Warszawa: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej w warstwie serwerów
Numer ogłoszenia: 56361 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej w warstwie serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 48.82.10.00-9 (Serwery sieciowe). Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa posiadanej przez ARR infrastruktury informatycznej w warstwie serwerów, poprzez: 1. zakup i dostawę 10 (dziesięciu) sztuk serwerów wraz z zainstalowanym na nich niezbędnym oprogramowaniem zarządzającym (przez które Strony zgodnie rozumieją oprogramowanie układowe - firmware), zgodnych ze Specyfikacją techniczną i ilościową zamieszczoną w załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ - oraz udzieleniem licencji (dopuszcza się również udzielenie sublicencji) niewyłącznej, do korzystania z ww. oprogramowania, 2. migrację i konfigurację systemów bezpieczeństwa wdrożonych w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego - z dotychczasowych serwerów Zamawiającego na nowe, dostarczone przez Wykonawcę, zgodnie ze Specyfikacją techniczną i ilościową zamieszczoną w załączniku nr 1 do IPU, 3. udzielenie minimum trzyletniej (zgodnie z ofertą wybranego Wykonawcy) gwarancji jakości i wsparcia technicznego dla całości zamawianego sprzętu i oprogramowania, świadczonych przez Wykonawcę na zasadach określonych przez producenta sprzętu i oprogramowania oraz zgodnie z postanowieniami § 5 IPU.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy 9/2015. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w rozdziale XIII ust. 2 lit. b) - e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XIII ust. 2 lit. b) - e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w rozdziale XIV ust. 2 lit. b) - e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje wykluczenie wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (słownie: jedną) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na instalacji i migracji systemów bezpieczeństwa Checkpoint o wartości minimum 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda; b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (słownie: jedną) dostawę odpowiadającą/e swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na dostawie serwerów o wartości minimum 350 000,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda; UWAGA dot. lit. b) i c): W przypadku podania wartości dostaw w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania Zamawiającego, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) Wypełnioną Specyfikację oferowanego sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); b) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych - wystawiony dla firmy serwisującej, tj. Wykonawcy lub jego podwykonawcy w zakresie usług serwisowych; c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca lub firma serwisująca (podwykonawca) posiada autoryzację producenta/producentów oferowanych serwerów; d) Dokumenty wystawione przez producenta sprzętu, potwierdzające odpowiednio, że oferowane serwery: - zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi; - posiadają deklarację zgodności CE lub równoważną; - znajdują się na liście Windows Server Catalog i posiadają status Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86, Microsoft Windows Server 2012; - znajdują się na liście Checkpoint HCL. UWAGA: Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w lit. d) w wersji obcojęzycznej. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie producenta/producentów oferowanych serwerów, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę lub inną firmę serwisującą, będącą podwykonawcą, ww. producent/producenci przejmą na siebie wszelkie zobowiązania związane ze świadczeniem gwarancji jakości/serwisu oferowanych serwerów. 3. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w punkcie 1 i 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji i wsparcia technicznego - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności: a) w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres siedziby Zamawiającego (w lipcu 2015 r. Zamawiający będzie zmieniał lokalizacje swojej siedziby na inną na terenie Warszawy, a co za tym idzie Wykonawca, w razie zapotrzebowania Zamawiającego, zapewni, w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy, wsparcie wykwalifikowanych polskojęzycznych inżynierów producenta sprzętu i oprogramowania, posiadających wiedzę niezbędną do realizacji usług określonych w § 1 ust. 2 i 3 Umowy, w zakresie ponownego uruchomienia sprzętu i oprogramowania w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego w jego nowej lokalizacji); b) w przypadku zmiany lokalizacji Centrum Zapasowego Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie adres nowej lokalizacji Centrum Zapasowego Zamawiającego; c) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów i osób zewnętrznych, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 2 ust. 34 pkt b) Umowy; d) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych, e) zmiana terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym, f) zmiana przedmiotu Umowy - w związku z niedostępnością na rynku przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 lub jakiegokolwiek jego elementu z powodu wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu na terytorium RP, pod warunkiem że Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie o parametrach technicznych nie gorszych, niż te które zostały wyspecyfikowane w specyfikacji technicznej i ilościowej zamieszczonej w załączniku nr 1 do Umowy oraz pod warunkiem, że cena tego nowego sprzętu i oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu w stosunku do ceny z oferty. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, której nie było można przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może w takim wypadku żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, przedstawi Zamawiającemu: a) oświadczenie producenta/producentów oferowanego sprzętu wystawione na potrzeby przedmiotowego postępowania potwierdzające, że oferowany sprzęt: - jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku) i nie posiada założonych kontraktów serwisowych na inne podmioty oraz, że pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta/producentów na rynek Rzeczypospolitej Polskiej; - jest objęty gwarancją i serwisem producenta/producentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada obowiązujące w dniu podpisywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia - na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość obowiązywania ww. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania Umowy zgodnie z § 7 ust. 5 Istotnych Postanowień Umowy. W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę któregokolwiek z ww. dokumentów, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia przez okres: I ETAP: - do 20 dni - czas na dostawę sprzętu i oprogramowania a także wykonania usługi migracji i konfiguracji systemów bezpieczeństwa wdrożonych w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego - z dotychczasowych serwerów Zamawiającego na nowe, dostarczone przez Wykonawcę. II ETAP: - minimum 3 lata (zgodnie z ofertą wybranego Wykonawcy) od zakończenia I etapu - czas trwania udzielonej gwarancji jakości i wsparcia technicznego dla całości zamawianego sprzętu i oprogramowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.