eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie koncepcji, analizy geomechanicznej, studium historyczno-konserwatorskiego, projektu technicznego wraz z przedmiarem i kosztorysem zabezpieczenia zespołu komór Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech zlokalizowanych od poz. IIw do poz. IV Kopalni Soli "Wieliczka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24



Ogłoszenie nr 563048-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Wykonanie koncepcji, analizy geomechanicznej, studium historyczno-konserwatorskiego, projektu technicznego wraz z przedmiarem i kosztorysem zabezpieczenia zespołu komór Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech zlokalizowanych od poz. IIw do poz. IV Kopalni Soli "Wieliczka"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1 , 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna - Górnictwo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.kopalniawieliczka.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.kopalniawieliczka.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji, analizy geomechanicznej, studium historyczno-konserwatorskiego, projektu technicznego wraz z przedmiarem i kosztorysem zabezpieczenia zespołu komór Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech zlokalizowanych od poz. IIw do poz. IV Kopalni Soli "Wieliczka"
Numer referencyjny: KSW/2018/TRG/63
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej przebudowy i zabezpieczenia zespołu komór: Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech, zlokalizowanych od poz. IIw do poz. IV w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli "Wieliczka", zwanej dalej "Dokumentacją projektową" oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. 1.2. W ramach sporządzenia Dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania wielowariantowej koncepcji wykonania przebudowy i zabezpieczenia zespołu komór: Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech, zwanej dalej "Koncepcją", w tym również analizy geomechanicznej dla zespołu komór: Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech, zwanej dalej "Analizą geomechaniczną", jej uzgodnienia ze służbami Zamawiającego, uzyskania zatwierdzenia uzgodnionej Koncepcji przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli "Wieliczka" (zwanego dalej KRZG) oraz uzyskania pozytywnej opinii Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych dla opracowanej Koncepcji, wraz z wykonaniem studium historyczno-konserwatorskiego dla wyrobisk objętych Koncepcją, 2) na podstawie wskazanego przez Zamawiającego wariantu Koncepcji, wykonania projektu technicznego przebudowy i zabezpieczenia zespołu komór: Ksawer, Schmidt, Leopold Górny, Leopold Dolny, Hrdina oraz Wojciech, zlokalizowanych od poz. IIw do poz. IV w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli "Wieliczka", zwanego dalej "Projektem technicznym", jego uzgodnienia ze służbami Zamawiającego oraz z Konserwatorem Zabytków Krakowskich Żup Solnych (zwanego dalej KZKŻS), uzyskania zatwierdzenia uzgodnionego Projektu technicznego przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego Kopalnia Soli "Wieliczka" (zwanego dalej KRZG), 3) uzyskania pozwolenia KZKŻS na wykonanie prac objętych Projektem technicznym - KZKŻS działa zgodnie z porozumieniem z dnia 21 czerwca 2017 r. w sprawie powierzenia prowadzenia niektórych spraw z zakresu właściwości Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 26 czerwca 2017 r. poz. 4200), 4) opracowania przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i harmonogramu rzeczowo-finansowego dla prac objętych Projektem technicznym. 1.3. W ramach sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 96 godzin. 1.4. Celem robót górniczych wykonywanych w oparciu o sporządzoną Dokumentację projektową będzie zabezpieczenie wyrobisk w celu poprawy ich standardów bezpieczeństwa oraz zachowania komór zabytkowych, a także ochrony powierzchni terenu przed zapadaniem. 2. Koncepcja. 2.1. Koncepcja powinna określać zakres prac koniecznych do realizacji celu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.4 oraz ich przybliżone koszty, jak również przybliżony czas ich realizacji. 2.2. Koncepcja powinna obejmować również: 1) dokumentację mierniczo-geologiczną zatwierdzoną przez osoby uprawnione, 2) obliczenia wytrzymałościowe obudowy, 3) Analizę geomechaniczną, zawierającą elementy wskazane w pkt 5, 4) uwarunkowania formalnoprawne dla prowadzenia robót objętych Koncepcją, 5) określenie zakresu robót objętych danym wariantem Koncepcji, 6) przybliżoną wycenę kosztów realizacji rozpatrywanych wariantów, 7) wykaz niezbędnych do opracowania dokumentów związanych z wykonaniem robót górniczych objętych Koncepcją. 2.3. Na etapie sporządzenia Koncepcji należy przeprowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych w aspekcie ich realizacji w minimum dwóch wariantach, wraz z uzasadnieniem opcji rekomendowanej do realizacji. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego uzgadniania rozwiązań zawartych w Koncepcji ze służbami ruchowymi podległymi KRZG i innymi służbami Zamawiającego. 2.5. W celu opracowania Koncepcji, Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dane geodezyjne i geologiczne (jako wydruki lub odbitki papierowe), w tym podkłady mapowe w skali 1:2000 oraz dokumentację geologiczną w skali 1:2000. Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych powyżej, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowa dokumentacja geologiczna i miernicza nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz Dziale Górniczym, w godz. od 7.00 do 14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ. Pozostałe pomiary, badania i inwentaryzacje niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona we własnym zakresie. Dokumentacja geologiczna i miernicza powinna zostać sporządzona i podpisana przez uprawnione osoby, zgodnie z przepisami prawa. 2.6. Koncepcja winna zostać wykonana i przekazana Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz z załącznikami graficznymi - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formacie PDF z jednym plikiem skanu formy pisemnej lub wieloma plikami skanów opisanymi i uporządkowanymi identycznie, jak w formie pisemnej - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formatach edytowalnych - 5 egzemplarzy. 3. Analiza geomechaniczna. Analiza geomechaniczna winna zawierać następujące elementy: 1) analizę materiałów archiwalnych dotyczących zespołu komór objętych Koncepcją; materiały te Zamawiający udostępni do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz w Dziale Górniczym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2) badania laboratoryjne własności wytrzymałości i odkształceń skał budujących masyw w otoczeniu zespołu komór objętego Koncepcją, 3) analizę numeryczną wielkości rozkładu naprężeń i przemieszczeń masywu skalnego w rejonie zespołu komór, z uwzględnieniem ich stanu, 4) ocenę stopnia bezpieczeństwa przedmiotowego zespołu komór z uwzględnieniem czasu istnienia, układu przestrzennego oraz zmienności własności masywu skalnego, 5) analizę i ocenę wpływu warunków hydrogeologicznych na stan docelowego zachowania zespołu komór, 6) analizę oddziaływania zespołu komór objętych Koncepcją na wyrobiska sąsiednie oraz powierzchnię terenu, z uwzględnieniem ewentualnych predyspozycji zapadliskowych, 7) wnioski płynące z przeprowadzonej Analizy geomechanicznej. 4. Projekt techniczny. 4.1. Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności: 1) cel i zakres projektowanych robót, 2) opis budowy geologicznej górotworu w rejonie projektowanych robót, niezbędne przekroje lub profile geologiczne i dane mierniczo-geologiczne, w tym parametry geomechaniczne skał niezbędne dla doboru obudowy, 3) inwentaryzację mierniczą określającą w sposób szczegółowy sytuację geologiczną i górniczą w wyrobiskach przewidzianych do przebudowy lub zabezpieczenia oraz w ich otoczeniu (opisy, wymiary, charakterystyczne rzuty i przekroje, ocena stanu technicznego, itp.). 4) projekt zabezpieczenia i przebudowy wyrobisk (rozwiązania techniczne) - odcinki lub powierzchnie pozostawiane bez obudowy, projektowane w obudowie z podaniem rodzaju i typu obudowy, projektowane z innymi zabezpieczeniami - opisy, rysunki, rzuty i przekroje w miejscach charakterystycznych, itp. 5) możliwości oraz uwarunkowania techniczne i organizacyjne wykonania projektowanych robót, w tym w szczególności: a) określenie wyrobisk stanowiących rejon wykonania projektowanych robót (plac budowy) przekazywany wykonawcy tych robót oraz dróg komunikacyjnych i transportowych pomiędzy wskazanym rejonem robót i podszybiami niezbędnych szybów transportowych, b) charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych wynikających z dotychczas prowadzonych robót górniczych w zakładzie, sposoby zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami (profilaktykę), w tym opis systemów łączności i alarmowania, c) możliwości przewietrzania, sposoby przewietrzania (wentylacji) rejonu robót, d) rodzaj i typ maszyn, urządzeń, sprzętu, materiałów, wyrobów z tworzyw sztucznych i instalacji niezbędnych dla realizacji prac, w tym schematy zasilania rejonu, maszyn, urządzeń i sprzętu w niezbędną energię lub media (elektryczną, sprężonego powietrza, itp.), e) ilość, sposób i drogi dostawy niezbędnych materiałów i sprzętu oraz ilość, sposób, drogi i miejsca odstawy zbędnego urobku, f) inne istotne wytyczne dla sporządzenia technologii wykonania projektowanych robót (w tym zasady organizacji pracy i nadzoru robót, w szczególności częstotliwość przeprowadzania kontroli robót przez osoby kierownictwa i dozoru ruchu), g) załączniki mapowe w skali nie mniejszej niż 1:2000 z naniesieniem planowanych robót. 4.2. Założenia i wytyczne do zaprojektowania przebudowy i zabezpieczenia wyrobisk: 1) Do zabezpieczenia wyrobisk korytarzowych należy generalnie zastosować tradycyjną dla chodników wielickiej kopalni obudowę drewnianą, w razie występowania w stropie lub ociosach wyrobisk fragmentów niezdegradowanego górotworu solnego o odpowiedniej miąższości (grubości) należy pozostawiać te fragmenty bez obudowy. 2) Standardowa wysokość wyrobiska po przebudowie w świetle jego obudowy winna wynosić 1,8 m. 3) Zamawiający wskaże charakterystyczne miejsca typu stanowiska wierceń i zabudowy tam podsadzkowych, wodoszczelnych lub wentylacyjnych oraz inne, wymagające indywidualnego rozpatrzenia i zaprojektowania. 4.3. Przedmiotowe wyrobiska znajdują się w części zabytkowej kopalni - zastosowane rozwiązania projektowe muszą zyskać akceptację KZKŻS. W szczególności z punktu widzenia konserwatorskiego należy: 1) dążyć do wykorzystania "starego" ale wartościowego istniejącego "in situ" drewna do bieżącej przebudowy jako pozyskanie wartości pożądanej z historycznego punktu widzenia, 2) zabezpieczenia wyrobisk zaprojektować w sposób maksymalnie zbliżony do metod z czasów ich drążenia, 3) dążyć w miarę możliwości do zachowania wyrobisk w ich pierwotnym kształcie, formie i geometrii, z uwzględnieniem ich bieżących funkcjonalnych górniczych przeznaczeń. 4.4. Projekt techniczny winien spełniać standardy i poruszać zagadnienia określone w Zaleceniach konserwatorskich z dnia 8 czerwca 2010 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie do prowadzenia robót górniczych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich w wyrobiskach górniczych zlokalizowanych w obrębie wpisu historycznej kopalni soli w Wieliczce do rejestru zabytków, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 4.5. Projekt techniczny winien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jedn. z 2017 r., poz. 2126 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1118). 4.6. Projekt techniczny winien zawierać wszystkie elementy wymagane ze względu na cel, któremu ma służyć. 4.7. Przy doborze urządzeń należy uwzględnić możliwość transportu zastosowanych urządzeń szybami transportowymi. 4.8. W celu opracowania Projektu technicznego, Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dane geodezyjne i geologiczne (jako wydruki lub odbitki papierowe), w tym podkłady mapowe w skali 1:2000 oraz dokumentację geologiczną w skali 1:2000, do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz w Dziale Górniczym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Pozostałe pomiary, badania i inwentaryzacje niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona we własnym zakresie. Dokumentacja geologiczna i miernicza powinna zostać sporządzona i podpisana przez uprawnione osoby, zgodnie z przepisami prawa. 4.9. Projekt techniczny winien zostać wykonany i przekazany Zamawiającemu w następujących formach: 1) pisemnego opracowania wraz z załącznikami graficznymi - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formacie PDF z jednym plikiem skanu formy pisemnej lub wieloma plikami skanów opisanymi i uporządkowanymi identycznie, jak w formie pisemnej - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formatach edytowalnych - 5 egzemplarzy. 5. Procedury uzgadniania Koncepcji oraz Projektu technicznego ze służbami Zamawiającego oraz KZKŻS, zatwierdzenia Koncepcji oraz Projektu technicznego przez KRZG oraz uzyskania pozwolenia KZKŻS na wykonanie robót objętych Projektem technicznym 7 5.1. Wykonawca jest zobowiązany do zwrócenia się z wnioskiem do Zamawiającego o przekazanie danych (mierniczo-geologicznych, warunków zasilania, itp.) niezbędnych dla zaprojektowania planowanych robót. Służby Zamawiającego przekażą stosowne dane w terminie do 14 dni, licząc od daty złożenia wniosku. 5.2. Wykonawca jest zobowiązany do zwrócenia się z wnioskiem do KZKŻS o sformułowanie zaleceń dla planowanych robót. 5.3. Przed złożeniem wniosku o wydanie opinii przez KZKŻS, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania uzgodnień treści Koncepcji z odpowiednimi służbami Zamawiającego, potwierdzonych na karcie uzgodnień, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, a następnie jej przedłożenia do zatwierdzenia przez KRZG (razem z kartą). 5.4. Służby Zamawiającego, w tym w szczególności kierownicy działów ruchowych, są zobowiązani do dokonania uzgodnień Koncepcji - każdy w zakresie swoich kompetencji i pełnionych obowiązków - w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty jego otrzymania od Wykonawcy. 5.5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia uzgodnionej Koncepcji do zatwierdzenia przez KRZG. 5.6. KRZG jest zobowiązany do zatwierdzenia uzgodnionej Koncepcji w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty jej otrzymania od Wykonawcy. 5.7. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zmian w Koncepcji, w terminie do 3 dni roboczych, w przypadku wniesienia uwag przez służby Zamawiającego, KZKŻS lub KRZG. W przypadku wniesienia takich uwag odpowiednio termin, o którym mowa w pkt 5.4 lub 5.6 biegnie na nowo, licząc od daty doręczenia służbom Zamawiającego lub KRZG zmienionej Koncepcji. 5.8. Postanowienia pkt 5.3 - 5.7 stosuje się odpowiednio do Projektu technicznego. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia Projektu technicznego oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez KRZG przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia KZKŻS na wykonanie robót nim przewidzianych. 5.9. Dwa pisemne egzemplarze zatwierdzonego przez KRZG Projektu technicznego Wykonawca załącza do wniosku o wydanie pozwolenia KZKŻS na wykonanie robót nim przewidzianych. 5.10. W celu uzgodnienia treści Koncepcji oraz Projekt technicznego z KZKŻS, uzyskania zaleceń oraz opinii i pozwolenia konserwatorskiego, Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych pełnomocnictw. 6. Przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. 6.1 Przedmiar robót i kosztorys inwestorski winny zostać sporządzone w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych Projektem technicznym. W przypadku wystąpienia w strukturze podziału projektowanych prac czynności nie ujętych w "Katalogu czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli "Wieliczka"" (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego, celem uzupełnienia wspomnianego powyżej katalogu o wskazane czynności. 6.2. Kosztorys inwestorski należy wykonać: 1) w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) z uwzględnieniem aktualnych kosztów jednostkowych robocizny bezpośredniej w Dziale Górniczym Zamawiającego (średni koszt roboczogodziny pracowników), 3) z uwzględnieniem kosztów jednostkowych sprzętu, określonych w oparciu o dane dotyczące zapotrzebowania na sprzęt w robotach zrealizowanych w Kopalni Soli "Wieliczka", 4) z uwzględnieniem kosztów materiałów, określonych w oparciu o powszechnie dostępne aktualny katalogi, np. SEKOCENBUD, INTERCENBUD, BISTYP, 5) z uwzględnieniem narzutów kosztów ogólnych oraz zysku. 6.3. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien określać graficznie i/lub tabelarycznie harmonogram wykonania całości robót górniczych, sporządzony w trzech wariantach przy prowadzeniu robót na jedną, dwie lub trzy zmiany (zmiana 8 godzinna, praca tylko w dni robocze, dwanaście miesięcy w roku), przedstawiający postępy miesięczne robót wykonawczych i zabezpieczających w wyrobisku oraz miesięczne koszty netto realizacji tych robót. 6.4. Przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz harmonogram rzeczowo-finansowy winny zostać wykonane i przekazane Zamawiającemu wraz z Projektem technicznym, w następujących formach: 1) pisemnej - 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formatach edytowalnych - 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośnikach CD (DVD) w formacie PDF - 5 egzemplarzy. 7. Nadzór autorski. 7.1. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego. 7.2. Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin sprawowania nadzoru autorskiego (prawo opcji). 7.3. Zlecenie wykonywania nadzoru autorskiego nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania nadzoru następować będzie pisemnie. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę lub za pośrednictwem e-mail. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych, wymagających niezwłocznej obecności autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski obowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania nadzoru autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. 7.4. Do zlecania wykonywania nadzorów autorskich w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby wskazane w § 23 ust. 1 wzoru umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego. 7.5. Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 12 pobytów na terenie wykonywanych prac. 7.6. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: 1) czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Projektem technicznym, w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Projekcie technicznym, zobowiązany jest do kontrolowania parametrów tych materiałów i urządzeń, 2) uzupełniania lub zmiany Projektu technicznego, a także przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla robót objętych Projektem technicznym, 3) wyjaśniania wykonawcy robót objętych Projektem technicznym wątpliwości powstałych w toku jego realizacji, 4) udziału w naradach technicznych, 5) udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót oraz odbiorze końcowym. 8. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I - obejmujący realizację zadań wskazanych w pkt 1.2 ppkt 1, 2) Etap II - obejmujący realizację zadań wskazanych w pkt 1.2. pkt 2 - 4, 3) Etap III - obejmujący wykonywanie nadzoru autorskiego. 8.2. Do wykonania Etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy i wykona ten etap z zachowaniem następujących terminów: 1) w terminie do 7 dni, licząc od daty zawarcia umowy złoży wnioski, o których mowa w § 6 ust. 1 oraz w § 6 ust. 2 wzoru umowy oraz przystąpi do wykonania studium historyczno-konserwatorskiego, 2) w terminie do 3 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy rozpocznie procedurę związaną z uzgadnianiem treści Koncepcji ze służbami Zamawiającego oraz uzyskaniem zatwierdzenia uzgodnionej Koncepcji przez KRZG. 8.3. Do realizacji etapu II Wykonawca przystąpi bezpośrednio po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru wykonania etapu I oraz wskazaniu przez Zamawiającego wybranego wariantu Koncepcji i wykona ten etap z zachowaniem następującego terminu: w terminie miesiąca, licząc od daty od rozpoczęcia realizacji II etapu, przedłoży zatwierdzony przez KRZG Projekt techniczny do KZKŻS wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót. 8.4. W przypadku, gdy procedura związana z: 1) uzyskaniem danych od Zamawiającego, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1. trwa dłużej niż 2 tygodnie, 2) uzyskaniem zaleceń KZKŻS dla planowanych robót trwa dłużej niż 2 tygodnie, 3) uzgadnianiem treści Koncepcji ze służbami Zamawiającego i KZKŻS oraz uzyskaniem zatwierdzenia uzgodnionej Koncepcji przez KRZG trwa dłużej niż 1 miesiąc, 4) uzyskaniem opinii KZKŻS trwa dłużej niż 2 tygodnie, 5) uzgadnianiem treści Projektu technicznego ze służbami Zamawiającego i KZKŻS oraz uzyskaniem zatwierdzenia uzgodnionej Koncepcji przez KRZG trwa dłużej niż 2 tygodnie, 6) uzyskaniem pozwolenia KZKŻS na wykonanie robót przewidzianych Projektem technicznym trwa dłużej niż miesiąc, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ma prawo do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 12 ust. 1 pkt 1 i 2 wzoru umowy - przy zastosowaniu postanowień § 12 ust. 5-7 wzoru umowy. 8.5. Zlecanie wykonywania nadzorów autorskich w ramach realizacji Etapu II może nastąpić po dokonaniu odbioru wykonania Etapu I, w zależności od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 8.6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy i na każde wezwanie, raportów z wykonania przedmiotu umowy, w formie określonej przez osoby upoważnione do nadzorowania realizacji przedmiotu umowy wskazane w § 23 ust. 1 wzoru umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
48

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w następujących terminach: 1) Etap I - w terminie 4 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy; 2) Etap II - w terminie 2 miesięcy licząc od dnia odbioru wykonania Etapu I, nie dłużej jednak niż 28 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy; 3) Etap III - w terminie 36 miesięcy, licząc od daty dokonania odbioru Etapu II, nie dłużej jednak niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony. 3. Za termin wykonania prac uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłasza Zamawiającemu gotowość do odbioru danego etapu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli w toku czynności odbioru okaże się, że przedmiot odbioru jest kompletny, wykonany należycie i zgodnie z umową.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu technicznego w zakresie podziemnych robót górniczych w obiektach zabytkowych, oraz - co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w zakresie podziemnych robót górniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2014r. poz. 1114 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu technicznego w zakresie podziemnych robót górniczych w obiektach zabytkowych, oraz a) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w zakresie podziemnych robót górniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2014r. poz. 1114 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń - w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości: 3 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/TRG/63. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy: 1) w przypadkach określonych w § 12 ust. 5 wzoru umowy - dopuszcza się przedłużenie terminów wykonania umowy wskazanych w § 13 ust. 1 pkt 1 lub 2 wzoru umowy o okres przestoju, opóźnienia lub działania siły wyższej; 2) w przypadku konieczności zwiększenia liczby godzin sprawowania nadzoru autorskiego lub przedłużenia terminu, w jakim ma być sprawowany nadzór autorski, spowodowanych okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy; w takim przypadku dopuszcza się zwiększenie liczby godzin sprawowania nadzoru autorskiego wraz ze zmianą maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o iloczyn liczby godzin, o którą następuje zwiększenie oraz stawki godzinowej wskazanej w § 13 ust. 4 wzoru umowy, lub wydłużenie okresu, w jakim ma być sprawowany nadzór autorski o dalszy czas oznaczony, nie więcej jednak niż do 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu sprawowania nadzoru autorskiego w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1 i 2, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 Ustawy Pzp. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 - 3 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 - 3 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 6. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Dane geodezyjne i geologiczne (jako wydruki lub odbitki papierowe), w tym podkłady mapowe w skali 1:2000 oraz dokumentację geologiczną w skali 1:2000 nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz Dziale Górniczym, w godz. od 7.00 do 14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w dokumentacji geologicznej i mierniczej, wskazanej w części V.6.1) niniejszego ogłoszenia, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowa dokumentacja nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz Dziale Górniczym, w godz. od 7.00 do 14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.