eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2018/2019"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24



Ogłoszenie nr 563687-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Gmina Garbatka-Letnisko: "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2018/2019"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny 53193800000, ul. ul. Skrzyńskich  1 , 26930   Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, e-mail agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl, faks 486 210 054.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.garbatkaletnisko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.garbatkaletnisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.garbatkaletnisko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.garbatkaletnisko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNE, ZGODNE Z ZSADAMI OKRESLONYMI W SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul.Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2018/2019"
Numer referencyjny: RIZ.IZP.271.1.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz 208 uczniów dla , których organizacją prowadzącą jest Gmina Garbatka-Letnisko, miejscowości: Garbatka-Letnisko, Bąkowiec, Bogucin, Brzustów, Garbatka Długa, Garbatka Nowa, Garbatka Zbyczyn, Garbatka Dziewiątka, Ponikwa, Molendy, do szkół i przedszkola położonych na terenie Gminy Garbatka-Letnisko, zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewnia dowóz na: zajęcia wychowania fizycznego na pływalnie do Kozienic - cztery kursy w miesiącu (każdy max. 51 osób), dwie wycieczki - limit do 2000 k, według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz dyrekcją poszczególnych szkół. 2. Zajęcia dydaktyczne (lekcje) w każdej szkole w roku szkolnym 2018/2019 zaczynają się o godzinie 8:00. Uczniowie oczekujący na przystankach wsiadają nie wcześniej niż o godzinie 6:50 i dowożeni są nie później niż o godzinie 7:50. Trasa dowozów: 1) Garbatka-Letnisko (szkoła) - Bąkowiec (Kolonia) - Bąkowiec - Garbatka- Letnisko (szkoła) - 37 uczniów 2) Garbatka-Letnisko (szkoła) - ul. Kochanowskiego - Garbatka- Zbyczyn- Garbatka-Letnisko (szkoła) - 36 uczniów 3) Garbatka-Letnisko (szkoła) - Garbatka- Dziewiątka - Garbatka Nowa- Garbatka - Garbatka-Letnisko (szkoła) - 41 uczniów 4) Garbatka-Letnisko (szkoła) - Anielin - Brzustów (bloki) -Bogucin PSP - Bogucin II notMolendy - Garbatka-Letnisko (szkoła) -38 uczniów * UWAGA 5) Garbatka-Letnisko (szkoła) - Ponikwa - Garbatka-Letnisko (szkoła) - 40 uczniów Trasa odwozów: 1) Garbatka-Letnisko (szkoła) - ul. Kochanowskiego - Bąkowiec - Bąkowiec (Kolonia) - Garbatka- Dziewiątka - Garbatka- Zbyczyn - Garbatka Nowa - Garbatka Długa - Garbatka-Letnisko (szkoła) -2 kursy. 2) (Garbatka-Letnisko (szkoła) - Molendy- Bogucin- Brzustów - Anielin - Ponikwa - Garbatka- Letnisko (szkoła) -2 kursy. *UWAGA 21 dzieci dojeżdżających z Anielina, Brzustowa - wysiada przy PSP w Bogucinie. Dowóz na pływalnię i wyjazdy zorganizowane zgodnie z rozkładem okazjonalnym uzgodnionym z Zamawiającym i Dyrektorami Szkół i przedszkola Niniejszy dokument stanowi projekt Harmonogramu, właściwy Harmonogram dyrekcja szkół w Garbatce-Letnisko i Bogucinie oraz dyrekcja przedszkola przekaże Wykonawcy w następujących terminach: Na rok szkolny 2018/2019 - do dnia 10 września 2018 r. Dowóz na pływalnię i wyjazdy zorganizowane W ramach zamówienia należy zapewnić dowóz w trakcie jednego roku szkolnego: - na zajęcia wychowania fizycznego na pływalnię do Kozienic - cztery kursy w miesiącu każdy max 51 osób - na dwie wycieczki (max trzydniowe) limit do 2000 km. Według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół oraz przedszkola Orientacyjna liczba dowożonych uczniów w roku szkolnym 2017/2018 - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych uczniów. Pierwszy autobus obsługujący rano 2 trasy 39 miejsc siedzących Pierwsza trasa pierwszego autobusu: Garbatka Szkoła - ul. Zwoleńska (2 uczniów) ul. Kozienicka (1 uczeń) Ponikwa (36 uczniów) - Garbatka Szkoła (wysiada 39 uczniów) Druga trasa pierwszego autobusu: Garbatka Szkoła - Anielin (12 uczniów) - Brzustów (13 uczniów) - Bogucin Szkoła (21 uczniów wysiada, 4 pozostaje) - Bogucin II (13 uczniów wsiada) - Molendy (20 uczniów) - Garbatka Szkoła (wysiada 37 uczniów) Drugi autobus trasa: Garbatka Szkoła- Bąkowiec (Kolonia) - Bąkowiec (36 uczniów) - ul. Kochanowskiego (24 uczniów) - Garbatka Szkoła (wysiada 60 uczniów) Trzeci autobus trasa: Garbatka Szkoła - Garbatka- Dziewiątka (10 uczniów) - Garbatka Zbyczyn (11 uczniów) - Garbatka Nowa (14 uczniów) - Garbatka Długa (16 uczniów) - Garbatka szkoła (wysiada 51 uczniów). Podane liczby uczniów są aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie roku szkolnym mogą ulec zmianie. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania dzieci, na Wykonawcy spoczywa obowiązek zagwarantowania należytego bezpieczeństwa. Wymaga się, aby każde dziecko miało w autobusie miejsce siedzące. W przypadku awarii Wykonawca w jak najkrótszym czasie zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego. Do Wykonawcy należy ubezpieczenie autobusów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę autobusów z określoną ilością miejsc w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów wraz z opieką z punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania i odwiezienie uczniów wraz z opieką do punktu zbiorczego w ich miejscu zamieszkania. 3. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach, w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię. 4. Opiekun dowozu otrzymuje na początku roku szkolnego od Dyrektora szkoły listę uczniów korzystających z dowozu wraz z wskazanymi miejscami wsiadania i wysiadania. Obowiązkiem opiekuna jest dopilnowanie, by uczniowie wysiadali i wsiadali jedynie w wskazanych miejscach. O nieprawidłowościach opiekun dowozu niezwłocznie powiadamia Dyrektora szkoły. Zmian informacji o wysiadaniu wsiadaniu uczniów mogą dokonać dyrektor szkoły lub rodzice/opiekunowie. Jeżeli na dziecko które nie ukończyło 7 lat na przystanku nie będzie oczekiwać osoba odpowiedzialna za jego powrót do domu (rodzic " opiekun, starsze rodzeństwo), obowiązkiem wykonawcy jest ustalenie telefoniczne z pracownikiem szkoły dalszego postępowania (W razie konieczności odwiezienie dziecka do szkoły i oddanie pod opiekę powiadomionych wcześniej pracowników szkoły). 5. Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów na wszystkich trasach przewozu. 6. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu (zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun).

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia: 2019-06-19
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-09-03 2019-06-19

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa podmiotowego warunku udziału
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości porównywalnej z zakresem przedmiotowego zamówienia to jest za kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto; - posiada (własność lub użyczenie na podstawie umowy cywilnoprawnej) co najmniej 3 autobusy o liczbie miejsc 50 siedzący każdy - wszystkie muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi; - dysponowanie min. trzema kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy); - dysponowanie min. 3 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości porównywalnej z zakresem przedmiotowego zamówienia to jest za kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) Potencjał techniczny - posiada (własność lub użyczenie na podstawie umowy cywilnoprawnej) co najmniej 3 autobusy o liczbie miejsc 50- wszystkie muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi - załącznik nr 9 do SIWZ 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności kierowców i opiekunów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na podst. Ustawy z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka numer konta: 67 9157 0002 0040 0400 0257 0019 z dopiskiem na przelewie: Wadium na "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2018/2019". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminów i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: a) zmiany trasy - w zależności od faktycznej liczby dzieci i/lub rzeczywistych warunków drogowych - zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego; b) zmiany liczby wykorzystywanych środków transportu - stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, w zależności od liczby dowożonych dzieci - zgodnie z dyspozycjami osoby odpowiedzialnej ustanowionej przez Zamawiającego; c) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa; d) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres realizacji zamówienia; e) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 2. Zmiana postanowień Umowy z przyczyn określonych w ust. 1 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie wyższą niż wartość wzrostu wysokości kosztów udokumentowanych przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.