zestawieniu podano drzwi gdzie należy zastosować dodatkowe zamki lub zapewnić antywłamaniowość czy kontrolę dostępu. Konstrukcja budynku jest wykonana w technologii rama H więc wymiana drzwi odbywa się w ściankach gr. 12 cm poprzez poszerzenie otworu bez konieczności zastosowania nadproży drzwiowych. W wycenie należy uwzględnić wszystkie roboty towarzyszące jak przeniesienie wyłącznika światła, ewentualna kolizja z sieciami LAN, naprawy posadzek, obróbka ościeży oraz drobne roboty malarskie. Drzwi do łazienek bez wymagań p.poż. drewniane 80cm z otworami wentylacyjnymi, z samozamykaczem, ościeżnice opaskowe. W wycenie przewidzieć poszerzenie otworów naprawę ścian z glazury drobne roboty posadzkowe i malarskie. Zestawienie drzwi do wymiany: Piętro VIII 1. Pom.WC 80 P (skrzydło wschodnie budynku) 2. Pom WC 80 L (skrzydło wschodnie budynku) 3. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego. 4. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego Razem: o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do pom.WC (skrzydło wschodnie budynku) - 2 szt. o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku - w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego) 2 szt. Piętro VII 5. Pom. 732 L-90 6. Pom. 731 P-90 7. Pom. 730 L-90 8. Pom. 729 P-90 9. Pom. 728 L-90 10. Pom. 727 P-90 11. Pom. 726 L-90 12. Pom. 725 P-90 13. Pom .724 L-80 Kontrola Dostępu, Wzmocnione klasy C 14. Pom. 723 L-90 Kontrola Dostępu, Wzmocnione klasy C 15. Pom. 721 L- 80 16. Pom WC P 80 (skrzydło wschodnie budynku) 17. Pom. 720 a -90 L 18. Pom. 720 L Kontrola Dostępu ,Wzmocnione klasy C 19. Pom. 719 c L-90 20. Pom. 719 b P-90 21. Pom. 719 a P-90 22. Pom. 718 L-90 23. Pom. 717 P-90 24. Pom. 716 L-90 25. Pom. 715 P- 80 Kontrola Dostępu,Wzmocnione klasy C 26. Pom. 714 L-90 27. Pom. 713 P-80 28. Pom. 712 L-90 29. Pom. 711 P-90 30. Pom. 710 L- 90 31. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego. 32. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego. Razem: o drzwi drewniane p.poż 25 szt., o drzwi do pom. WC 1 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku - w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego) 2 szt. Piętro VI 33. Pom. 600 L-90 34. Pom. 600b L-90 35. Pom. 601 L-90 36. Pom. 602 L-80 37. Pom. 602a L-90 Klasy C(łączność) 38. Pom. 604 P -90 Klasy C 39. Pom. 605 L-90 Klasy C 40. Pom. 606 P-90 Klasy C 41. Pom. 607 P-90 Klasy C 42. Wydział Postępowania Administracyjnego WC P- 80 (skrzydło wschodnie budynku) 43. Wydział Postępowania Administracyjnego WC L- 80 (skrzydło wschodnie budynku) 44. Pom. 624 P-90 45. Klatka schodowa P- 90 wymiana na drzwi EI 60 aluminiowe 46. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego, 47. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego, Razem: o drzwi drewniane p.poż. 10 szt., o drzwi p.poż. wymiana na EI60 aluminiowe 1 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku - w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego ) 2 szt., o drzwi wejściowe do pom. WC 2 szt. Piętro V 48. Pom. 518 90 L 49. Pom. 519 90 P 50. Pom. 520 90 L 51. Pom. 521 90 L 52. Pom. 516 90 P 53. Pom. 514 90 P, klasy C, 2 zamki 54. Pom. 513 90 L 55. Pom. 512 90 P 56. Pom. 510 90 L antywłamaniowe, klasy C, 2 zamki 57. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego, 58. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego Razem: o drzwi drewniane p.poż. 9 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku - w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego ) 2 szt. Piętro IV 59. Pom. 430 P- 90 Klasy C 60. Pom. 429 L- 90 Klasy C 61. Pom. 426 P- 90 Klasy C 62. Pom. 423 L- 90 Klasy C 63. Pom. 419 L- 90 Klasy C 64. Pom. 418 L- 90 Klasy C 65. Pom. 417 L- 90 Klasy C 66. Pom. 413 L- 90 Klasy C 67. Pom. 400 P- 90 Klasy C 68. Pom. 404 P- 90 Klasy C 69. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego, 70. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego. Razem: o drzwi drewniane p.poż. 10 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego ) 2 szt. Piętro III 71. Pom. WC P- 80 72. Pom. WC L- 80 73. Pom. 328 P- 90 74. Pom. 324 L- 90 Klasy C 75. Pom. 329 L- 90 Klasy C 76. Pom. 330 P- 90 77. Pom. 323 L- 90 78. Pom. 331 L- 90 79. Pom. 332 P- 90 80. Pom. 322 L- 90 81. Pom. 333 L- 90 82. Pom. 321 P- 90 83. Pom. 334 P- 90 84. Pom. 320 L- 90 85. Pom. 335 L- 90 Klasy C 86. Pom. 319 P- 90 87. Pom. 318 L- 90 88. Pom. 333 P- 90 Klasy C 89. Pom. 317 P- 90 90. Pom. 316 L- 90 91. Pom. 315 P- 90 92. Pom. 314 L- 90 93. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego, 94. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego Razem: o drzwi drewniane p.poż. 20 szt., o drzwi wejściowe do pom. WC 2 szt. o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego ) 2 szt. Piętro II 95. Pom.201 P- 90 96. Pom. 205 P- 90 97. łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego, 98. łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego Ścianka przeszklona p.poż. EI60 z drzwiami zgodnie z projektem technicznym ścianki p.poż. wejścia z klatek na poszczególne wydziały. Razem: o drzwi drewniane p.poż. 2 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego ) 2 szt o ścianka przeszklona p.poż. z drzwiami ok. 11,00m2 Piętro I 99.Pom. 106 P- 90 100.łazienka 80L (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90L będące w posiadaniu Zamawiającego 101.łazienka 80P (obecnie) - skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi 90P będące w posiadaniu Zamawiającego Razem: o drzwi drewniane p.poż. 1 szt., o drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku, w ich miejsce do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego) 2 szt. Ogółem od poz. 1 do poz. 101 : - drzwi drewniane p.poż. - 77 szt. (z czego 19 szt. w posiadaniu Zamawiającego). - drzwi wejściowe do pom. WC - 7 szt. (skrzydło wschodnie budynku) - drzwi wejściowe zwykłe z korytarza do łazienek (skrzydło zachodnie budynku - w miejsce obecnych drzwi szer. 80cm do zamontowania drzwi szer.90cm będące w posiadaniu Zamawiającego) - 16 szt. - ścianka przeszklona p.poż. z drzwiami ok. 11 m2 (na II piętrze) - drzwi p.poż. wymiana na drzwi EI60 aluminiowe 1 szt. (na VI piętrze) UWAGA ! Przed złożeniem zamówienia na drzwi należy ustalić z Zamawiającym szczegóły dotyczące wzoru, koloru, szyldów, klamek w celu zachowania zgodności z zamontowanymi wcześniej drzwiami na pozostałych piętrach budynku. UWAGA ! Zamawiający informuje, iż do w/w drzwi (poz. 1-95) posiada do zamontowania następujące drzwi p.poż. wraz z samozamykaczami lecz bez klamek i szyldów (które to klamki i szyldy Wykonawca winien dostarczyć i zamontować w ramach przedmiotowego zamówienia), oraz drzwi wewnętrzne zwykłe: a). Drzwi p.poż.: o Drzwi p.poż typu Neptun 90 L - kpl.10 (Powyższe drzwi p.poż. należy zamontować na VII piętrze pod pozycjami nr 3,5,7,9,17,20,22,24,26,28 jako L-90. Uwaga - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji w/w drzwi na inne kondygnacje) o Drzwi p.poż typu Neptun 90 P - kpl.9 (Powyższe drzwi p.poż. należy zamontować na VII piętrze pod pozycjami nr 4,6,8,10,18,19,21,27, oraz na I piętrze pod pozycją nr 99 jako P-90). b). Drzwi wewnętrzne łazienkowe: o Skrzydło łazienkowe 90 L - szt. 8 o Skrzydło łazienkowe 90 P - szt. 8 o Ościeżnica TYP A Plus 90 L - szt. 8 o Ościeżnica TYP A Plus 90 P - szt. 8 (Wyżej wymienione 16 szt. skrzydeł wraz z ościeżnicami i wykonaniem poszerzenia otworów drzwiowych w ścianach należy zamontować na piętrach I-VIII w miejsce drzwi wejściowych z korytarzy do łazienek - skrzydło zachodnie budynku). c). Drzwi wewnętrzne pełne: o Skrzydło pełne 80 L - szt.1 o Ościeżnica TYP A Plus 80 L - szt. 1 (Wyżej wymienione skrzydło z ościeżnicą należy zamontować na III piętrze pod pozycją nr 72 jako WC L-80) W zakresie stolarki okiennej zamówienie obejmuje demontaż na klatce schodowej (IX piętro) istniejącej stolarki okiennej w ilości 2 szt. i montaż w to miejsce okien o wym. 170x230 - 2 szt. które to okna Zamawiający posiada. Zamówienie obejmuje również wymianę skrzydeł okiennych z odzysku z klatek schodowych do pokoju 302 - w ilości 1 szt.. Zadanie nr 2. Wykonanie remontu IX piętra w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz ze zmianą użytkowania części pomieszczeń po byłej maszynowni na pokoje o funkcji pomieszczeń użyteczności publicznej. Szczegółowy zakres prac: Wykonanie dokumentacji technicznej na zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej maszynowni na pomieszczenia biurowe i komunikację (nowa funkcja pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej). Wykonanie przejścia (korytarza) w celu umożliwienia komunikacji między dwoma częściami budynku na IX piętrze wraz z robotami towarzyszącymi, (m.in. roboty wykończeniowe, prace posadzkarskie, prace szpachlarsko - malarskie). W nowo powstałych pomieszczeniach (szerokości ok.3,60m) oddzielonych od korytarza ścianami g/k EI 120 powstaną dwa pokoje biurowe. W zakresie prac należy uwzględnić również wykonanie ścianki z drzwiami wyposażonymi w system kontroli dostępu wydzielającą część zajmowaną przez Biuro Spraw Wewnętrznych od pozostałej części przebudowywanych pomieszczeń. Różnica poziomu pomiędzy istniejącym a nowoprojektowanym korytarzem wynosi ok.70 cm, Projektowane wykonanie przejścia (korytarza) wiąże się z wyburzeniem istniejących schodów betonowych ok. 0,7m3, demontażem drzwi stalowych wys. 1,90m, rozbiórką stropu żelbetowego o łącznej gr.ok. 20 cm oraz wykonaniem nowego stropu żelbetowego na powierzchni ok. 50m2. Sugerowana konstrukcja wykonania nowego stropu - system WPS lub inna konstrukcja w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie projektowania. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie biurowym Zamawiającego, w związku z tym wszelkie roboty rozbiórkowe, demontażowe, instalacyjne, montażowe Wykonawcą zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnym obiekcie biurowym sugerowany czas na wykonywanie robót rozbiórkowych i demontażowych to późne popołudnia lub soboty. Powstałe po przebudowie pomieszczenia, po wybudowaniu ścianek działowych należy zamknąć drzwiami stalowymi p.poż. EI 30 jak pozostałe pokoje na IX piętrze. Pomieszczenia wyposażyć należy w instalację elektryczną oświetleniową, gniazd wtykowych, sygnalizację p.poż.(czujki dymowe + sygnalizatory akustyczne zgodnie z dokumentacją techniczną - UWAGA: montaż 5 kpl. czujek dymowych i sygnalizatorów wchodzi w zakres Zadania nr 3). Należy również wykonać przebudowę istniejącej instalacji elektrycznej. Przewody istniejące poprowadzić nowymi trasami. Pomieszczenia o szerokości 2m. należy zamknąć kratami z powodu znajdujących się tam systemów wentylacji wind. Uwaga: obiekt znajduje się na terenie zamkniętym, w związku z tym Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, iż wszelkie uzgodnienia, pozwolenia oraz decyzje administracyjne będą uzgadniane i wydawane przez właściwe instytucje i organy zgodnie z odrębnymi przepisami. Zamawiający posiada inwentaryzację obiektu oraz dokumentację techniczną niższych pięter w zakresie budowlanym i instalacyjnym. Zakres prac projektowych: 1. Projekt budowlano-konstrukcyjny - 5 egz. 2. Projekt wykonawczy dla branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. 3. informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz. 5. Kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej - 2 egz. 6. Przekazanie Zamawiającemu całej w/w dokumentacji w wersji elektronicznej - 2 egz. 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. 8. Przekazanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. 9. Przekazanie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej - 2 egz. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych (w dwóch egz.) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na Wykonawcy. Zadanie nr 3. Wykonanie modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem. Montaż kontroli dostępu zintegrowanego z systemem sygnalizacji pożaru niżej wymienionych wejść: 1. KD obustronna na IX piętrze część A -1 kpl. 2. KD obustronna na IX piętrze część B - 1 kpl. 3. KD obustronna na IX piętrze część A - 1 kpl. 4. KD obustronna na VII piętrze część A - 2 kpl. 5. KD obustronna na VI piętrze część A - 2 kpl. 6. KD obustronna na IV piętrze część A - 2 kpl. 7. KD obustronna na III piętrze część A - 2 kpl. 8. KD jednostronna na do budynku łączności - 1 kpl. 9. KD obustronna na IX piętrze - 1 kpl. (wyposażenie drzwi wydzielających część zajmowaną przez Biuro Spraw Wewnętrznych od pozostałej części przebudowywanych pomieszczeń w system kontroli dostępu). Wpięcie w/w elementów KD do istniejącego systemu oraz przeprowadzenie prób działania systemu. 10. Wymiana elementów systemu kontroli dostępu w łączniku ( dla 15 przejść obustronnych w tym KD jednostronna na I piętrze łącznika- od strony KMP - 1 kpl. oraz KD jednostronna na III piętrze łącznika- od strony KMP - 1 kpl.) do możliwości logowania 2000 kart dostępowych. W zakres wchodzi wymiana czytników, montaż kontrolerów dostępu oraz interfejsu, oprogramowanie systemu, przeprowadzenie prób działania systemu . Wymiana w/w elementów systemu na bazie istniejącego okablowania, dodatkowo wykonanie nowej magistrali dla sterowników i czytników na każdej kondygnacji łącznika.

II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45220000-5
45400000-1
45421100-5
42961100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Wartość tych zamówień nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia. Zakres usług i robót budowlanych, które zostaną udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; - roboty budowlane związane z wymianą drzwi - roboty malarskie - roboty posadzkarskie - roboty zbrojarsko - betoniarskie - roboty instalacji teletechnicznych - roboty instalacji elektrycznych polegające na wymianie instalacji, przeniesieniu instalacji - roboty instalacji sanitarnych polegające na wymianie instalacji, urządzeń i armatury Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie, w trybie zamówienia z wolnej ręki, oraz na warunkach określonych w projekcie umowy na zamówienie podstawowe. Cena za opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń na wykonanie robót budowlanych nie może przekroczyć 10% ceny za realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej budowlanej wraz z nadzorem autorskim.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: - wykaże, że wykonał tj. zakończył w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku / budynków o wartości wykonanych robót co najmniej 100.000,00 zł brutto. - dla Zadania nr 2 realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku / budynków o wartości zaprojektowanych i wykonanych robót co najmniej 100.000,00 zł brutto. - dla Zadania nr 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, modernizacji lub remoncie instalacji alarmowych, sygnalizacyjnych, kontroli dostępu lub systemu alarmu pożaru w budynku / budynkach o wartości wykonanych robót co najmniej 30.000 zł brutto. - wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. w ramach zad. nr 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. w ramach zad. nr 2 a) dwiema osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niskoprądowych. b) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. w ramach zad. nr 3 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, niskoprądowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. 5. (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ) - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. 5. (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (należy złożyć w formie oryginału) - propozycję stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. - Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. - Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. PONADTO: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 4.500 zł. zadanie nr 2 - 2.900 zł. zadanie nr 3 - 1.300 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: 1. Strony dopuszczają waloryzację cen w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dokończenie robót polegających na dostosowaniu do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną (dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokończenie robót polegających na dostosowaniu do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną (dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie remontu IX piętra w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz ze zmianą użytkowania części pomieszczeń po byłej maszynowni na pokoje o funkcji pomieszczeń użyteczności publicznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu IX piętra w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz ze zmianą użytkowania części pomieszczeń po byłej maszynowni na pokoje o funkcji pomieszczeń użyteczności publicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71220000-6, 45220000-5, 45400000-1, 45421100-5, 42961100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42961100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.