eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych zlokalizowanych przy ul. Gałczyńskiego w Oświęcimiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Oświęcim: Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych zlokalizowanych przy ul. Gałczyńskiego w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 56391 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych zlokalizowanych przy ul. Gałczyńskiego w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Część I zamówienia (w dokumentacji projektowo-przedmiarowej określona jako etap I): obejmuje chodnik i schody wraz z barierką zlokalizowane w bezpośredniej bliskości budynku ozn. Gałczyńskiego 1-3 oraz opaskę wokół tego budynku; obszar zaznaczony zieloną linią przerywaną na planie sytuacyjnym wchodzącym w skład dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowo-przedmiarowej. Część II zamówienia (w dokumentacji projektowo-przedmiarowej określona jako etap II): obejmuje chodnik zlokalizowany w pozostałej okolicy budynku ozn. Gałczyńskiego 1-3 oraz w pobliżu budynku ozn. Słowackiego 17-23 oraz opaskę wokół części tego budynku; obszar zaznaczony niebieską linią przerywaną na planie sytuacyjnym wchodzącym w skład dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowo-przedmiarowej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Ocena ofert i wybór wykonawcy zostaną dokonane odrębnie dla każdej z części zamówienia. 2. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do wykonania robót w następującym zakresie: a) chodniki, opaska: Nawierzchnię chodnika oraz opaski należy wykonać z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, kolor szary. Chodnik należy wykonać o szerokości od 1,5 m do 2 m oraz opaskę o szerokości 0,5 m. Od strony zieleni chodnik oraz opaskę należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Przecięcie krawędzi chodnika z jezdnia należy wykonać za pomocą krawężnika betonowego najazdowego wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100 cm ułożonego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 3cm opartego na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Odkrycie krawężnika zaprojektowano na wysokość 2 cm w stosunku do wysokości jezdni. Pod ławkami należy wykonać remont chodnika o wymiarach 1m x 2m. Przecięcie krawędzi chodników należy wykonać za pomocą skosów 1:1 (2 m). b) schody: Przedmiotem zamówienia (część I) objęty jest remont schodów wskazanych na planie sytuacyjnym. Stopnie należy wykonać o wymiarach 150 cm x 38 cm (wysokość stopni 13 cm) ze spadkiem podłużnym o wartości 0,5%. Nawierzchnie należy wykonać z betonowej kostki brukowej koloru szarego o grubości 8 cm. Stopnie należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. c) mała architektura: W ramach przedmiotu zamówienia należy wymienić trzepak, ławki oraz kosze na śmieci (betonowe z metalowym daszkiem) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wg. wzorów określonych przez Zamawiającego. d) zakres prac polega m.in. na: rozebraniu istniejącego chodnika, wykonawca dostarczy pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie Oświęcimia płytki chodnikowe pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego użycia; rozebraniu obrzeży oraz krawężników; rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem; ułożeniu obrzeży oraz krawężników; wykonaniu podbudowy; wykonaniu chodnika. e) konstrukcja nawierzchni: - chodniki typu I: betonowa kostka brukowa koloru szarego typu prostokąt - 8 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:3 - 3cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 10 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 stabilizowanego mechanicznie - 20 cm łącznie 41 cm - chodniki typu II: betonowa kostka brukowa koloru szarego typu prostokąt - 8 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:3 - 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 10 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 stabilizowanego mechanicznie - 15 cm łącznie 36 cm - schody: betonowa kostka brukowa koloru szarego typu prostokąt - 6 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:3 - 3 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie   - 10 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63 stabilizowanego mechanicznie - 20 cm łącznie 39 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową, w ilości nie mniejszej niż 100 m2 każda z robót. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca dostarczy wraz z ofertą wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z uwzględnieniem w tym wykazie: 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową, w ilości nie mniejszej niż 100 m2 każda z robót wraz z podaniem ich rodzaju (ze wskazaniem wielkości wykonanej roboty), wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem: dowodów określających, czy roboty ujęte w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentu wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2 roboty budowlane polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową, w ilości nie mniejszej niż 100 m2 każda z robót;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi i gwarancji jakości - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; c) z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących niemożność realizacji robót, które to okoliczności są niezawinione przez wykonawcę i od niego niezależne, w tym np. wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru - termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; f) zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl zakładka /Zamówienia publiczne BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 1 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych zlokalizowanych przy ul. Gałczyńskiego w Oświęcimiu, przed budynkiem wielomieszkaniowym ozn. nr 1-3 (część I zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia (w dokumentacji projektowo-przedmiarowej określona jako etap I): obejmuje chodnik i schody wraz z barierką zlokalizowane w bezpośredniej bliskości budynku ozn. Gałczyńskiego 1-3 oraz opaskę wokół tego budynku; obszar zaznaczony zieloną linią przerywaną na planie sytuacyjnym wchodzącym w skład dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowo-przedmiarowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi i gwarancji jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych zlokalizowanych przy ul. Gałczyńskiego w Oświęcimiu, w okolicy tego budynku (część II zamówienia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia (w dokumentacji projektowo-przedmiarowej określona jako etap II): obejmuje chodnik zlokalizowany w pozostałej okolicy budynku ozn. Gałczyńskiego 1-3 oraz w pobliżu budynku ozn. Słowackiego 17-23 oraz opaskę wokół części tego budynku; obszar zaznaczony niebieską linią przerywaną na planie sytuacyjnym wchodzącym w skład dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowo-przedmiarowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi i gwarancji jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.