eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu "Razem aktywnie w przyszłość"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24



Ogłoszenie nr 563141-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

FUNDACJA OD A DO Z: Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu "Razem aktywnie w przyszłość"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Razem aktywnie w przyszłość" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 7. Równowaga społeczna, Działanie 7.2. Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Fundacji od A do Z została powierzona realizacja zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej uczestników projektu realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze pod tytułem "Razem aktywnie w przyszłość" na podstawie umowy nr CPR.IX.0615.005.2017 z dnia 28.02.2017r.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: FUNDACJA OD A DO Z, krajowy numer identyfikacyjny 081235786, ul. Stajenna  12 , 65-544  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 504082702, e-mail az@fundacja-az.org, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.fundacja-az.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Organizacja pozarządowa- Fundacja

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.fundacja-az.org


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.fundacja-az.org


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Pisemnie Adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II, ul. Podgórna 5, 65-001 Zielona Góra z dopiskiem: dla Fundacji od A do Z ul. Stajenna 12, 65-544 Zielona Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu "Razem aktywnie w przyszłość"
Numer referencyjny: ZP/1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Adresatami szkolenia są osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo. Okres realizacji zamówienia przypada pomiędzy czerwcem, a październikiem 2018r. Terminy poszczególnych kursów zostaną uzgodnione z Zamawiającym, po podpisaniu umowy na realizację zamówienia publicznego.Zamówienie zostało podzielone na 16 części: 1. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Obsługa programu AutoCAD" - zadanie I - 30.09.2018r. 2. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Stylizacja paznokci"- zadanie II - 30.09.2018r. 3. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator wózków jezdniowych" - Zadanie III- 01.10.2018r. 4. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator bezzałowgowego Statku Powietrznego UAVO BVLOS" - Zadanie IV -30.09.2018r. 5. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Podstawa obsługi komputera" - Zadanie V - 01.10.2018r. 6. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Operator koparko-ładowarki" - Zadanie VI - 01.10.2018r. 7. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Grafika komputerowa- podstawy obsługi Adobe Photoshop i CorelDraw"- Zadanie VII - 01.10.2018r. 8. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Opiekunka dziecięca do lat 3" - Zadanie VIII - 15.10.2018r. 9. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Opiekun osób starszych" - Zadanie IX - 30.09.2018r. 10. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Stylizacja oprawy oczu" - Zadanie X - 01.10.2018r. 11. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego " Masaż klasyczny" - Zadanie XI - 30.09.2018r. 12. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Spawanie blach i rur pachwinowych metodą MAG 135" - Zadanie XII -01.10.2018r. 13. Zorganizowanie i realizacja kursów zawodowych na prawo jazdy: Zadania nr XIII- XVI do 30.09.2018r. każde: 13.1" Kurs na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami zewnętrznymi" 13.2. " Kurs prawa jazdy kat. B+E wraz z egzaminami zewnętrznymi" 13.3 " Kurs prawa jazdy kat. C wraz z egzaminami zewnętrznymi"

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55520000-1
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-09-30
2018-10-01
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Dla zadań I - XII: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) lub Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia kursów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (tekst jedn. Dz.U. z 2014r. , poz. 622). b) Dla zadań XIII-XVI: Wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców (w przypadku, gdy przedsiębiorca wykonuje działalność gospodarczą, w jednostkach organizacyjnych położonych na obszarze różnych powiatów, jest obowiązany uzyskać wpis w odrębnych właściwych rejestrach na każdą z tych jednostek).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenia ,o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia o zamówieniu. b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla zadań I-XII: a) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy lub dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej 1 z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 622) np. wpis do ewidencji placówek niepublicznych prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego właściwego dla miejsca działalności placówki zgodnie art. 82 Ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572), Dla zadań XIII-XVI: b)wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony i podpisany "Formularz ofertowy" dla danego zadania- zgodnie z zał. nr 16 do SIWZ. 2) Wypełniona tabela w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami rozdziału XXV lit. A) SIWZ (załącznik nr 17 do SIWZ) - niezbędne w kryterium oceny ofert (odpowiednio dla każdego zadania I-XII). 3) Zaświadczenie (analiza) o zdawalności właściwego dla danego Wykonawcy wydziału komunikacji właściwego Powiatu lub właściwego WORD za 2017r., zgodnie z zapisami rozdziału XXV lit. B) SIWZ- niezbędne w kryterium oceny ofert (odpowiednio dla zadań XIII-XVI). 4) Pełnomocnictwo (zgodnie z działem VI rozdziału II ustawy z dnia 23.04.1064r. - Kodeksu cywilnego (Dz.U z 2014r., poz.121 z póżn. zm.) złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) - jeśli dotyczy. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego- jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana warunków zawartych w Umowie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Wykonawca może dokonywać zmian osobowych tj. wykładowców do zajęć teoretycznych i praktycznych, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę wykładowców w następujących przypadkach: a. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wykładowcy; b. nie wywiązywania się wykładowców z obowiązków wynikających z umowy; c. jeżeli zmiana wykładowców stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, śmierci itp.). 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany wykładowców, jeżeli uzna, że nie wykonują swoich obowiązków wynikających z Umowy. 4. Zmiana na etapie realizacji zamówienia osoby, której doświadczenie było punktowane w ramach kryterium oceny ofert, będzie dopuszczone tylko w uzasadnionych przypadkach oraz pod warunkiem, że nowa osoba posiada doświadczenie, które pozwoliłoby na uzyskanie ilości punktów nie mniejszych, niż osoby wskazane w ofercie z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 lit. d. 5. Wykonawca obowiązany jest zmienić wykładowcę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 7. Inne zmiany: a) Zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie z powodu choroby, chęci wzięcia udziału w innym kursie będącego przedmiotem niniejszej umowy lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i braku możliwości zastąpienia go uczestnikiem z listy rezerwowej. b) Zmiany ilości uczestników szkolenia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu o jedną do pięciu osób (+/_) w sytuacji rekrutacji dodatkowych chętnych lub rezygnacji uczestników w sytuacji, o której mowa w pkt a) ust. 7. Wówczas wynagrodzenie będzie rozliczone proporcjonalnie do ilości osób po cenie zaoferowanej w ofercie. c) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. d) Zmiany terminu realizacji kursu w sytuacji niezależnej od stron np. w wyniku rezygnacji uczestnika z kursu, w wyniku choroby uczestnika, w wyniku chęci wzięcia udziału w innym kursie itp. w wyniku czego, brak będzie wymaganej ilości osób, aby dany kurs mógł się odbyć. Wówczas termin realizacji zostanie przesunięty o taką ilość dni, jakie będą niezbędne do pozyskania nowych uczestników chętnych do udziału w danym kursie w wyniku ponownej rekrutacji. e) Zmiany w harmonogramie kursów z przyczyn, o których mowa w pkt a), b), c), d) ust. 7 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem dochowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-05, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Obsługa programu AutoCAD"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego dla łącznej liczby 2 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 30 h szkolenia zawodowego/ 1 osobę (w tym zajęcia teoretyczne 4 h, 26 h praktyczny).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Stylizacja paznokci"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Stylizacja paznokci" dla łącznej liczby 2 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 80 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę (7 godzin zajęć teoretycznych oraz 73 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator wózków jezdniowych"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator wózków jezdniowych" dla łącznej liczby 2 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 67 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (52 godziny zajęć teoretycznych oraz 15 godzin zajęć praktycznych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator bezzałogowego Statku Powietrznego UAVO BVLOS"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Operator bezzałogowego Statku Powietrznego UAVO BVLOS" dla łącznej liczby 2 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego/ 1 osobę (w tym zajęcia teoretyczne 24 h, praktyczne 16 h). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Podstawa obsługi komputera"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Podstawa obsługi komputera" dla 7 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 20 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Kurs operatora koparko-ładowarki"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Kurs operatora koparko-ładowarki" dla łącznej liczby 6 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 134 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (52 godziny zajęć teoretycznych oraz 82 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Grafika komputerowa- podstawy obsługi programów Adobe Photoshop i CorelDraw"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Grafika komputerowa- podstawy obsługi programów Adobe Photoshop i CorelDraw" dla 1 uczestnika. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 30 h lekcyjnych (45 min) szkolenia zawodowego/na 1 osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Opiekunka dziecięca do lat 3"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Opiekunka dziecięca do lat 3" dla łącznej liczby 5 uczestników projektu "Razem aktywnie w przyszłość".. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 100 h szkolenia zawodowego/1 osobę Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Opiekun osób starszych"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Opiekun osób starszych" dla łącznej liczby 2 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 50 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę (14 godzin zajęć teoretycznych oraz 36 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Stylizacja oprawy oczu"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Stylizacja oprawy oczu" dla 1 uczestnika. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 50 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę (5 godzin zajęć teoretycznych oraz 45 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Masaż klasyczny"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Masaż klasyczny" dla 1 uczestnika. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 30 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę (8 godzin zajęć teoretycznych oraz 22 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Spawanie blach i rur pachwinowych metodą MAG 135"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego "Spawanie blach i rur pachwinowych metodą MAG 135" dla 1 uczestnika. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 145 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (25 godziny zajęć teoretycznych oraz 120 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie personelu skierowanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami zewnętrznymi" - Miasto Zielona Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami zewnętrznymi" dla łącznej liczby 10 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 60 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (30 godziny zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych). Część teoretyczna nie może odbywać się w formie e-learningowej. Przyjmuje się że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zdawalność40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami zewnętrznymi" - Miasto Sulechów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami zewnętrznymi" dla łącznej liczby 11 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 60 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (30 godziny zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych). Część teoretyczna nie może odbywać się w formie e-learningowej. Przyjmuje się że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zdawalność40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B+E wraz z egzaminami zewnętrznymi"- Miasto Sulechów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. B+E wraz z egzaminami zewnętrznymi" dla 1 uczestnika. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 15 h szkolenia / na 1 osobę (15 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Zdawalność40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. C wraz z egzaminami zewnętrznymi"- Miasto Zielona Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja "Kursu na prawo jazdy kat. C wraz z egzaminami zewnętrznymi" dla łącznej liczby 3 uczestników. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 50 h szkolenia zawodowego / na 1 osobę (20 godziny zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych). Część teoretyczna nie może odbywać się w formie e-learningowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.