Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 564610-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.
Miasto Kobyłka: Budowa Parkingu Parkuj i Jedź PKP Kobyłka Ossów (w formule zaprojektuj-wybuduj)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Budowa parkingu Parkuj i Jedź PKP Kobyłka Ossów" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Kobyłka, krajowy numer identyfikacyjny
1326966300000, ul.
ul. Wołomińska
1
,
05230
Kobyłka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 760 70 08, , e-mail
wojciech.reutt@kobylka.pl, , faks
22 760 70 55.
Adres strony internetowej (URL): http://www.kobylka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, sekretariat (pok. nr 14)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Parkingu Parkuj i Jedź PKP Kobyłka Ossów (w formule zaprojektuj-wybuduj)
Numer referencyjny:
WZP.271.37.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa parkingu parkuj i jedź usytuowanego w dwóch lokalizacjach w sąsiedztwie przystanku kolejowego Kobyłka-Ossów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45223320-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111200-0 |
45111300-1 |
45112710-5 |
45213312-3 |
45223300-9 |
45233120-6 |
45233129-9 |
45233161-5 |
45233162-2 |
45233223-8 |
45233270-2 |
45300000-0 |
45310000-3 |
63712400-7 |
64216000-3 |
71220000-6 |
71221000-3 |
71240000-2 |
71242000-6 |
71320000-7 |
71322500-6 |
71332000-4 |
71351100-4 |
71352000-0 |
77211400-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 2.Przedmiotem zamówień, o których mowa w ust. 1 powyżej, może być w szczególności powierzenie podobnych zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia (kategorie zamówień określone w CPV), a zwłaszcza w: 1)części 1: a)prace projektowe obiektów kubaturowych o konstrukcji żelbetowej (XVII kategorii obiektu budowlanego), b)prace związane z wykonywaniem obiektów kubaturowych o konstrukcji żelbetowej, w tym prace takie jak: -roboty ziemne, -fundamenty, -izolacje fundamentów i ścian nadziemia, -konstrukcje nadziemia wykonywane kompleksowo, -ściany nadziemia, -stropy, sklepienia, schody, podesty, -ściany działowe (z wyłączeniem wykonywanych na sucho), -dach - konstrukcja, -dach - pokrycie, -podłoża i kanały wewnątrz budynku, -izolacja nadziemia, -warstwy wyrównawcze pod posadzki, -tynki i oblicowania, -okna i drzwi zewnętrzne, -drzwi i okna wewnętrzne, -roboty malarskie, -posadzki, -inne roboty wykończeniowe wewnętrzne, -elewacje, -różne roboty zewnętrzne, -instalacje i urządzenia kanalizacyjne, wodociągowe i gazowe, -instalacje i urządzenia zaopatrzenia w ciepło, -instalacje i urządzenia techniki wentylacyjnej, -instalacje i urządzenia elektro - energetyczne, -instalacje i urządzenia teletechniczne i techniki informatycznej, -urządzenia transportu bliskiego i wyposażenie budynku (windy), -automatyka budynku, -trawniki i nasadzenia wieloletnie; 2)części 2: a)prace projektowe obiektów powierzchniowych z kostki, b)wykonanie obiektu powierzchniowego z kostki betonowej (XXII kategorii obiektu budowlanego). 3)Wobec zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, Zamawiający może żądać zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz gwarancji i rękojmi (w tym zabezpieczenia rękojmi) wg wymogów niniejszej SIWZ i złożonej oferty. 4)Cena ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 oraz aneksów, o których mowa w art. 144 ustawy PZP ustalona zostanie na podstawie: a)w przypadku prac projektowych - indywidualnej wyceny, b)w przypadku robót budowlanych - cen jednostkowych ze szczegółowego kosztorysu opracowanego przez wykonawcę po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (z uwzględnieniem wskazanego tam zysku, robocizny i kosztów pośrednich), obmiar z planowanego wykonania robót, zaś ew. pozycje, które nie były uwzględnione w ofercie wykonawca weźmie z aktualnych dostępnych publikacji fachowych, a dopiero w przypadku ich niewystępowania w tych publikacjach oprze się na kalkulacji własnej - nie mogą one odbiegać od cen rynkowych. 3.W wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach zamawiający może odstąpić od zasad opisanych w ust. 2 pkt 3 i 4.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
II.9) Informacje dodatkowe: Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia opisane we wzorze umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1)Część 1
Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 3 000 000, 00 zł (słownie: trzy miliony złotych) - stosowne poświadczanie wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, w walucie innej niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim aktualnym kursie NBP w dniu wystawienia dokumentu.
2)Część 2
Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 800 000, 00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) - stosowne poświadczanie wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, w walucie innej niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim aktualnym kursie NBP w dniu wystawienia dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1)Część 1
a)wykonawca winien wykazać:
-minimum dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu obiektów kubaturowych o konstrukcji żelbetowej o minimalnej kubaturze 10 000 m3 każda oraz minimum jedną usługą wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na zaprojektowaniu obiektu kubaturowego o konstrukcji żelbetowej o minimalnej kubaturze 10 000 m3
albo
-minimum dwie realizacje wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu obiektów kubaturowych o konstrukcji żelbetowej o minimalnej kubaturze 10 000 m3 każda
albo
-minimum jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na wykonaniu obiektu kubaturowego o konstrukcji żelbetowej o minimalnej kubaturze 10 000 m3 oraz minimum jedną realizację wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu obiektu kubaturowego o konstrukcji żelbetowej o minimalnej kubaturze 10 000 m3,
b)wykonawca winien dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zamawiający dopuszcza łączenie poniższych funkcji przez jedną osobę):
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
- których uprawnienia odpowiadają wymaganiom art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), czy odpowiednim wcześniejszym przepisom lub uprawnienia zagraniczne równoważne, uznane i na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65)
oraz
-co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych,
-co najmniej jedną osobą posiadającą VII kategorię kwalifikacji w zawodzie geologa lub szersze albo aktualne uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub równoważne uprawnienia zagraniczne (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresach (mogą to być dwie osoby posiadające uprawnienia oddzielnie dla każdego z niżej wymienionych zakresów):
i.geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
ii.geodezyjna obsługa inwestycji.
- lub szersze, albo aktualne uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub równoważne uprawnienia zagraniczne (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień).
2)Część 2
a)wykonawca winien wykazać:
-minimum dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu obiektów powierzchniowych z kostki betonowej (zwłaszcza: ulica, chodnik, ścieżka rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, parking) o minimalnej całkowitej powierzchni z kostki betonowej 17 000 m2 każda oraz minimum jedną usługą wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na zaprojektowaniu obiektu powierzchniowego (zwłaszcza: ulica, chodnik, ścieżka rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, parking) o minimalnej całkowitej powierzchni 17 000 m2,
albo
-minimum dwie realizacje wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu obiektów powierzchniowych z kostki betonowej (zwłaszcza: ulica, chodnik, ścieżka rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, parking) o minimalnej całkowitej powierzchni z kostki betonowej 17 000 m2 każda
albo
-minimum jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na wykonaniu obiektu powierzchniowego z kostki betonowej (zwłaszcza: ulica, chodnik, ścieżka rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, parking) o minimalnej całkowitej powierzchni z kostki betonowej 17 000 m2 oraz minimum jedną realizację wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu obiektu powierzchniowego z kostki betonowej (zwłaszcza: ulica, chodnik, ścieżka rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, parking) o minimalnej całkowitej powierzchni z kostki betonowej 17 000 m2,
Ww. obiekty powierzchniowe z kostki betonowej mogą być elementem większego zamówienia.
b)wykonawca winien dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zamawiający dopuszcza łączenie poniższych funkcji przez jedną osobę):
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru autorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową w specjalności inżynieryjnej drogowej lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
-co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub szersze (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień),
- których uprawnienia odpowiadają wymaganiom art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), czy odpowiednim wcześniejszym przepisom lub uprawnienia zagraniczne równoważne, uznane i na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65)
oraz
-co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych,
-co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresach (mogą to być dwie osoby posiadające oddzielnie każde z niżej wymienionych uprawnień):
i.geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
ii.geodezyjna obsługa inwestycji,
- lub szersze, albo aktualne uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub równoważne uprawnienia zagraniczne (minimum 3 lata doświadczenia liczonego od daty wydania uprawnień).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formularzu oferty);
2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
a w przypadku wykazywania warunku wskazanego w rozdz. VIII ust. 3 pkt 1 lit. a tir. pierwsze SIWZ - dla części 1 lub w rozdz. VIII ust. 3 pkt 2 lit/ a tir. pierwsze SIWZ - dla części 2, również wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
4)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1)dla części 1: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych);
2)dla części 2: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
- przed upływem terminu składania ofert.
2.Formę wniesienia wadium wybiera wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
3.Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Kobyłka Bank Millennium nr konta: 69 1160 2202 0000 0002 0389 9479, dla części 1 z dopiskiem: Wadium WZP.271.37.2017 parking wielopoziomowy,dla części 2 z dopiskiem: Wadium WZP.271.37.2017 parking powierzchniowy
4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty).
5.Zgodnie z zapisami art. 85 ust. 5 ustawy PZP, jeśli wykonawca złoży wadium w innej formie niż gotówka, do obliczania terminu ważności dokumentu wadialnego należy brać datę składania ofert (rozdz. XV SIWZ) i doliczyć liczbę dni związania ofertą określoną w rozdz. XIII SIWZ.
6.Jeżeli wykonawca wybierze dokument, jako formę wadium, niedopuszczalne jest ujmowanie w nim zapisów warunkujących wypłatę - gwarant musi gwarantować zapłatę należności nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający przewiduje wypłatę jednej zaliczki (przedpłaty) etapu roboty budowlanej w wysokości 10% ww. etapu (wartość brutto). Zaliczka (przedpłata etapu roboty budowlanej) będzie wypłacona po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenie na budowę. Szczegółowe informacje zawarte są we wzorze umowy.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacje dotyczące zmian zawarte są w siwz i wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Budowa Parkingu Parkuj i Jedź PKP Kobyłka Ossów (w formule zaprojektuj-wybuduj) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45223320-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia opisane we wzorze umowy Wszystkie kody CPV są takie same w obu częściach.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Budowa Parkingu Parkuj i Jedź PKP Kobyłka Ossów (w formule zaprojektuj-wybuduj) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45223320-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rękojmia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia opisane we wzorze umowy. Wszystkie kody CPV są takie same w obu częściach.
INNE PRZETARGI Z KOBYŁKI
- Zagospodarowanie terenu Placu 15- go Sierpnia w Kobyłce
- Wykonanie nawierzchni boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce
więcej: przetargi w Kobyłce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.