eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu, azotu i butli na gazy medyczne i techniczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-03



Ogłoszenie nr 563086-N-2017 z dnia 2017-08-03 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu, azotu i butli na gazy medyczne i techniczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 910333036, ul. Szpitalna  3 , 88-200  Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48542856200, , e-mail poczta@szpitalradziejow.pl, , faks +48542853701.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalradziejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.szpitalradziejow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpitalradziejow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
a pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szptalna 3, 88-200 Radziejów (sekretariat pokój nr 2-100)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika tlenu, azotu i butli na gazy medyczne i techniczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer referencyjny: PN-11/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z transportem i dzierżawą zbiornika kriogenicznego tlenu, azotu i butli na gazy medyczne i techniczne dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 poniższych części: 1) Część nr 1: Dostawa tlenu i azotu ciekłego medycznego z dzierżawą zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen o pojemności min 3 m3 wraz z parownicami, wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji przyszpitalnej i ciekły azot o pojemności min. 1 m3. Zakres zamówienia: a) Zdemontowanie istniejącego zbiorników tlenu medycznego i ciekłego azotu, będzie wykonane przez dotychczasowego Wykonawcę - w przypadku wyboru nowego Wykonawcy. Obecnie Zamawiający dzierżawi zbiornik od firmy TEMIS. b) Strony postanawiają, iż w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy sprzedaży i dostarczania produktu, Wykonawca zobowiązuje się wydzierżawić Zamawiającemu zbiorniki o parametrach technicznych, przeznaczeniu i pojemności: 1) Zbiornik do tlenu medycznego ciekłego poj. min. 3m^3. 2) Zbiornik do ciekłego azotu poj. min. 1m^3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny wydzierżawianego zbiorników oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawa i normami UE. c) Strony postanawiają, iż zbiorniki będą wydzierżawiane w okresie obowiązywania umowy w ilości potrzebnej Zamawiającemu w związku ze sprzedażą i dostarczaniem na jego rzecz produktu. d) Wykonawca oświadcza, iż zbiorniki wyposażone będą w urządzenia umożliwiające używanie ich zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. e) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przy pierwszym wydaniu zbiorników pełną dokumentację techniczno - ruchową dla prawidłowej eksploatacji zbiorników oraz instrukcje w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się również do udzielania osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu w zakresie potrzebnym do używania zbiorników, zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. f) Wykonawca zobowiązuje się, iż zbiorniki będą spełniać normy wymagane przez obowiązujące przepisy i będą posiadać w okresie obowiązywania niniejszej umowy aktualne legalizacje, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. g) Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do wykonywania w zbiornikach wszelkich napraw na własny koszt, w szczególności drobnych związanych ze zwykłym używaniem zbiorników przez Zamawiającego lub osoby działające z jego upoważnienia. Strony postanawiają, iż Zamawiającego obciążają tylko i wyłącznie koszty usunięcia uszkodzeń zbiorników, które powstały z jego winy. h) Prace związane z montażem zbiorników muszą być realizowane przez Wykonawcę w sposób, który nie spowoduje przerw w dostawie tlenu ciekłego i ciekłego azotu, a w związku z tym Wykonawca zapewni na czas realizacji zbiornik zastępczy (przewoźny), który będzie systematycznie pełnił funkcję zbiornika z tlenem medycznym i ciekłym azotem do czasu uruchomienia i przekazania sprawnego głównego zbiornika tlenu i azotu Zamawiającemu. Cena tlenu i azotu ze zbiornika zastępczego nie może być wyższa niż zaproponowana w Formularzu ofertowym. i) Po zakończeniu umowy Wykonawca, w przypadku wyboru nowego Wykonawcy, zobowiązany jest we własnym zakresie oraz na swój koszt zdemontować puste zbiorniki na tlen ciekły i ciekły azot, wraz z parownicą atmosferyczną, a także zabezpieczyć pozostałe instalacje doprowadzające tlen. j) Tlen medyczny musi posiadać wpis do Rejestru Produktów i Środków Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Ustawy Prawo Farmaceutyczne . k) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN- C - 84911:1997 i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. l) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego azotu z normami PN-C-84911:1997 i F.P.IV., oraz dołączać do każdej dostawy, wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. m) Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny i ciekły azot ) określona będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie -na tankowanie zbiorników. 2) Część nr 2: Dostawa gazów medycznych w butlach: a) Dostawa tlenu medycznego sprężonego , wraz dzierżawą butli w butlach o pojemności 40 l. (6,4 m3). b) Dostawa dwutlenku węgla (do laparoskopii w butlach 7,5 kg), wraz z dzierżawą butli 7,5 kg. c) Dostawa mieszaniny gazów Entonox , wraz z dzierżawą butli o pojemności 10 l.(2,8 m3). Zakres zamówienia: 1. W zakresie sprężonego tlenu medycznego: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć sprężony tlen medyczny w czystych, wolnych od korozji butlach do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego - najpóźniej max do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania ( faksem lub pocztą elektroniczną ) przez Zamawiającego. b) Zapewnić zgodność i jakość dostarczanego sprężonego tlenu medycznego obowiązującymi normami PN - C - 84910:1997 i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. c) Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy, d) Zapewnić przy dostawie pełnych butli również odbiór pustych butli, dostarczać butle trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący właściciela, który odpowiada za jej stan techniczny, bezpieczeństwo i dostosowanie do norm UE zgodnie z odpowiednimi przepisami. e) Napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby. f) Butle z tlenem medycznym oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 2. W zakresie dostaw medycznego dwutlenku węgla w butlach oraz mieszanki 50% O2/50% N2O 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) Dostarczyć medyczny dwutlenek węgla do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowani (( faksem lub pocztą elektroniczną) przez Zamawiającego; b) Zapewnić zgodność i jakość dostarczanego medycznego dwutlenku węgla i mieszanki 50% O2/50% N2O z obowiązującymi wymaganiami prawnymi dla wyrobów in - vivo (m.in. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 30.04.2004 r. i z 03.11.2004 r., PN-EN ISO 1041) oraz dołączy do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości; c) Dostawy realizowane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy; d) Zapewnić odbiór pustych butli do dopełnienia; e) Napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby; f) Butle z medycznym dwutlenkiem węgla oznaczać jednoznaczną identyfikacją zawartości - seria napełnionej zawartości i data przydatności do używania; g) Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 3) Część nr 3: Dostawa gazów technicznych w butlach: a) Dostawa acetylenu do celów technicznych, wraz z dzierżawą butli 40 l. ( 6 kg). b) Dostawa tlenu do celów technicznych, wraz z dzierżawą butli 40 l. ( 6 kg). Zakres zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) Dostarczyć acetylen i tlen do celów technicznych do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowani (( faksem lub pocztą elektroniczną) przez Zamawiającego; b) Dostawy realizowane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy; c) Zapewnić odbiór pustych butli do dopełnienia; d) Napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby; e) Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 2. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, z późn. zm.) i/lub ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2017r., poz.211, z późn. zm. ). 3. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.5) Główny kod CPV: 24111500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24111800-3
24112200-4
24110000-8
24321115-9
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga specjalnych kompetencji lub uprawnień, takich jak: a) Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie tlenu medycznego, b) Aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego gazami medycznymi, c) Decyzja MZ na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - tlenu medycznego - oferowany tlen medyczny musi spełniać wymagania określone w ustawie Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, z późn. zm.) , - natomiast dzierżawione butle tlenowe musza spełniać wymagania określone ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz.U. z 2017r., poz.211, z późn. zm.) Dotyczy części 1 i 2. Dla części 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji). 2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 1) ppkt 1)) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy poza niżej określonymi przypadkami. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych obniżek cenowych stosowanych przez producentów, dystrybutorów. Strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy i usługi wyszczególnione w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających obniżkę cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej; b) zmiany stawki podatku VAT które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. W tym przypadku cena jednostkowa netto nie ulega zmianie; c) zaprzestania produkcji gazu medycznego będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego tj. w terminie do 7 dni licząc od dnia zaprzestania produkcji, potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego produktu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu wraz z dokumentami wymaganymi w SIWZ dla danego asortymentu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany produkt zamienny, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu produktu we własnym zakresie u innego dostawcy i obciążyć Wykonawcę różnicą pomiędzy ceną za określony produkt wynikającą z niniejszej umowy, a ceną zapłaconą na rzecz podmiotu trzeciego u którego dokonano zakupu. Powyższe nie zmienia uprawnień Zamawiającego do naliczenia kar umownych określonych w §8 umowy. 3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzenie zmian i postanowień umowy innych niż wyżej, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru. 4. Wszelkie zmiany (inne niż opisane w ust. 2, 3) niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania", z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-11, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa tlenu i azotu ciekłego medycznego z dzierżawą zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen o pojemności min 3 m3 wraz z parownicami, wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji przyszpitalnej i ciekły azot o pojemności min. 1 m3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: a) Zdemontowanie istniejącego zbiorników tlenu medycznego i ciekłego azotu, będzie wykonane przez dotychczasowego Wykonawcę - w przypadku wyboru nowego Wykonawcy. Obecnie Zamawiający dzierżawi zbiornik od firmy TEMIS. b) Strony postanawiają, iż w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy sprzedaży i dostarczania produktu, Wykonawca zobowiązuje się wydzierżawić Zamawiającemu zbiorniki o parametrach technicznych, przeznaczeniu i pojemności: 1) Zbiornik do tlenu medycznego ciekłego poj. min. 3m^3. 2) Zbiornik do ciekłego azotu poj. min. 1m^3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny wydzierżawianego zbiorników oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawa i normami UE. c) Strony postanawiają, iż zbiorniki będą wydzierżawiane w okresie obowiązywania umowy w ilości potrzebnej Zamawiającemu w związku ze sprzedażą i dostarczaniem na jego rzecz produktu. d) Wykonawca oświadcza, iż zbiorniki wyposażone będą w urządzenia umożliwiające używanie ich zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. e) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przy pierwszym wydaniu zbiorników pełną dokumentację techniczno - ruchową dla prawidłowej eksploatacji zbiorników oraz instrukcje w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się również do udzielania osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu w zakresie potrzebnym do używania zbiorników, zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. f) Wykonawca zobowiązuje się, iż zbiorniki będą spełniać normy wymagane przez obowiązujące przepisy i będą posiadać w okresie obowiązywania niniejszej umowy aktualne legalizacje, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. g) Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do wykonywania w zbiornikach wszelkich napraw na własny koszt, w szczególności drobnych związanych ze zwykłym używaniem zbiorników przez Zamawiającego lub osoby działające z jego upoważnienia. Strony postanawiają, iż Zamawiającego obciążają tylko i wyłącznie koszty usunięcia uszkodzeń zbiorników, które powstały z jego winy. h) Prace związane z montażem zbiorników muszą być realizowane przez Wykonawcę w sposób, który nie spowoduje przerw w dostawie tlenu ciekłego i ciekłego azotu, a w związku z tym Wykonawca zapewni na czas realizacji zbiornik zastępczy (przewoźny), który będzie systematycznie pełnił funkcję zbiornika z tlenem medycznym i ciekłym azotem do czasu uruchomienia i przekazania sprawnego głównego zbiornika tlenu i azotu Zamawiającemu. Cena tlenu i azotu ze zbiornika zastępczego nie może być wyższa niż zaproponowana w Formularzu ofertowym. i) Po zakończeniu umowy Wykonawca, w przypadku wyboru nowego Wykonawcy, zobowiązany jest we własnym zakresie oraz na swój koszt zdemontować puste zbiorniki na tlen ciekły i ciekły azot, wraz z parownicą atmosferyczną, a także zabezpieczyć pozostałe instalacje doprowadzające tlen. j) Tlen medyczny musi posiadać wpis do Rejestru Produktów i Środków Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Ustawy Prawo Farmaceutyczne . k) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN- C - 84911:1997 i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. l) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego azotu z normami PN-C-84911:1997 i F.P.IV., oraz dołączać do każdej dostawy, wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. m) Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny i ciekły azot ) określona będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie -na tankowanie zbiorników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0, 24111800-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa tlenu i azotu ciekłego medycznego z dzierżawą zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen o pojemności min 3 m3 wraz z parownicami, wykonanie przyłączenia do istniejącej instalacji przyszpitalnej i ciekły azot o pojemności min. 1 m3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia: a) Zdemontowanie istniejącego zbiorników tlenu medycznego i ciekłego azotu, będzie wykonane przez dotychczasowego Wykonawcę - w przypadku wyboru nowego Wykonawcy. Obecnie Zamawiający dzierżawi zbiornik od firmy TEMIS. b) Strony postanawiają, iż w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy sprzedaży i dostarczania produktu, Wykonawca zobowiązuje się wydzierżawić Zamawiającemu zbiorniki o parametrach technicznych, przeznaczeniu i pojemności: 1) Zbiornik do tlenu medycznego ciekłego poj. min. 3m^3. 2) Zbiornik do ciekłego azotu poj. min. 1m^3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny wydzierżawianego zbiorników oraz zgodność z obowiązującymi przepisami prawa i normami UE. c) Strony postanawiają, iż zbiorniki będą wydzierżawiane w okresie obowiązywania umowy w ilości potrzebnej Zamawiającemu w związku ze sprzedażą i dostarczaniem na jego rzecz produktu. d) Wykonawca oświadcza, iż zbiorniki wyposażone będą w urządzenia umożliwiające używanie ich zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. e) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przy pierwszym wydaniu zbiorników pełną dokumentację techniczno - ruchową dla prawidłowej eksploatacji zbiorników oraz instrukcje w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się również do udzielania osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu w zakresie potrzebnym do używania zbiorników, zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. f) Wykonawca zobowiązuje się, iż zbiorniki będą spełniać normy wymagane przez obowiązujące przepisy i będą posiadać w okresie obowiązywania niniejszej umowy aktualne legalizacje, zgodne z obowiązującymi normami i przepisami. g) Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do wykonywania w zbiornikach wszelkich napraw na własny koszt, w szczególności drobnych związanych ze zwykłym używaniem zbiorników przez Zamawiającego lub osoby działające z jego upoważnienia. Strony postanawiają, iż Zamawiającego obciążają tylko i wyłącznie koszty usunięcia uszkodzeń zbiorników, które powstały z jego winy. h) Prace związane z montażem zbiorników muszą być realizowane przez Wykonawcę w sposób, który nie spowoduje przerw w dostawie tlenu ciekłego i ciekłego azotu, a w związku z tym Wykonawca zapewni na czas realizacji zbiornik zastępczy (przewoźny), który będzie systematycznie pełnił funkcję zbiornika z tlenem medycznym i ciekłym azotem do czasu uruchomienia i przekazania sprawnego głównego zbiornika tlenu i azotu Zamawiającemu. Cena tlenu i azotu ze zbiornika zastępczego nie może być wyższa niż zaproponowana w Formularzu ofertowym. i) Po zakończeniu umowy Wykonawca, w przypadku wyboru nowego Wykonawcy, zobowiązany jest we własnym zakresie oraz na swój koszt zdemontować puste zbiorniki na tlen ciekły i ciekły azot, wraz z parownicą atmosferyczną, a także zabezpieczyć pozostałe instalacje doprowadzające tlen. j) Tlen medyczny musi posiadać wpis do Rejestru Produktów i Środków Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Ustawy Prawo Farmaceutyczne . k) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi normami PN- C - 84911:1997 i F. P. IV oraz dołączyć do każdej dostawy wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. l) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego azotu z normami PN-C-84911:1997 i F.P.IV., oraz dołączać do każdej dostawy, wyniki badań czystości gazu - świadectwa kontroli jakości. m) Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny i ciekły azot ) określona będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie. Przepływomierze przy cysternach muszą posiadać pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie -na tankowanie zbiorników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 2 jest rozpatrywana na pozycje asortymentowe.


Część nr: 3Nazwa: Dostawa gazów technicznych w butlach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Dostawa acetylenu do celów technicznych, wraz z dzierżawą butli 40 l. ( 6 kg). b) Dostawa tlenu do celów technicznych, wraz z dzierżawą butli 40 l. ( 6 kg). Zakres zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) Dostarczyć acetylen i tlen do celów technicznych do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego, najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowani (( faksem lub pocztą elektroniczną) przez Zamawiającego; b) Dostawy realizowane w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy; c) Zapewnić odbiór pustych butli do dopełnienia; d) Napełnione butle zabezpieczać plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej) w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby; e) Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24110000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.