Og³oszenie nr 563624-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.
Urz±d Miasta i Gminy w Strzelinie: Wymiana pod³ogi w auli Szko³y Podstawowej nr 3 w Strzelinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta i Gminy w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny
52863000000, ul.
ul. Z±bkowicka
11
,
57100
Strzelin, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
071 3921971 w. 154, e-mail
umig@strzelin.pl, faks
713 921 303.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub poczt± lub poczt± kuriersk±
Adres:
Gmina Strzelin, ul. Z±bkowicka 11, 57-100 Strzelin, Biuro Obs³ugi Interesanta (pok. 20)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana pod³ogi w auli Szko³y Podstawowej nr 3 w Strzelinie
Numer referencyjny:
ZP.18.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianê pod³ogi w auli Szko³y Podstawowej nr 3 w Strzelinie poprzez: - wykonanie demonta¿u posadzki z tworzyw sztucznych - 157,50 m2, p³yt pa¼dzierzowych - 157,50 m2, pod³óg ¶lepych - 157,50 m2, legarów - 160,20 mb, filarów z ceg³y - 3,938 m2, - wykonanie podk³adów z ubitych materia³ów sypkich - 80,1 m3 - wykonanie p³yty betonowej gr. 15 cm - 25,14 m3 - wykonanie ¶cianki ¿elbetowej - 11,57 m2 - wykonanie schodów ¿elbetowych - 0,4 m3 - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii - 201,60 m2 - wykonanie izolacji cieplnej z p³yt styropianowych - 167,6 m2 - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pod jastrych - 123,60 m2 - podk³ad betonowy na styropianie - 7,416 m3 - wykonanie ¶lepej pod³ogi z desek o gr.25 mm - 34,0 m2 - wykonanie ¶lepej pod³ogi z p³yt wiórowych - 2x 34,0 m2 - wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych Tarkett - 177,60 m2
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111300-1 |
45111220-6 |
45262350-9 |
45432111-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-08-24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego
warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o
którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±
minimalne poziomy zdolno¶ci tj., ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w
wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
1. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku, o
których mowa powy¿ej w walutach innych ni¿ PLN, wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu
Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzieñ wystawienia dokumentu. 2. Wykonawca mo¿e
w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz
w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od
charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci
przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub
sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego
oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do
ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres
dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi,
których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 5.Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez
inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.
1 pkt 13) - 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) i 4) ustawy Pzp. 6.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³±
wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
7.Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach lub o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych
dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1)O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±
minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia tj., ¿e: a)w okresie ostatnich 5 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na: budowie / przebudowie / remoncie budynku lub pod³ogi w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ powierzchni, zakresu i warto¶ci kilku obiektów budowlanych,
(realizowanych w ramach oddzielnych robót budowlanych) dla uzyskania wymaganych zakresów
robót i warto¶ci porównywalnych. 2)O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy
wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie dysponowania nastêpuj±cymi osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia: a)Kierownik budowy - minimalne wymagania: o kwalifikacje
zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce
przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im
uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z
definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze zm.). 2.
Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze
zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach
odrêbnych, tj. ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.) oraz
ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 poz. 1946). 3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go
z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu
umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy
wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da
dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego
podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowalne lub us³ugi, których
wskazane zdolno¶ci dotycz±. 6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne
podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.
1 pkt 13) - 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) i 4) ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do warunków
dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 8. Ocena spe³niania w/w warunków
dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach
wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ
jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca, który z³o¿y³ ofertê, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± lub wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Informacjê nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczeniami i dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunków udzia³u w niniejszym
postêpowaniu s±: 1. Dokumenty dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej: A) informacja
banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych
¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1
miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert z której wynika, ¿e wykonawca posiada ¶rodki
finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych). Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie
warunku, których mowa powy¿ej w walutach innych ni¿ PLN, wykonawca przeliczy wg ¶redniego
kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzieñ wystawienia dokumentu. 2. Dokumenty
dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów - inne dokumenty. Z wykazu ma wynikaæ, ¿e wykonawca wykona³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na: budowie / przebudowie / remoncie budynku lub pod³ogi w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych). Wykonawca
nie mo¿e sumowaæ powierzchni, zakresu i warto¶ci kilku obiektów budowlanych, (realizowanych w
ramach oddzielnych robót budowlanych) dla uzyskania wymaganych zakresów robót i warto¶ci porównywalnych. Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ. (W przypadku
sk³adania oferty wspólnej, Wykonawcy sk³adaj± jeden w/w wykaz). B) wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do
wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania. Z wykazu ma wynikaæ, ¿e wykonawca dysponuje
osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie zawodowe na ka¿de z n/w
stanowisk: a)Kierownik budowy - minimalne wymagania: o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w
specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tj. Dz.U 2017 poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które
zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Wykaz nale¿y przygotowaæ
zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ. (W przypadku sk³adania oferty wspólnej, Wykonawcy
sk³adaj± jeden w/w wykaz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dokumenty sk³adane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ, b) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ, c) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ, d) je¿eli wykonawca ma zamiar zleciæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, to musi wype³niæ i za³±czyæ do oferty za³±cznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny rycza³towej - zgodnie z za³±cznikiem nr 1A do SIWZ f) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 2 ) Dokumenty sk³adane tylko przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona - Wykonawca sk³ada na wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowi±zanie (w formie orygina³u) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca bêdzie polega³ celem spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 3047D w m. Bierzyn
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Remont istniej±cego placu zabaw, po³o¿onego przy ulicy Popie³uszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Przebudowa kot³owni w PSP nr 5 w Strzelinie
wiêcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piêtrze z wej¶ciem do auli z ³azienk± i WC na I piêtrze oraz klatkami schodowymi od I piêtra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i o¶wietlenie boisk na terenie Zespo³u Szkó³ i Placówek O¶wiatowych nr 5 po³o¿onym przy ul. G³uszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Cha³ubiñskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z o¶wietleniem ulicznym w £êkiñsku
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Su³ów
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.