eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-19 WZŻ 2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Wrocław: Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-19 WZŻ 2015.
Numer ogłoszenia: 56738 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42888 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-19 WZŻ 2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Jednorazowa wymiana piasku w piaskownicach w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 1.4. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 1.5. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 1.6. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 1.7. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 1.8. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 1.9. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.10. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 1.11. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.12. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.13. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Wykaz piaskownic wraz z ich charakterystyką oraz ilość piasku do wybrania i piasku do napełnienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. wybranie zużytego piasku z piaskownic w ilości maksymalnej 80,00 m3 , 3.2. wywiezienie wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Ustawą o odpadach z dn. 14 grudnia 2012 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 21. 3.3. wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy w ilości 284,00 m2, 3.4. nasypanie nowego piasku w ilości 116,00 m3 (kopanego 0-2 mm, posiadającego atest PZH lub Świadectwo Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub atest/ świadectwo równoważne dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości określonej w Załączniku nr 1 wraz z jego plantowaniem, 3.5. uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. 4. Termin wymiany piasku należy uzgodnić telefonicznie lub w formie elektronicznej z Kierownikiem danego żłobka lub osobą upoważnioną w terminie minimum 3 dni przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 2. 5. Wykonawca dokonuje wpisów do książek urządzeń kontroli placów zabaw, potwierdzających wykonanie wymiany piasku wraz z dezynfekcją podłoża w piaskownicach. 6. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wypłacone po dostarczeniu faktur oddzielnie na poszczególne żłobki wraz z protokołem odbioru oraz atestami. 7. Wszelkie działania winny być przeprowadzane w godzinach między 8.00, a 16.00 od poniedziałku do piątku. 8. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, ma prawo dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 9. Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na 12 miesięcy, na piasek - gwarancja zgodna z gwarancją producenta. 10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. W tym za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie. 11. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 12. Wykonawca przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem, najpóźniej w dniu podpisania umowy, na wartość minimum pokrywającą w całości kwotę zamówienia, obowiązującą przez cały okres trwania umowy. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ; Podana ilość jest ilością maksymalną piasku do wybrania. Rzeczywiste ilości zostaną określone w protokole odbioru i na ich podstawie nastąpi rozliczenie przedmiotu umowy. Podana ilość jest ilością maksymalną piasku do wsypania określoną na podstawie zgłoszeń Kierowników Żłobków. Rzeczywiste ilości zostaną określone w protokole odbioru i na ich podstawie nastąpi rozliczenie przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jankowski Marian Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Usług Ogólnobudowlanych, Czeszów ul. Zielona 10, 55-106 Zawonia, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17018,28

  • Oferta z najniższą ceną: 17018,28 / Oferta z najwyższą ceną: 23060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.