eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół nr 1 w Bytomiu w roku szkolnym 2017/2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-10



Ogłoszenie nr 565159-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.

Zespół Szkół Nr 1: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół nr 1 w Bytomiu w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1, krajowy numer identyfikacyjny 36155918200000, ul. Ul. Arki Bożka  21 , 41910   Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 282 13 98, , e-mail zso1@zso1.bytom.pl, , faks 32 282 12 17.
Adres strony internetowej (URL): www.zso1.bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Placówka oświatowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zso1.bytom.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przedłożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Zespół Szkół nr 1, 41-910 Bytom, ul. Arki Bożka 21


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół nr 1 w Bytomiu w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny: ZS nr 1/ZP/2/507/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa polegająca na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych (dzieci z niedosłuchem oraz ze spektrum autyzmu w normie intelektualnej) do Zespołu Szkół nr 1 w Bytomiu w roku szkolnym 2017/2018 w podziale na cztery części. Postępowanie dotyczy przewozów do szkoły na terenie Bytomia, na dzień wszczęcia postępowania obejmuje ono następujące części: CZĘŚĆ 1 - 41-923 Bytom, ul. Felińskiego 81; 41-923 Bytom, ul. Felińskiego 37; 41-923 Bytom, ul. Reptowska 35a; 41-923 Bytom, ul. Zgody 23; 41-923 Bytom, ul. Francuska 52; 41-923 Bytom, ul. Dzierżonia 2; 41-923 Bytom, ul. Elektrownia 1B; 41-923 Bytom, ul. Pogodna 5; 41-923 Bytom, ul. Pogodna 5; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 108c; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 76A; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 43; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 41; 41-902 Bytom, ul. Przemysłowa 47; 41-902 Bytom, ul. Didura 13; 41-902 Bytom, ul. Chrzanowskiego 13; 41-902 Bytom, ul. Karola Miarki 60 - trasa przejazdu ok. 45 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 17 dzieci oraz 1 opiekun. CZĘŚĆ 2 - 41-906 Bytom, ul. Konstytucji 90P; 41-906 Bytom, ul. Konstytucji 88A; 41-905 Bytom, ul. Olszewskiego 15; 41-905 Bytom, ul. Piecucha 2; 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 8; 41-907 Bytom, ul. Mazurska 9; 41-907 Bytom, ul. Zakątek 18; 41-907 Bytom, ul. Orzegowska 21; 41-907 Bytom, ul. Orzegowska 26; 41-907 Bytom, ul. Broniewskiego 2; 41-907 Bytom, ul. Adolfa Piątka 24; 41-907 Bytom, ul. Pomorska 9; 41-907 Bytom, ul. Zabrzańska 46; 41-907 Bytom, ul. Zabrzańska 44; 41-907 Bytom, ul. Wyzwolenia 16; 41-907 Bytom, ul. Wyzwolenia 36 - trasa przejazdu ok. 37 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 16 dzieci oraz 1 opiekun. CZĘŚĆ 3 - 41-902 Bytom, ul. Fałata 3; 41-902 Bytom, ul. Klonowa 11; 41-902 Bytom, ul. Fałata 32 A; 41-902 Bytom, ul. Nawrota 19; 41-902 Bytom, ul. Nawrota 26; 41-902 Bytom, ul. Smolenia 9; 41-902 Bytom, ul. Smolenia 29; 41-902 Bytom, ul. Gallusa 7; 41-902 Bytom, Pl. Grunwaldzki 7; 41-902 Bytom, ul. Rycerska 9; 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 20; 41-902 Bytom, ul. Musialika 17; 41-902 Bytom, ul. Brzezińska 15 i 14; 41-902 Bytom, ul. Kochanowskiego 1; 41-902 Bytom, ul. Sienna 7 - trasa przejazdu ok. 28 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 15 dzieci oraz 1 opiekun. Trasy przejazdu, długości trwania oraz liczba uczniów w ciągu roku może ulec zmianie ze względu na ruch uczniów. Przewozowi - na dzień wszczęcia postępowania - podlega łącznie 48 uczniów oraz 3 opiekunów, maksymalna liczba dzieci może wynosić 60 dzieci. Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w które wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, Zamawiającym o raz opiekunem dziecka.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na wykonaniu usług objętych przedmiotem zamówienia określonych w części III siwz, o wartości do 60% niniejszego zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen, pozostałych kryteriów oceny ofert, kar umownych, warunków płatności).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-22
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej od 04.09.2017 do dnia 22-06-2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie przewodu regularnego, krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego, nadana w trybie przepisów ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą przez osób niepełnosprawnych, powtarzających się nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana zależycie. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja niniejszej usługi przez okres co najmniej 6 miesięcy. Korzystanie z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ustawy Pzp). 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument/dokumenty (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty (w oryginale). Z dokumentu/dokumentów (np. zobowiązania), o których mowa z zdaniu poprzednim musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia, zrealizuje usługi, które wskazane zdolności dotyczą. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1). 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmiotu te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (tj. wykonują części zamówienia w charakterze podwykonawcy). 6) Jeśli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zdolnościach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia , jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ppkt. 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń o dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: 1. Dokument, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć również w stosunku do każdego z podmiotów, na których zdolnościach polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) dokument, o których mowa powyżej, zobowiązany będzie przedłożyć każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z warunkiem określonym odpowiednio w części V pkt. 4 ppkt. 1 siwz). b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, lub wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonania nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; (zgodnie z warunkiem określonym odpowiednio w części V pkt. 4 ppkt. 2 siwz). UWAGA: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wraz z wezwaniem do złożenia w/w dokumentów Zamawiający przekaże wzór w/w wykazu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularza oferty; Oświadczeń, o których mowa w części VI specyfikacji oraz (jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę nieupoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 3) dowodu/dowodów wskazującego/-ych, że zdolności lub sytuacja podmiotu trzeciego, na które powołuje się wykonawca zostaną mu udostępnione, np. zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone w załączniku nr 3 do siwz; 4) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstawania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt. 6 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji pojazdu20,00
Dodatkowe wyposażenie pojazdu10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie kutej dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) zmiana strony umowy, tj. następstwo prawna wynikające z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obwiązujących dot. podatku VAT, 3) zmiana podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usługi, bądź wprowadzenie przez niego zakresu usługi, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego części usługi, rezygnacja z podwykonawcy bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązuje się wykazać zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunku w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania, 4) zmiana trasy i ilości kilometrów, w przypadku wystąpienia okoliczności (niezależnych os stron umowy) wymagających jej dokonania, bez zmiany stawki jednostkowej, 5) zmiana pojazdów wykorzystywanych przy realizacji umowy w przypadku wprowadzenia nowszych pojazdów spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wskazanych w ofercie. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej wykonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Trasa przejazdu ok. 45 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 17 dzieci oraz 1 opiekun.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:41-923 Bytom, ul. Felińskiego 81; 41-923 Bytom, ul. Felińskiego 37; 41-923 Bytom, ul. Reptowska 35a; 41-923 Bytom, ul. Zgody 23; 41-923 Bytom, ul. Francuska 52; 41-923 Bytom, ul. Dzierżonia 2; 41-923 Bytom, ul. Elektrownia 1B; 41-923 Bytom, ul. Pogodna 5; 41-923 Bytom, ul. Pogodna 5; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 108c; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 76A; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 43; 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 41; 41-902 Bytom, ul. Przemysłowa 47; 41-902 Bytom, ul. Didura 13; 41-902 Bytom, ul. Chrzanowskiego 13; 41-902 Bytom, ul. Karola Miarki 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji pojazdu20,00
Dodatkowe wyposażenie pojazdu10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Trasa przejazdu ok. 37 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 16 dzieci oraz 1 opiekun.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:41-906 Bytom, ul. Konstytucji 90P; 41-906 Bytom, ul. Konstytucji 88A; 41-905 Bytom, ul. Olszewskiego 15; 41-905 Bytom, ul. Piecucha 2; 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 8; 41-907 Bytom, ul. Mazurska 9; 41-907 Bytom, ul. Zakątek 18; 41-907 Bytom, ul. Orzegowska 21; 41-907 Bytom, ul. Orzegowska 26; 41-907 Bytom, ul. Broniewskiego 2; 41-907 Bytom, ul. Adolfa Piątka 24; 41-907 Bytom, ul. Pomorska 9; 41-907 Bytom, ul. Zabrzańska 46; 41-907 Bytom, ul. Zabrzańska 44; 41-907 Bytom, ul. Wyzwolenia 16; 41-907 Bytom, ul. Wyzwolenia 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji pojazdu20,00
Dodatkowe wyposażenie pojazdu10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Trasa przejazdu ok. 28 km (droga do szkoły i droga powrotna). Przewozowi na dzień wszczęcia postępowania podlega 15 dzieci oraz 1 opiekun.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:41-902 Bytom, ul. Fałata 3; 41-902 Bytom, ul. Klonowa 11; 41-902 Bytom, ul. Fałata 32 A; 41-902 Bytom, ul. Nawrota 19; 41-902 Bytom, ul. Nawrota 26; 41-902 Bytom, ul. Smolenia 9; 41-902 Bytom, ul. Smolenia 29; 41-902 Bytom, ul. Gallusa 7; 41-902 Bytom, Pl. Grunwaldzki 7; 41-902 Bytom, ul. Rycerska 9; 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 20; 41-902 Bytom, ul. Musialika 17; 41-902 Bytom, ul. Brzezińska 15 i 14; 41-902 Bytom, ul. Kochanowskiego 1; 41-902 Bytom, ul. Sienna 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Rok produkcji pojazdu20,00
Dodatkowe wyposażenie pojazdu10,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.