eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2018r.-VI.2019r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24



Ogłoszenie nr 563298-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy: Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2018r.-VI.2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy, krajowy numer identyfikacyjny 111265200000, ul. Plac 1 Maja  9 , 89115   Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 856 359, e-mail gzoom-zus@idea-net.pl, faks 523 227 259.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mrocza.pl (zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty)


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty ul. Plac 1 Maja 9 89-115 Mrocza
Adres:
Gminny Zespół Obsługi Oświaty ul. Plac 1 Maja 9 89-115 Mrocza


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2018r.-VI.2019r.
Numer referencyjny: GZOO. 252.1.01.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2018r.-VI.2019r.". Przewóz dzieci odbywać się będzie do następujących placówek oświatowych: a) Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4 89-115 Mrocza; b) Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu, Witosław 9 89-114 Witosław; c) Przedszkola Miejskiego w Mroczy ul. Łąkowa 5 89-115 Mrocza. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Część I zamówienia - zakup biletów szkolnych na przewóz dzieci i uczniów do i ze: Szkoły Podstawowej w Mroczy i Witosławiu oraz Przedszkola Miejskiego w Mroczy. Część II zamówienia - przewóz dzieci i uczniów do i ze: Szkoły Podstawowej w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek, Chwałka. Część III zamówienia - przewóz dzieci i uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Mroczy z miejscowości: Wyrza, Matyldzin, Orzelski Młyn, Mrocza ul. Dworzec.

II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla części I, części II, części III - Wykonawca przedstawi aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; Opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części I, części II, części III - wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Opis wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 20.000 zł. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I, części II, części III - Wykonawca wykaże: a) dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podanej w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości - zgodnie z przedmiotem zamówienia; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych należycie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania ( przewóz osób w transporcie drogowym ) przez okres roku szkolnego - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które w dniu przystąpienia do realizacji zadania będą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D". Opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca składa: a) wypełniony i podpisany wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podane w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów; b) wypełniony i podpisany Wykaz usług - załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- aktualny odpis / wydruk z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony / wydrukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 20.000 zł. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych należycie 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania ( przewóz drogowy osób ) przez okres roku szkolnego - w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokument, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podanej w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wymienione w załączniku nr 3 posiadają wymagane uprawnienia. - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokument, potwierdzający uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. "D.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 9 do SIWZ. - Oświadczenie o przedłożeniu stosownych zezwoleń - załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W związku z treścią art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki takiej zmiany to m.in. 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego oraz zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) zmiana wysokości urzędowej stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego; 5) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 6) zmiany cen wg zasad określonych § 6 umowy; 7) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 8) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-07, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup biletów szkolnych na przewóz dzieci i uczniów do i ze: Szkoły Podstawowej w Mroczy i Witosławiu oraz Przedszkola Miejskiego w Mroczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa i ilość uczniów na przywozie Kosowo - Mrocza - Kosowo 5 Krukówko - Mrocza - Krukówko 20 Samsieczynek - Mrocza-Samsieczynek 1 Mrocza-Samsieczynek 1/2 0 Drążno - Mrocza - Drążno 13 Mrocza-Drążno 1/2 0 Rościmin - Witosław-Rościmin 30 Rościmin - Mrocza - Rościmin 7 Mrocza - Witosław 1/2 0 Mrocza - Orle 1/2 0 Mrocza-Orlinek-Mrocza 1 Mrocza - Orlinek 1/2 0 Białowieża - Mrocza - Białowieża 13 Wiele - Mrocza - Wiele 27 Konstantowo - Mrocza - Konstantowo 15 Drzewianowo - Mrocza - Drzewianowo 47 Ostrowo - Mrocza - Ostrowo 37 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza-Mrocza Dworzec kolejowy 0 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza 1/2 10 Mrocza -Wyrza 1/2 20 Matyldzin - Mrocza-Matyldzin 5 Matyldzin - Mrocza 1/2 4 Razem 255 osoby na przywozie Trasa i ilość uczniów na I odwozie Kosowo - Mrocza - Kosowo 1 Krukówko - Mrocza - Krukówko 9 Samsieczynek - Mrocza-Samsieczynek 0 Mrocza-Samsieczynek 1/2 0 Drążno - Mrocza - Drążno 0 Mrocza-Drążno 1/2 0 Rościmin - Witosław-Rościmin 13 Rościmin - Mrocza - Rościmin 0 Mrocza - Witosław 1/2 0 Mrocza - Orle 1/2 0 Mrocza-Orlinek-Mrocza 1 Mrocza - Orlinek 1/2 1 Białowieża - Mrocza - Białowieża 3 Wiele - Mrocza - Wiele 13 Konstantowo - Mrocza - Konstantowo 5 Drzewianowo - Mrocza - Drzewianowo 16 Ostrowo - Mrocza - Ostrowo 11 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza-Mrocza Dworzec kolejowy 0 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza 1/2 0 Mrocza -Wyrza 1/2 0 Matyldzin - Mrocza-Matyldzin 0 Matyldzin - Mrocza 1/2 0Razem 73 osoby na I odwozie Trasa i ilość uczniów na II odwozie Kosowo - Mrocza - Kosowo 4 Krukówko - Mrocza - Krukówko 11 Samsieczynek - Mrocza-Samsieczynek 1 Mrocza-Samsieczynek 1/2 7 Drążno - Mrocza - Drążno 13 Mrocza-Drążno 1/2 10 Rościmin - Witosław-Rościmin 17 Rościmin - Mrocza - Rościmin 7 Mrocza - Witosław 1/2 9 Mrocza - Orle 1/2 1 Mrocza-Orlinek-Mrocza 0 Mrocza - Orlinek 1/2 14 Białowieża - Mrocza - Białowieża 10 Wiele - Mrocza - Wiele 14 Konstantowo - Mrocza - Konstantowo 10 Drzewianowo - Mrocza - Drzewianowo 31 Ostrowo - Mrocza - Ostrowo 26 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza-Mrocza Dworzec kolejowy 0 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza 1/2 0 Mrocza -Wyrza 1/2 0 Matyldzin - Mrocza-Matyldzin 0 Matyldzin - Mrocza 1/2 0 Razem 190 osoby na II odwozie Trasa i ilość opiekunów nad uczniami Kosowo - Mrocza - Kosowo 0 Krukówko - Mrocza - Krukówko 2 Samsieczynek - Mrocza-Samsieczynek 0 Drążno - Mrocza - Drążno 0 Rościmin - Witosław-Rościmin 3 Rościmin - Mrocza - Rościmin 0 Mrocza-Orlinek-Mrocza 2 Białowieża - Mrocza - Białowieża 0 Wiele - Mrocza - Wiele 2 Konstantowo - Mrocza - Konstantowo 0 Drzewianowo - Mrocza - Drzewianowo 1 Ostrowo - Mrocza - Ostrowo 1 Mrocza Dworzec kolejowy - Mrocza-Mrocza Dworzec kolejowy 0 Matyldzin - Mrocza-Matyldzin 0 Razem 11 osób opiekunów Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. W przypadku zaistnienia potrzeb Zamawiającego, Wykonawca na trasach dotyczących zakupu biletów szkolnych ( cały bilet dotyczący dowozu i odwozu uczniów) zobowiązuje się również sprzedać bilety w cenie połowy biletu na dowóz lub odwóz dzieci/uczniów. Szacunkowa liczba zakupionych takich biletów nie przekroczy w danym miesiącu 5 szt. Punkty zbiorcze, docelowe oraz godziny dowozu i odwozu uczniów ustalają Zamawiający z Wykonawcą w uznanej przez siebie formie po podpisaniu umowy przez Zamawiającego z Wykonawcą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę stosownych zezwoleń na przewóz osób wraz z rozkładem jazdy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przewóz dzieci i uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek, Chwałka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa i ilość uczniów na przywozie: Mrocza -Drążno wybudowanie - Samsieczynek - Mrocza 21 uczniów i 1 opiekun Mrocza - Drążonek - Mrocza 19 uczniów i 1 opiekun Mrocza - Chwałka - Mrocza 16 uczniów i 1 opiekun Mrocza - Drążno - Mrocza 26 uczniów i 1 opiekun Trasa i ilość uczniów na I odwozie: Mrocza - Drążonek - Drążno wybudowanie - Samsieczynek - Drążno - Mrocza 15 uczniów i 1 opiekun Mrocza - Chwłka - Drążno - Mrocza 24 uczniów i 1 opiekun Trasa i ilość uczniów na II odwozie: Mrocza - Chwałka - Drążonek - Drążno - Mrocza 26 uczniów i 1 opiekun Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz - stanowi 104,1 km. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Punkty zbiorcze oraz godziny przywozu i odwozu uczniów: PRZYWÓZ: 1. Mrocza (szkoła) 06:40 - Drążno- dojazd drogą gruntową ( drogowskaz "Ostrowo 3") do Samsieczynk ( posesje nr 13-15, 21 i 28) - Samsieczynek ( przystanek autobusowy - wieś) - dojazd drogą gruntową do posesji Samsieczynek nr 26 i 27 - Drążno (wybudowanie) - Mrocza ( szkoła) 07:15 2. Mrocza ( szkoła) 07:20 - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 07:30 3. Mrocza ( szkoła) 07:35 - Chwałka ( bloki) - Mrocza ( szkoła) 07:45 4. Mrocza ( szkoła) 07:50 - Drążno ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 08:05 ODWÓZ: 1. Mrocza (szkoła) 13:05 - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Drążno (wybudowanie) - Samsieczynek ( przystanek autobusowy - wieś) - wjazd w drogę gruntową ( "Samsieczynek 13-15" i dojazd do posesji Samsieczynek 13-15, 21 i 28 - wyjazd w Drążnie ( przy drogowskazie " Ostrowo 3" - Mrocza ( szkoła) 13:25 2. Mrocza ( szkoła) 13:30 - Chwałka ( bloki) - Drążno ( przystanek autobusowy - wieś) - Mrocza ( szkoła) 13:50 3. Mrocza ( szkoła) 14:40 - Chwałka ( bloki) - Drążonek ( przystanek autobusowy - wieś) - Drążno wieś - Mrocza ( szkoła) 15:05
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przewóz dzieci i uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Mroczy z miejscowości: Wyrza, Matyldzin, Orzelski Młyn, Mrocza ul. Dworzec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasa i ilość uczniów na przywozie: Mrocza -Matyldzin- Wyrza - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę)- Mrocza ul. Dworzec - Mrocza 55 uczniów i 1 opiekun Trasa i ilość uczniuów na I odwozie: Mrocza - Mrocza ul. Dworzec - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę) - Matyldzin - Wyrza - Mrocza 35 uczniów i 1 opiekun Trasa i ilość uczniuów na II odwozie: Mrocza - Mrocza ul. Dworzec - Matyldzin ( rozwidlenie dróg na "Górkę" i Białowieżę) - Matyldzin - Wyrza - Mrocza 54 uczniów i 1 opiekun 1. Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz - stanowi 53,4 km. 2. Przewoźnik zapewni Zamawiającemu środek transportu, w którym liczba miejsc będzie co najmniej równa liczbie dowożonych uczniów i opiekuna. 3. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. 4. Punkty zbiorcze oraz godziny przywozu i odwozu uczniów: PRZYWOZY: 1. Mrocza (szkoła) 07:25 - Wyrza (przystanek autobusowy- rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Wyrza ( przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Mrocza ul. Dworzec ( była baza GSU) - Mrocza ( szkoła) 08:00 ODWOZY: 1. Mrocza (szkoła) 13:10 - Mrocza ul. Dworzec (była baza GSU) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Wyrza (przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Mrocza ( szkoła) 13:50 2. Mrocza (szkoła) 14:50 - Mrocza ul. Dworzec (była baza GSU) - Matyldzin (wjazd w drogę gruntową do rozwidlenia dróg: Matyldzin" Górka" - Białowieża) - Matyldzin (przystanek autobusowy z wiatą) - Wyrza (przystanek autobusowy - wieś) - Wyrza (przystanek autobusowy przy posesji nr 35) - Wyrza (przystanek autobusowy - rozwidlenie drogi na Małocin i Dębowo) - Mrocza ( szkoła) 15:35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Czas podstawienia pojazdu zastepczego w razie awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.