To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-16
Wrocław: Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 56688 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32044 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dla zadania obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną mienia podczas nocnej przerwy technicznej na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu - od godziny 00:00 do godziny 06:00 we wszystkie dni miesiąca w okresie od 1 marca 2015 do 29 lutego 2016 roku w szczególności w zakresie: 1)ochrony fizycznej mienia znajdującego się na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu, 2)przeciwdziałania aktom wandalizmu, kradzieżom, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną, 3)od godz. 23.45 wzywania i egzekwowania do opuszczania terenu Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej, 4)o godz. 00:00 zamykania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej żabia i mostku Słodowym, 5)o godz. 6:00 otwierania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej żabia i mostku Słodowym, 6)w czasie trwania przerwy technicznej, wpuszczania na teren Wysp firm sprzątających teren lub innych firm zajmujących się pielęgnacją zieleni, naprawami - działających na zlecenie Zarządu Zieleni Miejskiej, 7)dokonywania obchodów chronionego obiektu, 8)sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, 9)pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, 10)reagowania w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, 11)nie wpuszczania osób na teren Wysp na czas trwania przerwy technicznej, 12)dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia, 13)niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo - gaśniczego, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, 14)koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu. 15)wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż., 16)prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej mienia na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej. W terminie do piątego dnia następnego miesiąca świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu książki dyżurów-celem potwierdzenia wykonania usługi, 17)uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 5 osób), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu dla mienia, jednak nie później niż w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w ofercie), 18)wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, środki nagłaśniające do wzywania ludzi do opuszczenia terenu, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, imienne identyfikatory oraz w środki przymusu bezpośredniego, 19)zapewnienia noszenia jednolitego umundurowania przez pracowników ochrony fizycznej umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, 20)uczestniczenia w sporządzaniu protokołu na okoliczność dokonania oceny zniszczeń lub kradzieży, 21)wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 3.Usługa świadczona będzie w okresie: od dnia 01.03.2015r. od godz. 00:00 do dnia 31.10.2015r. do godz. 06:00 w systemie czteroosobowym, a w okresie od dnia 01.11.2015r. od godz. 00:00 do dnia 29.02.2016r. do godz. 06:00 w systemie dwuosobowym, z wyjątkiem 1.01.2016r. od godz. 00:00 do godz. 06:00 w systemie sześcioosobowym. 4.Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 5.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 90 000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: NEO GROUP Sp. z o. o. oraz NIXUS Sp. z o. o., ul. Centralna 18, 52-114 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123525,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118997,33
Oferta z najniższą ceną: 118997,33 / Oferta z najwyższą ceną: 143940,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2024-IV.2026
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i pożarowego w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.