eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Gdańsk: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 56380 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22202 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
a) przeglądy okresowe,
b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 57 szt.
Planowana ilość tonerów - 731 szt.
Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
a) demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
c) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
d) czyszczenie zespołu optyki,
e) czyszczenie kaset papieru,
f) czyszczenie filtrów,
g) czyszczenie drogi transportu papieru,
h) czyszczenie napędu głównego,
i) czyszczenie sekcji grzejnej,
j) czyszczenie sekcji pobierania papieru,
k) demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
l) sprawdzenie działania kserokopiarki,
m) regulacja jakości kopii,
n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.
5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
b) developer,
c) lampę skanera,
d) wałek utrwalający grzejny,
e) wałek dociskowy dolny,
f) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
g) zespół przeglądowy,
h) zespół wywołania,
i) zespół utrwalania.
6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
W przypadku utraty gwarancji poprzez nieprawidłowo lub nienależycie wykonaną usługę, a w szczególności przez zastosowanie nieodpowiednich części lub tonera Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia na nowe lub doprowadzenia do przywrócenia gwarancji producenta na własny koszt. Wybór odpowiedniego wariantu należy do Zamawiającego.
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp, Panasonic, Konica Minolta, Canon

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ComplexBiuro Sp. j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIMIT - MITA Jerzy Bielonko, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.