eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Konserwacja i naprawa dróg gruntowych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04



Ogłoszenie nr 563489-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.

Wigierski Park Narodowy: Konserwacja i naprawa dróg gruntowych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 200664930, ul. Krzywe  82 , 16-402   Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 666 322, , e-mail wigry_pn@wigry.org.pl, , faks 875 632 541.
Adres strony internetowej (URL): www.wigry.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Wigierski Park Narodowy 16-402 Suwałki; Krzywe 82


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa dróg gruntowych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa dróg gruntowych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe w Obwodach Ochronnych Lipniak i Krzywe. Planuje się konserwację polegającą na niwelacji podłużnej i poprzecznej, karczowaniu pni znajdujących się w skrajni pasa drogowego, profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, oraz wykonaniu nawierzchni żwirowej jezdni, poboczy, mijanek i składów na drewno 2.1.1 Obwód Ochronny Lipniak. a. dojazd pożarowy nr 1(teren płaski, porośnięty drzewami i krzewami) oddziały leśne 17, 18, 19, 20 i 21 o długości 2100 m i szerokości 3 do 3,5 m zakończony placem manewrowym o wymiarach 25 x 25 m. Nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 50/50 %. W związku z tym, że w skrajni praktycznie na całej długości remontowanego odcinka drogi zaobserwowano występowanie skupisk lub pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. w tym liczne stanowiska "rzepika szczeciniastego" zaprojektowano wykonanie drogi z węższymi poboczami lub zupełną rezygnację z poboczy w przypadku gdy ich wykonanie zagrozić będzie mogło roślinności porastającej skraj pasa drogowego. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 15 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanki i 10 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m b. dojazd pożarowy nr 1 A oddziały 24 i 25 o długości 1100 m i szerokości wraz z poboczami 4,5 m (teren lekko pofałdowany, w końcowym odcinku oddział 25 po nasypie poprowadzonym w poprzek podmokłej doliny). Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. W końcowym odcinku drogi zaprojektowano wykonanie jednego przepustu z rury karbowanej PEHD 400 mm dł. 6,0 m oraz przełożenie z regulacją spadku istniejącego przepustu o identycznych parametrach. Przewiduje się wykorzystanie materiałów pozyskanych z korytowania dróg do poszerzenia nasypu. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 10 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanki i 3 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m c. drogi zlokalizowane są w terenie leśnym z dala od dróg utwardzonych. Dojazd możliwy od strony miejscowości Piotrowa Dąbrowa, Nowa Wieś, i Królówek. 2.1.2 Obwód Ochronny Krzywe a. dojazd pożarowy nr 2 oddziały leśne 53, 54, 55, 56, 57 i 58. długość 2130 m, szerokość wraz z poboczami 4,5 m. Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. Trasa dojazdu prowadzi przez teren silnie pofałdowany, porośnięty drzewami, krzewami i częściowo (oddział 57) po sztucznym nasypie poprowadzonym w poprzek podmokłej doliny rzeki Samlanka. W miejscu tym przewidziano wymianę istniejącego, betonowego przepustu dwururowego na przepust dwururowy z karbowanych rur PEHD d=600 mm dł 6,0 m. Przewiduje się wykorzystanie materiałów pozyskanych z korytowania dróg do poszerzenia nasypu. Inwentaryzacja przyrodnicza wykazała występowanie w bezpośrednim sąsiedztwie drogi skupisk lub pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 20 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanka i 9 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m b. dojazd pożarowy nr 3 oddziały leśne 39, 40 i 58 długość 1450 m, szerokość wraz z poboczami 4,5 m. Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. Trasa dojazdu prowadzi przez teren silnie pofałdowany, porośnięty drzewami i krzewami. Inwentaryzacja przyrodnicza wykazała występowanie w bezpośrednim sąsiedztwie drogi pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 13 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 2 mijanki i 5 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m c. drogi zlokalizowane są w terenie leśnym z dala od dróg utwardzonych. Dojazd możliwy od strony miejscowości Nowa Wieś, Mała Huta i Leszczewo

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej 7.1 Wykazanie się realizacją w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 2 zadań wykonanych (zakończonych), tj. doprowadzonych przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie dróg publicznych o wartości (każde) min. 300 000 PLN (brutto) (niezależnie od ilości części, na które składana jest oferta) z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. 7.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować niżej wyszczególnionymi jednostkami sprzętu a. W przypadku składania oferty na realizację jednej części zamówienia: o jedną samobieżną koparko ładowarką lub ładowarką, o jedną samobieżną równiarką drogową, o jednym walcem samojezdnym b. W przypadku składania oferty na całość zamówienia o dwiema samobieżnymi koparko ładowarkami lub ładowarkami, o jedną samobieżną równiarką drogową, o dwoma walcami samojezdnymi
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 3) w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także wraz z ofertą informację o tych podmiotach zamieszczoną w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1 lit a i b. c) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia, wraz z ofertą, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: o dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. o oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1- oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. załącznik nr 4, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania ofert wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji20,00
Okres gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Ewentualna zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu Stron pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy: 2.1 Zmiana wartości umowy w przypadku a) Zmiany stawki i kwoty podatku VAT prowadzącej do zmiany wynagrodzenia brutto określonego w § 3,w przypadku gdy stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów, b) zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, c) zaistnieniem niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności powodującej konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.2 Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie robót w zakresie konserwacji i naprawy dojazdów nr 1 i 1A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obwód Ochronny Lipniak. a. dojazd pożarowy nr 1(teren płaski, porośnięty drzewami i krzewami) oddziały leśne 17, 18, 19, 20 i 21 o długości 2100 m i szerokości 3 do 3,5 m zakończony placem manewrowym o wymiarach 25 x 25 m. Nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego 50/50 %. W związku z tym, że w skrajni praktycznie na całej długości remontowanego odcinka drogi zaobserwowano występowanie skupisk lub pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. w tym liczne stanowiska "rzepika szczeciniastego" zaprojektowano wykonanie drogi z węższymi poboczami lub zupełną rezygnację z poboczy w przypadku gdy ich wykonanie zagrozić będzie mogło roślinności porastającej skraj pasa drogowego. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 15 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanki i 10 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m b. dojazd pożarowy nr 1 A oddziały 24 i 25 o długości 1100 m i szerokości wraz z poboczami 4,5 m (teren lekko pofałdowany, w końcowym odcinku oddział 25 po nasypie poprowadzonym w poprzek podmokłej doliny). Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. W końcowym odcinku drogi zaprojektowano wykonanie jednego przepustu z rury karbowanej PEHD 400 mm dł. 6,0 m oraz przełożenie z regulacją spadku istniejącego przepustu o identycznych parametrach. Przewiduje się wykorzystanie materiałów pozyskanych z korytowania dróg do poszerzenia nasypu. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 10 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanki i 3 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m c. drogi zlokalizowane są w terenie leśnym z dala od dróg utwardzonych. Dojazd możliwy od strony miejscowości Piotrowa Dąbrowa, Nowa Wieś, i Królówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233226-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Termin realizacji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie robót w zakresie konserwacji i naprawy dojazdów nr 2 i 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obwód Ochronny Krzywe a. dojazd pożarowy nr 2 oddziały leśne 53, 54, 55, 56, 57 i 58. długość 2130 m, szerokość wraz z poboczami 4,5 m. Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. Trasa dojazdu prowadzi przez teren silnie pofałdowany, porośnięty drzewami, krzewami i częściowo (oddział 57) po sztucznym nasypie poprowadzonym w poprzek podmokłej doliny rzeki Samlanka. W miejscu tym przewidziano wymianę istniejącego, betonowego przepustu dwururowego na przepust dwururowy z karbowanych rur PEHD d=600 mm dł 6,0 m. Przewiduje się wykorzystanie materiałów pozyskanych z korytowania dróg do poszerzenia nasypu. Inwentaryzacja przyrodnicza wykazała występowanie w bezpośrednim sąsiedztwie drogi skupisk lub pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 20 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 1 mijanka i 9 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m b. dojazd pożarowy nr 3 oddziały leśne 39, 40 i 58 długość 1450 m, szerokość wraz z poboczami 4,5 m. Nawierzchnia z mieszanki 50/50 % kruszywa łamanego i naturalnego. Trasa dojazdu prowadzi przez teren silnie pofałdowany, porośnięty drzewami i krzewami. Inwentaryzacja przyrodnicza wykazała występowanie w bezpośrednim sąsiedztwie drogi pojedynczych okazów roślin podlegających ochronie częściowej i ścisłej. Podczas remontu drogi zakłada się wykonanie 13 zjazdów na drogi podrzędne i szlaki zrywkowe, 2 mijanki i 5 składnic drewna. Mijanki i składnice wykorzystywane będą zamiennie w obu celach, wobec czego ich minimalny wymiar musi wynosić 3 x 23 m c. drogi zlokalizowane są w terenie leśnym z dala od dróg utwardzonych. Dojazd możliwy od strony miejscowości Nowa Wieś, Mała Huta i Leszczewo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233226-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Termin realizacji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.