Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-14
Węgrów: Remont 9. odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 56462 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 9. odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 9. odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej. Zakres robót obejmuje remont drogi powiatowej nr 2252W Trzebucza - Kolonia Sinołęka, km 2+645 - 3+575, dł. 0,93 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 930x5,0 - 4650,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 4650x0,05 - 232,50 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 930x5,0 - 4650,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 930x1,0x2 - 1860,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 3674W Gałki - Kopcie, km 6+200 - 6+500, dł. 0,3 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 300x5,0 - 1500,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 1500x0,05 - 75,00 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 300x5,0 - 1500,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 300x1,0x2 - 600,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4205W Sadowne - Sadoleś, km 0+215 - 2+200, dł. 1,985 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 1985x5,0 - 9925,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 9925x0,05 - 496,25 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 1985x5,0 - 9925,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 1985x1,0x2 - 3970,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4210W Wieliczna - Stoczek, km 6+650 - 7+150, dł. 0,700 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 700x5,5 - 3850,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 3850,0x0,05 - 192,50 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 700,0x5,5 - 3850,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 700,0x1,0x2 - 1400,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4213W Kamionna - Zambrzyniec, km 5+951 - 6+456, dł. 0,505 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 505x5,5 - 2777,50 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 2777,5x0,05 - 138,88 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 505x5,5 - 2777,50 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 505x1,0x2 - 1010,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4216W Międzyleś - Wrotnów, km 12+603 - 13+503, dł. 0,900 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 900x5,5 - 4950,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 4950,00x0,05 - 247,50 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 900x5,5 - 4950,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 900x1,0x2 - 1800,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4224W Turna - Górki G. km 10+700 - 11+250, dł. 0,55 km: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej (300x5,5)x0,5 - 825,00 m2; skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 550x5,5 - 3025,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 75 kg/m2 3025,00x0,075 - 226,88 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 550x5,5 - 3025,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 550x1,0x2 - 1100,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4226W Liw - Zawady, km 0+650 - 1+350, dł. 0,700 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 700x5,0 - 3500,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 3500,00x0,05 - 175,00 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 700x5,0 - 3500,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 700x1,0x2 - 1400,00 m2; Remont drogi powiatowej nr 4245W Ossówno - Brzeźnik, km 7+690 - 8+200, dł. 0,51 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 510x5,0 - 2550,00 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm w ilości 50 kg/m2 2550,00x0,05 - 127,50 t; wykonanie warstwy ścieralnej z masy średnio ziarnistej 0-16 mm grubość warstwy 4 cm po zagęszczeniu 510x5,0 - 2550,00 m2; wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i uzupełnieniem żwirem warstwa grubości 4 cm 510x1,0x2 - 1020,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu asortymentu robót, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: walec ogumiony - 1 szt., walec stalowy - 1 szt., skrapiarka lepiszcza - 1 szt., układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni - 1 szt., będzie posiadał lub miał dostęp do wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowaną w odległości zapewniającej załadunek i rozładunek masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1 kpl., samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 10t - minimum 3 szt., laboratorium drogowe zapewniające kompleksową obsługę w zakresie badań laboratorium drogowego - wyposażenie zgodne z wymaganiami SST - 1 kpl. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty, kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiaru robót, pełnomocnictwo (o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji przetargowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, powodujących w konsekwencji potrzebę rozszerzenia zakresu przedmiotowego zamówienia, e) wystąpienie robót zamiennych, których wykonanie skutkuje zmianą zakresu robót i/lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia, f) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te są konieczne ze względów technicznych. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej, będącej podstawą zamówienia, g) wystąpienie okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, lub działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, h) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w dokumentacji i uniemożliwiającej kontynuację robót
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23 (I piętro, pokój nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, (Sekretariat, pok. nr 28).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Paplin - jednostka ewidencyjna Korytnica oraz obrębu Brzuza - jednostka ewidencyjna Łochów.
- Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.