eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Zakup towarów i usług w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0419/16 "Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-10



Ogłoszenie nr 567200-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Kłaju: Zakup towarów i usług w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0419/16 "Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
RPMP.10.01.03-12-0419/16 "Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Kłaju, krajowy numer identyfikacyjny 12030105900000, ul. Kłaj  652 , 32015   Kłaj, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 284 16 11, , e-mail k.sroka@gzeas.klaj.pl, , faks 12 284 16 11.
Adres strony internetowej (URL): www.klaj.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.klaj.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
GZEAS w Kłaju; 32-015 Kłaj 652


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup towarów i usług w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0419/16 "Zwiększamy szansę na lepszą przyszłość-program rozwoju kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Kłaj"
Numer referencyjny: GZEAS.2611.01.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Tak


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu komputerowo-informatycznego wraz z urządzeniami peryferyjnymi, pomocy dydaktycznych i wyposażenia oraz organizacja wycieczek przedmiotowych i interdyscyplinarnych

II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
63511000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Sprzęt informatyczno-komputerowy wraz z urządzeniami peryferyjnymi; pomoce dydaktyczne i wyposażenie pracowni matematycznych i przyrodniczych; organizacja wycieczek
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
242017-09-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
referencje30,00
doświadczenie10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-25, godzina: 14:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2017-09-28 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sprzętu informatyczno-komputerowego i multimedialnego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Lego WeDo 2.0-pakiet edukacyjny z oprogramowaniem dla szkoły podstawowej (zestaw) lego-WeDo-2-0-Pakiet-edukacyjny z oprogramowaniem dla szkoły podstawowej (zestaw) 2 Lego Mindstorms EV3 -pakiet edukacyjny dla szkoły podstawowej (zestaw) lego-mindstorms-ev3-pelny-pakiet-edukacyjny 3 Pakiet ćwiczeń "Nauka Lego Mindstorms" dla szkoły podstawowej nie określono specyfikacji 4 Pakiet Energia odnawialna dla szkoły podstawowej (zestaw) lego-edukacja-energia-odnawialna - szkoła podstawowa 5 Czujnik temperatury do pakietu Energia odnawialna lego-nxt-ev3-czujnik-temperatury 6 Pakiet ćwiczeń- projekty inżynierskie Lego Mindstorms lego-mindstorms-ev3-pelny-pakiet-edukacyjny- dla szkoły podstawowej 7 Lego Mindstorms EV3 lego-mindstorms-ev3-pelny-pakiet-edukacyjny dla gimnazjum (zestaw) 8 Pakiet Edukacyjny Kosmos dla Lego Mindstorms EV3 lego-mindstorms-ev3-zestaw-turniejowy-kosmos dla gimnazjum (zestaw) 9 Router z modułami zapory sieciowej i blokowania włamań NETGEAR ProSecure UTM9SEW-100EUS Router Firew. VPN 10 Zasilacz UPS-do podtrzymania zasilania urządzeń elektronicznych APC Back-UPS BR900GI RS 900VA 230V LCD 11 Przenośne komputery dla uczniów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym 110-15ISK i3-6100U 4GB 15,6 1TB INT W10 80UD00SAPB 12 Przenośne komputery dla nauczycieli wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym 100-15IBD I5-4288U 8GB 15.6 1TB W10 80QQ01H4PB 13 Urządzenie dedykowane umożliwiające ładowania i zarządzania sprzętem mobilnym nie określono specyfikacji 14 Urządzenie wielofunkcyjne z funkcją: drukowanie, kopiowanie, skanowanie - współpracujące z komputerem mobilnym rodzaj urządzenia: druk / skan / kopia / faks - wyświetlacz LCD: tak - technologia druku: laserowa kolorowa - obsługiwany format: A4 - pamięć: min. 256 MB - szybkość procesora: min. 400 MHz - rozdzielczość druku: 2400x600 dpi - szybkość druku: 20 str/min - automatyczny druk dwustronny: tak - rozdzielczość skanowania: 1200x1200 - skanowanie w kolorze: tak - skanowanie do email: tak - rozdzielczość kopiowania: 600x600 - kopiowanie w kolorze: tak - automatyczny podajnik dokumentów: tak - podajnik na pojedyncze arkusze: tak - pojemność podajnika głównego: min. 250 arkuszy - pojemność odbiornika papieru: min. 150 arkuszy - obsługiwane formaty: A4, koperty (C5, C6, DL, Com10), karton - komunikacja: LAN, WiFi, USB - możliwość drukowania z urządzeń mobilnych: tak - waga: maks: 30 kg - urządzenie powinno zawierać min. zestaw startowy na ok. 1000 stron 15 Tablica interaktywna - całkowita przekątna: maks. 86" - powierzchnia: magnetyczna - powierzchnia tablicy suchościeralna, nie wymaga zakupu dedykowanych pisaków suchościeralnych przez producenta, umożliwia pracę pisakami suchościeralnymi nie pozostawiając żadnych śladów - technologia: pozycjonowanie w podczerwieni - posiada minimum dziesięć punktów dotyku - prędkość kursora: min. 180 dot/s - format: 4:3 - dokładność dotyku: <2mm - komunikacja z komputerem: port USB - zasilanie: poprzez port USB - kompatybilna z Windows 10 - boczne przyciski skrótów umożliwiające szybkie przywoływanie podstawowych funkcji - w zestawie: minimum 3 pisaki z miękką końcówką, półka na pisaki, gąbka do pisaków suchościeralnych, wskaźnik, oprogramowanie na płycie CD - przystosowana do pracy na zewnątrz - waga tablicy: maks. 18,5 kg. 16 Serwer plików NAS-minimum 2 dyskowy do składowania danych Serwer NAS Netgear ReadyNAS 422 ( HDD 2szt. Pamięć RAM 2GB Atom C3338 ) 17 Projektor do tablicy interaktywnej technologia: DLP - rozdzielczość: XGA - format: 4:3 - jasność: min. 3000 AL. - kontrast: min. 10 000:1 - żywotność lampy: min. 4 500 h - złącza: min. 1 x HDMI - głośniki wbudowane: tak - waga: maks. 2,5 kg - w zestawie: okablowanie, pilot, instrukcja obsługi Wymagania dotyczące instalacji: - Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie związane z zestawami interaktywnymi (tablica + projektor + głośniki) były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską z uwzględnieniem specyfiki sal lekcyjnych w każdej placówce. W skład montażu wchodzą wszystkie niezbędne elementy montażowe, korytka, listwy. Zamawiający wymaga, aby instalacje przeprowadzone były w oparciu o okablowanie HDMI. Instalacje projektorów muszą być przeprowadzone na dedykowanym uchwycie. Okablowanie projektorów musi być schowane wewnątrz uchwytów. Zakończenie instalacji okablowania musi być w miejscu, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera dla nauczyciela. Wymagana jest również instalacja oprogramowania tablicy na dedykowanym komputerze. Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kalibracji zestawu interaktywnego oraz jego uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania. 18 Kontroler WLAN-urządzenie do zarządzania szkolną siecią bezprzewodową Ubiquiti UNIFI CONTROLLER HYBRID CLOUD KEY UC-CK 19 Punkt dostępowy - urządzenie zapewniające dostęp do sieci za pomocą bezprzewodowego nośnika transmisyjnego Zyxel NWA1100-NH ( Repeater,klient )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 32322000-6, 32322000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 404918,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
referencje30,00
doświadczenie10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do nauczania matematyki i wyposażenia pracowni matematycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw klocków lego Nie określa się specyfikacji szczegółowych, niemniej jednak wszystkie pomoce dydaktyczne, w tym programy multimedialne oraz elementy wyposażenia ujęte w poz. 1-37 muszą być zgodne z opisami standardowego wyposażenia pracowni przedmiotowych-matematycznych znajdujących się na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej (www.men.gov.pl) oraz odpowiadać parametrom jakościowym i technicznym produktów opisanych w katalogach przedsiębiorstw lub wydawnictw oferujących pomoce dydaktyczne i wyposażenie szkół - dostępnych na stronach internetowych, np. www.cezas.krakow.pl; www.nowaszkola.com; www.jangar.pl; www.eduvis.pl lub innych. 2 Program multimedialny z matematyki 3 Komputerowe gry edukacyjne z matematyki 4 Tabliczka mnożenia -program do tablicy interaktywnej 5 Lekcjoteka -matematyka- zestaw zadań do tablicy interaktywnej 6 Matematyka. Plansze interaktywne 2.0 7 Programy interaktywne do matematyki 8 Klocki edukacyjne Canoe 0zestaw sześciennych klocków drewnianych 9 Plansze do klocków Canoe-zestaw 10 Klocki Canoe-pamięć. Zestaw 20 klocków, 14 dwustronnych kart i podstawka 11 Magnetyczne formy z białą planszą 12 Mozaika Zuzi-duży zestaw kolorowych map do układania 13 Logiczne układanki-gra logiczna 14 Drewniany Mistrz logiki-podstawowy 15 Przesuwanka matematyczne drzewko 16 Gra z figurami geometrycznymi 17 Sudoku - łamigłówka logiczna 36 elementowa + ramka 18 Duże liczydło 19 Zegar pokazowy 20 Kolorowe liczby-zestaw 21 Zestaw przyborów (tablica, linijka, ekierka) 22 Przybory geometryczne 23 System dziesiętny- 24 Domino matematyczne-działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych oraz zegary analogowe i cyfrowe 25 Sześcian litrowy z klockami do monstrancji objętości 26 Magnetyczna oś liczb z klockami do działań na ułamkach 27 Blok z cylindrami - pojęcia: duży-mały, gruby-cienki, wysoki-niski, szeroki-wąski 28 Zestaw trygonometryczny do tablic- przybory do odmierzania wartości liczbowych 29 Zestaw matematyczny z kartami zadań 30 Bryły obrotowe - zestaw 6 brył 31 Bryły kule i półkule- zestaw 6 elementowy 32 Konstrukcje geometryczne-zestaw tablic do kl. VI 33 Magnetyczne koło fortuny 34 Szafa do przechowywania pomocy dydaktycznych 35 Szafka na biblioteczkę matematyczną 36 Zestawy plansz dydaktycznych 37 Siatki brył
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 114315,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
referencje3,00
doświadczenie10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do nauczania przedmiotów przyrodniczych i wyposażenia pracowni przyrodniczych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Waga szalkowa metalowa z odważnikami 2 Okulary ochronne 3 Rękawiczki latex - komplet 4 Rękawice ochronne do gorących przedmiotów 5 Fartuch ochronny 6 Ładowarka do baterii 7 Naczynie-czerpak do wody 8 Waga elektryczna-do 5 kg zasilana z sieci/b 9 Waga szalkowa z tworzywa z odważnikami 10 Nóż 11 Termos 12 Listwa zasil (przedłużacz 13 Taśma miernicza 14 Stoper 15 Termometr z sondą-elektryczny 16 Termometr laboratoryjny 17 Termometr zaokienny 18 Kompas 19 Elektroskop-kwadratowy na stopce 20 Zestaw pałeczek do elektryzowani - min.4 21 Przewodniki, izolatory 22 Przewody z zakończeniem typu "krokodylek" 23 Silniczek elektryczny 24 Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych 25 Zestaw magnesów sztabkowych 26 Zestaw magnesów podkowiastych 27 Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi 28 Igła magnetyczna 29 Zestaw soczewek 30 Lusterko płaskie podwójnie rozkładane 31 Lusterko wklęsło-wypukłe 32 Pryzmat akrylowy lub szklany 33 Zestaw optyczny-mieszanie barw ( krążek Newtona) 34 Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach 35 Zestaw sprężyn metalowych 36 Latarki z żarówką o dużej mocy i laserem 37 Ciśnieniomierz 38 Palnik spirytusowy 39 Lejki plastikowe 40 Zestaw szalek Petriego 41 Bagietki 42 Pęseta plastikowa 43 Sieć planktonowa podstawowa 44 Sieć workowa podstawowa 45 Krążek Secchiego 46 Linka skalowana 47 Szkiełko przykrywkowe-podstawowe 48 Szkiełko laboratoryjne 49 Zlewki różnej wielkości 50 Kolby stożkowe 51 Cylindry miarowe 52 Probówki ze statywem 53 Zestaw preparacyjny-wielki 54 Zestaw do wykrywania i badania skrobi 55 Igły preparacyjne 56 Kwasomierz glebowy klasyczny 57 Lupa 58 Pudeł do obserwacji okazów z 3 lupami 59 Lornetka 60 Mikroskop optyczny z kamerą o rozdzielczości 2 megapikseli 61 Dodatkowe wyposażenie do mikroskopu (gotowe preparaty i narzędzia) 62 Oprogramowanie do tablicy interaktywnej -Przyroda szkoła podstawowa 63 Małe wąskie akwarium 64 Zestaw do wykrywania i badania białek 65 Zestaw do wykrywania i badania cukrów 66 Teleskop 67 Bateria płaska 68 Zestaw preparatów mikroskopowych- bezkręgowce 69 Zestaw preparatów mikroskopowych -skrzydła owada 70 Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne 71 Zestaw preparatów mikroskopowych -tkanki ssaków 72 Zestaw preparatów mikroskopowych -grzyby 73 Zestaw preparatów mikroskopowych -kropla wody 74 Zestaw preparatów mikroskopowych -tkanki człowieka 75 Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo 76 Zestaw preparatów mikroskopowych -preparaty zoologiczne 77 Zestaw preparatów mikroskopowych -przyroda 78 Zestaw szkiełek podstawowych 79 Zestaw szkiełek nakrywkowych 80 Pudełko plastikowe na preparaty 81 Bibuła laboratoratoryjna 82 Wskaźnik pH 83 Tlenek wapnia 84 Spirytus salicylowy 85 Manganian (VI) potasu 86 Metale i stopy - zestaw 87 Globus indukcyjny 88 Globus fizyczny mały 89 Globus fizyczny duży 90 Globus konturowy podświetlany 91 Krajobrazy świata - mapa 92 Mapa topograficzna gminy Kłaj/plany topograficzne gminy Kłaj 93 Model serca 94 Model skóry człowieka 95 Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - zestaw 96 Plansza: rośliny trujące 97 Plansza: grzyby trujące 98 Przewodnik LAS 99 Przewodnik do rozpoznawania drzew 100 Przewodnik: Rośliny i zwierzęta 101 Atlas: Pogoda i klimat 102 Atlas ptaków Polsce 103 Atlas owadów 104 Atlas grzybów 105 Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał 106 Atlas zwierząt chronionych w Polsce 107 Atlas roślin chronionych w Polsce 108 Atlas geograficzny 109 Atlas przyrodniczy 110 Mały atlas anatomiczny 111 Przewodnik do rozpoznawania gwiazd 112 Przewodnik do rozpoznawania drzew 113 Przewodnik do rozpoznawania ptaków 114 Przewodnik do rozpoznawania zwierząt 115 Przewodnik do rozpoznawania motyli 116 Przewodnik do rozpoznawania owadów 117 Przewodnik do rozpoznawania grzybów 118 Zestaw barwników spożywczych w proszku 119 Proste słomki (8x240; op.500 szt ) 120 Naczynia plastikowe tzw. moczówki 121 Butelki plastikowe -zestaw 122 Węgiel aktywowany o granulacji -0,43-1,7 mm (op. Min. 1,7 litra) 123 Gumki recepturki-zestaw 124 Akwarium do hodowli roślin wodnych 125 Zestaw 6 plansz tematycznych 126 Szafa metalowa z odciągiem na odczynniki 127 Regał meblowe -zamykane, przeszklone 128 Szafa do przechowywania plansz 129 Aparat fotograficzny -kompakt z szerokokątnym obiektywem z akumulatorem (Aparat z szerokokątnym obiektywem, z opcją ustawień manualnych i możliwościami filtrowania w rozdzielczości Full HD; Parametry minimalne: matryca typu CMOS, rozmiar matrycy 1/2,3", 16,3 mln pikseli, stabilizacja optyczna, wyświetlacz 3" dotykowy, ogniskowa obiektywu: 4,1-86,1 mm, zoom optyczny 21x, zoom cyfrowy 5x, czułość auto, pomiar światła: wielosegmentowy, centralnie ważony i punktowy; detekcja twarzy, maksymalna rozdzielczość: 4608-3456 pikseli; format zapisu pliku: JPEG; rejestracja filmów z dźwiękiem, maksymalna rozdzielczość filmów: 1920x1080; liczba klatek na sekundę: 30 format zapisu filmów:MP4; w zestawie akumulator) 130 Modele bud anatomicznej człowieka 131 Model tułowia ludzkiego z głową-wielkość naturalna 132 Maszyna elektrostatyczna 133 Zestaw magnet do optyki z laserem w walizce 134 Duży zestaw do magnetyzmu 49+6 elementów 135 Miernik uniwersalny cyfrowy typ 1070 z pomiarem temperatury 136 Koło Maxwela na stojaku 137 Woltomierz szkolny 148 Amperomierz szkolny 139 Model działania silnika prądu stałego i zmiennego 140 Kamertony rezonacyjne- komplet z młotkiem 141 Przyrząd do badania liniowej rozszerzalności cieplnej metali 142 Naczynia połączone 143 Wielokrążki-proste maszyny-zestaw demonstracyjny 144 Przyrząd do demonstracji zależności ciśnienia od głębokości 145 Dynamometr 5 N/0,5 kg 146 Dynamometr 2,5 N/0,25 kg 147 Dynamometr 10 N/1 kg 148 Dynamometr 20 N/2 kg 149 Dynamometr 30 N/3 kg 150 Dynamometr 50 N/5 kg 151 Półkule magdeburskie w. ekonomiczna 152 Dźwignia dwustronna 153 Tangram-łamigłówka 28 części 154 Liczmany i sześciany 155 Geoplan-zestaw 8 szt 156 Klocki do badania siły tarcia 157 Zestaw litr do porównywania objętętości 158 Domino-porównywanie objętości Nie określa się specyfikacji szczegółowych, niemniej jednak wszystkie pomoce dydaktyczne, w tym programy multimedialne oraz elementy wyposażenia ujęte w poz. 1-128 i 130-158 muszą być zgodne z opisami standardowego wyposażenia pracowni przedmiotowych-przyrodniczych znajdujących się na stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej (www.men.gov.pl) oraz odpowiadać parametrom jakościowym i technicznym produktów opisanych w katalogach przedsiębiorstw lub wydawnictw oferujących pomoce dydaktyczne i wyposażenie szkół - dostępnych na stronach internetowych, np. www.cezas.krakow.pl; www.nowaszkola.com; www.jangar.pl; www.eduvis.pl lub innych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 160345,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
referencje30,00
doświadczenie10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Organizacja wycieczek przedmiotowych i interdyscyplinarnych wspomagających proces edukacyjny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jednodniowa wycieczka dla klas 1-3 szkoły podstawowej-do 200 km; ilość wycieczek: 4, uczniowie 4x30=120; opiekunowie 4x3=12 2 Jednodniowa wycieczka dla klas 4-7 szkoły podstawowej-do 200 km; ilość wycieczek: 4, uczniowie 4x30=120; opiekunowie 4x3=12 3 Jednodniowa wycieczka dla klas I-III dotychczasowego gimnazjum-do 200 km; ilość wycieczek: 4, uczniowie 4x30=120; opiekunowie 4x3=12 4 Jednodniowa wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Warszawie dla uczniów szkoły podstawowej i klas dotychczasowego Gimnazjum-do 600 km; ilość wycieczek: 6 uczniowie 6x25=150, opiekunowie 6x3=18 Przykładowe wycieczki do 200 km: Park Miniatur w Inwałdzie; Park Dinozaurów Zatorland w Zatorze; Ojcowski Park Narodowy, Pieniński Park Narodowy; Tatrzański Park Narodowy; Magurski Park Narodowy; Planetarium i Obserwatorium w Chorzowie; Ogród Zoologiczny/Ogród Botaniczny/Klockoland w Krakowie, itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63511000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56907,0
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
referencje30,00
doświadczenie10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.