eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi przeprowadzki biura oraz wyposażenia w Centrali ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Warszawa: Wykonanie usługi przeprowadzki biura oraz wyposażenia w Centrali ARiMR
Numer ogłoszenia: 56639 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92982 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeprowadzki biura oraz wyposażenia w Centrali ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzki polegająca na wyniesieniu wyposażenia Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z pomieszczeń biurowych i towarzyszących znajdujących się przy ul. Poleczki 33 w Warszawie (Poleczki Business Park budynek A2) i przetransportowaniu go do pomieszczeń magazynowych w tym samym budynku na czas prowadzonych przez właściciela budynku prac remontowych oraz po zakończeniu prac powrotnym wniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 2. Przeprowadzka będzie przeprowadzona w turach. Harmonogram przewiduje maksymalnie 33 tur przeprowadzkowych w okresie od dnia podpisania umowy do 19.12.2016 r. Każda tura składa się z dwóch dni pracy zespołu przeprowadzkowego (maksymalnie 12 godzin pracy dziennie) tj. piątek i niedziela/poniedziałek. Każda tura rozpoczyna się w piątek od godz. 10.00 przetransportowaniem wskazanego przez Zamawiającego wyposażenia do pomieszczeń magazynowych i kończy się w niedzielę/poniedziałek przetransportowaniem wyposażenia z powrotem do wskazanych pomieszczeń (rozpoczęcie niedziela 18.00).Termin każdej z tur będzie potwierdzany z wyprzedzeniem, co najmniej 5 dni kalendarzowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość domawiania na bieżąco dodatkowych dni przeprowadzkowych w przypadku dodatkowych potrzeb w tym zakresie, niedających się przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Domawianie dodatkowych dni przeprowadzkowych odbywać się będzie z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni kalendarzowych. Zamawiający domawiając dodatkowe dni przeprowadzkowe (maksymalnie 8 godzin pracy dziennie) określi liczbę wymaganych pracowników (od 4 do 10) oraz termin rozpoczęcia pracy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin siedziby Centrali ARiMR w celu zapoznania się z faktyczną ilością wyposażenia (mebli, sprzętu komputerowego, innego sprzętu elektronicznego, dokumentów), będącego w posiadaniu Agencji oraz zaznajomienia się z uwarunkowaniami technicznymi budynku, takimi jak: usytuowanie wind, klatek schodowych, położenia korytarzy istotnych przy dokonywaniu usługi przeprowadzki oraz dróg dojazdowych. Dokonanie oględzin możliwe będzie w dniu 20 kwietnia 2016 r. w godzinach 9.00-15.00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z Panem Witoldem Rozwadowskim tel.: +48 (22) 318-40-13 w godz. 9.00 - 15.00, lub Panem Robertem Dziura tel.: +48 (22) 595-06-33 w godz. 9.00 - 15.00. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia na każdy dzień tury przeprowadzkowej min. 12 osób wraz z niezbędnym do przewożenia wyposażenia sprzętem, tj. wózki platformowe do przewozu kartonów, wózki platformowe do przewozu mebli, wózki meblowe dwukołowe itp. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale I SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studencka Spółdzielnia Pracy UNIVERSITAS, ul. Narbutta 25A, 02-536 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 361620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 361620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 644421,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.