Ogłoszenie nr 56442 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Zaprojektowanie i wykonanie remontu w KP w Niemcach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46950-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 104846-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43068905200000, ul.
ul. Narutowicza
73,
20019
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 354 606, faks
815 354 313, e-mail
zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające do zadania pn. Zaprojektowanie i wykonanie remontu w KP w Niemcach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):16/37/17/SZP/B
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Programie Funkcjonalno Użytkowym oraz we wzorze aneksu do umowy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2.Zakres wnioskowanego zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich działań i robót budowlanych dotyczących remontu pomieszczeń po mieszkaniu służbowym wraz z klatką schodową tj. obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej kontynuacji remontu pomieszczeń, b) wykonanie robót budowlanych w tym m.in.: -naprawę/wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych i innych okładzin w zależności od funkcji pomieszczenia, - rozbiórkę posadzek i wykonanie nowego podłoża pod posadzki, ułożeniu płytek ceramicznych na posadzkach, - wykonanie i uzupełnienie tynków, - malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, - inne roboty wykończeniowe wewnętrzne, - demontażu starej instalacji elektrycznej i oświetleniowej z osprzętem, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem, - roboty instalacyjne hydrauliczne.
II.4) Główny kod CPV:
71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
Dodatkowe kody CPV:45421100-5,
45421152-4,
45430000-0,
45431000-7,
45442100-8,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3,
45311000-0,
45315300-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2016 r.
- wykonanie dokumentacji projektowej i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub uzyskanie potwierdzenia zgłoszenia robót - 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe terminy wykonania zadania określone zostały we wzorze umowy (załącznik do SIWZ)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PIOTREX Piotr Banach,
,
ul. Zemborzycka 59e,
20-445,
Lublin, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na postawie art. 19 ust. 3 pkt. 2 lit. b (przepisy przejściowe) ustawy w z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020).
Zgodnie z powołanymi przepisami dopuszcza się zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie w/w ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie ustawy w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w nim określonego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks sporządzono w związku z koniecznością zmiany umowy nr 8/2016/R/IR z dnia 06.04.2016 r. zawartej przed dniem wejścia w życie Ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2016 nr 0 poz. 1020) spowodowanej koniecznością udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy zadania - Piotrowi Banachowi prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PIOTREX Piotr Banach.
W związku z powyższym na podstawie art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b) w/w Ustawy Strony postanawiają dokonać następujących zmian umowy nr 8/2016/R/IR z dnia 06.04.2016 r.:
§ 1 Zmienić treść § 4 łączącej je umowy Nr 8/2016/R/IR z dnia 06.04.2016 r. poprzez dodanie lit. c)o następującym brzmieniu: "do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych uzupełniających w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania aneksu nr 1". § 2 Zmienić treść § 17 ust. 1 łączącej je umowy Nr 8/2016/R/IR z dnia 06.04.2016 r., poprzez nadanie mu następującego brzmienia: 1. "Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i stanowi równowartość kwoty 448 040,00 złotych brutto (słownie złotych: czterysta czterdzieści osiem tysięcy czterdzieści złotych), w tym: a)304.800,00 zł brutto za wykonane i odebrane elementy robót lub części wykonanych i odebranych elementów robót wyszczególnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót budowlanych i protokole odbioru technicznego elementów robót, b)15.240,00 zł brutto za wykonaną i odebraną dokumentację projektową, o której mowa
w § 5 ust.1 lit. a - c), płatne na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego oraz złożonego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, o którym mowa w § 4 lit. a),c)128 000,00. zł brutto za zaprojektowanie i wykonanie robót uzupełniających, o których mowa w § 4 lit. c)".
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.