eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konserwacja zbiornika wodnego oraz remont zastawki trapezowej i ujęcia wody z rowu melioracyjnego S-31 położonego na działce Nr 2/19, AM 9, obręb Partynice we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02



Ogłoszenie nr 562624-N-2017 z dnia 2017-08-02 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Konserwacja zbiornika wodnego oraz remont zastawki trapezowej i ujęcia wody z rowu melioracyjnego S-31 położonego na działce Nr 2/19, AM 9, obręb Partynice we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka  33 , 50231   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, , e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, , faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zzm.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zzm.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty tylko w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zbiornika wodnego oraz remont zastawki trapezowej i ujęcia wody z rowu melioracyjnego S-31 położonego na działce Nr 2/19, AM 9, obręb Partynice we Wrocławiu.
Numer referencyjny: ZP/PN/25/2017/DM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia należy wykonać na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na wykonanie robót budowlanych - zaświadczenie nr 7765/17 Z dnia 13.07.2017 r. wydane przez Wydział Architektury i Budownictwa UM Wrocławia oraz szczegółowych warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Krzysztofa Janiszewskiego - Zakład Budownictwa i Melioracji "EKO-MEL" s.c. ul. Piastowska 7; 58-200 Dzierżoniów. 1)Głównym zadaniem zamierzenia inwestycyjnego konserwacji zbiornika wodnego jest magazynowanie wody w celu wykorzystania jej do nawadniania torów wyścigów konnych w okresach niedoborów opadów w czasie ich intensywnego użytkowania tzn. od kwietnia do października, a także zapewnienie stabilności ekosystemów i ochrony zasobów wodnych, jakości przyrodniczej, nasypów ziemnych i walorów krajobrazowych i estetycznych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności: a)przygotowanie terenu - zgodnie z Operatem Dendrologicznym będzie konieczna wycinka drzew i krzewów ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i poszycia. Ręczne karczowanie drzew o średnicy 10-65 cm. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-75 cm (posusz, wycinka kompozycyjna). Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-45 cm. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wycince (drobne gałęzie, korzenie, kora, bez wrzosu itp.). Wywiezienie i dostarczenie odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Zielonych. Podstawą rozliczenia robót będzie Karta zagospodarowania odpadów. Zgodnie z Gospodarką drzewostanem pnie drzew, w pobliżu, których prowadzone będą roboty budowlane, należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi drewnianymi płotkami chroniącymi drzewa. b)tyczenie układu przestrzennego - dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. c)wykonanie i rozbiórka dróg tymczasowych w obrębie placu budowy oraz utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy. d)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych. e)roboty rozbiórkowe - ręczna rozbiórka uszkodzonego stojaka mnicha spustowego, żelbetowego o grubości ścian do 20 cm, objętość konstrukcji 0,53 m3 oraz ręczna rozbiórka istniejącego fundamentu mnicha spustowego, objętość konstrukcji 0,22 m3, - ręczne roboty ziemne o ścianach pionowych pod demontaż rurociągu zasilającego zbiornik od ujęcia na rowie S-31 oraz demontażu rur leżaka mnicha i stojaka mnicha - 14,62 m3, - rozbiórka rurociągu o średnicy 400 mm i długości 8,0 m z wydobyciem rur ręczne oraz rozbiórka rurociągu o średnicy 600 mm i długości 2,0 m, - rozebranie ubezpieczenia skarp i dna rowu z płyt ażurowych MEBA z wypełnieniem spoin żwirem w miejscu projektowanej zastawki i ujęcia wody na rowie S-31 o powierzchni 23,40 m3, f)roboty ziemne w czaszy zbiornika - wykopy koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z załadunkiem i transportem samochodami samowyładowczymi do 5 t na odległość do 1 km. Wykopy dotyczą robót wzdłuż lewej skarpy i skarpy równoległej do trasy rowu S-31 - 457,00 m3, - wykopy wykonane koparkami zgarniakowymi w dnie i na skarpach wzdłuż prawej skarpy zbiornika, wykopy na odkład, grunt kat. III z dodatkowym przerzutem mas ziemnych koparkami podsiębiernymi w miejsce umożliwiające załadunek z wywozem oraz załadunkiem urobku ładowarkami kołowymi i wywóz samochodami samowyładowczymi 10 t na odległość do 1 km na odkład - 559,00 m2, - wykop na odkład warstwy grubości 20 cm gruntu zadarnianego wzdłuż krawędzi skarpy w miejscu przewidywanego nasypu skarpy oraz pozostałej warstwy grubości 30 cm (poniżej warstwy gruntu zadarnionego, wykop na odkład (możliwy do wbudowania w nasyp skarpy) - 108,90 m3, - przygotowanie podłoża gruntu w miejscu kotwienia nasypu skarpy poprzez ręczne zrowkowanie powierzchni - 363,00 m3, - zakup wraz z dowozem gruntu z odległości do 15 km do miejsca wbudowania i uformowania brakujących nasypów skarp zbiornika od strony północnej i zachodniej - 182,50 m3, - roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp skarpy z dowiezieniem gruntu oraz formowanie nasypu skarpy i zagęszczenie gruntu warstwami grubości do 20 cm mechanicznymi ubijakami spalinowymi wraz kotwieniem nasypu - 291,40 m3, - wykopy ręczne na skarpie pod geokratę na odkład - 42,30 m3, - wykopy koparką chwytakową pod kiszkę faszynową z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi (5-10t) na odkład na odległość 1km - 156,00 m3, - wykop koparką zgarniakową rowu odwadniającego w dnie zbiornika z dodatkowym przerzutem koparkami podsiębiernymi urobku w miejsce umożliwiające załadunek z wywozem wraz z załadunkiem urobku i wywóz samochodami samowyładowczymi (10t) na odległość do 1km na odkład - 244,80 m3, - wykop koparką zgarniakową rowu odwadniającego w dnie zbiornika od strony północnej - 100,80 m3 , g)ubezpieczenie stopy skarpy opaską z kiszki faszynowej - wykonanie podwójnej opaski z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm, dolną kiszkę opaski wpuścić w dno cieku na głębokość 1/2 średnicy kiszki, górną kiszkę opaski należy przybić do podłoża palikami o średnicy 4÷6 cm o długości 90÷110 cm, rozmieszczonymi między wiązaniami kiszki w odstępach 1 m, paliki oporowe należy wbijać w grunt o nachyleniu w kierunku skarpy wzdłuż wytyczonej osi, w odstępach co 0,50 m, paliki oporowe średnicy 6÷8 cm, długości 130÷150 cm, opaski wykonane w dnie zbiornika, należy od strony skarpy, uszczelnić pionowym pasem podwójnej warstwy płatów darniny, skierowanym murawą w stronę zbiornika - długość opaski 421,00 m, h)ubezpieczenie skarpy geokratą - ręczne wyrównanie i plantowanie powierzchni skarp zbiornika powyżej ubezpieczenia stopy skarpy podwójną kiszką faszynową, pod montaż ubezpieczenia geokratą - 550,00 m2, - wykonanie warstwy separacyjnej z geowłókniny pomiędzy gruntem a geokratą, wzdłuż skarpy zbiornika powyżej ubezpieczenia podwójną opaską z kiszek faszynowych stopy skarpy, pasem szer. 1,30m+0,30m - 677,00 m2, - wzmocnienie powierzchni skarpy przez ułożenie na warstwie separacyjnej geokraty z polietylenu HDPE wys. 100 mm, małe komórki, perforowane z wypełnieniem komórek kruszywem łamanym 0-31,5 mm (ze zwiększoną ilością grubszego kruszywa) - 550,00 m3, - rozścielenie z przerzutem mieszanki kruszywa łamanego do pasa geokraty, ilość kruszywa - 55,00 m3, i)plantowanie, humusowanie, obsiew - plantowanie mechaniczne pasa gruntu o szer. 10,0 m w dnie zbiornika wzdłuż ubezpieczenia stopy skarpy podwójną kiszką faszynową, powierzchnia plantowania - 4230,00 m2, - pozostałe mechaniczne wyrównanie terenu dna stawu spycharką lub koparką z łyżką do plantowania, powierzchnia plantowania - 2590 m2, - rozścielenie mechaniczne z odkładu ziemi urodzajnej w miejscu kotwienia skarp - 72,60 m3, - zakup z dowozem w miejscu wbudowania (na skarpach) ziemi urodzajnej. Ziemia urodzajna przewidziana do humusowania warstwą grubości 10,0 cm, skarpy zbiornika o nachyleniu 1:1,5 od strony zachodniej i północnej. Skarpa od strony wschodniej (od strony bieżni toru wyścigów konnych) nie jest przewidziana do humusowania z uwagi na dostosowanie nachylenia skarpy powyżej lustra wody do istniejącego terenu (do naturalnego nachylenia) - 90,00 m3, - ręczne plantowanie (na czysto) powierzchni skarp zbiornika oraz powierzchni terenu zakotwień, powierzchnia plantowania - 2064,00 m2, - humusowanie i obsianie skarp zbiornika z obsiewem mieszanką traw przy grubości warstwy humusu 10 cm, powierzchnia do humusowania i obsiania skarp - 900,24 m2, - obsianie pozostałej powierzchni skarp i powierzchni zakotwień w ziemi urodzajnej, powierzchnia do obsiania - 1164,00 m2, j)odwodnienie zbiornika wodnego - jednorazowe wypompowanie wody ze zbiornika o powierzchni 8133 m2 i średniej głębokości 2,35 m, pojemność zbiornika 19113 m3, Zestaw pompowy o wydajności 266 m3/h - 72 m-g - bieżące odpompowanie dopływającej wody gruntowej QG = 2,40 l/s przez czas trwania wykopów, formowania i ubezpieczenia skarp i pozostałych robót w dnie zbiornika oraz wykonanie wylotu rurociągu doprowadzającego wodę z ujęcia jak i wykonanie mnicha spustowego i konstrukcji pomostu, dopływ wód gruntowych do zbiornika - 8,60 m3/h, Zestaw pompowy o wydajności 8,6 m3/h - 1080 m-g k)roboty ziemne przy budowlach wodno-inżynieryjnych - ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 2,0 m ze złożeniem urobku na odkład pod: fundament mnicha spustowego, wlot rurociągu doprowadzającego, ubezpieczenie brukiem wylotu rurociągu doprowadzającego, korpus zastawki trapezowej, ubezpieczenie ponuru i poszuru zastawki trapezowej i po skarpie, ubezpieczenie brukiem dna i skarp, fundamenty i płytę schodów na skarpie, fundament rurociągu doprowadzającego, fundament oparcia krawędzi pomostu - 23,77 m3, - ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych: zasypu stojaka mnicha, rurociągu zasilającego, rurociągu leżaka mnicha - 13,57 m3, - załadunek z wywozem nadmiaru gruntu z wykopów pod budowle, załadunek ręczny, wywóz samochodem samowyładowczym na odl. do 1km - 24,82 m3, l)mnich spustowy - mnich monolityczny konstrukcji betowej, część pionowa zwana stojakiem z betonu hydrotechnicznego kl. C30/37 o wymaganej wodoszczelności W8 i mrozoodporności F150 o wysokości 1,30 m, część pozioma zwana leżakiem wbudowana w groblę z rur betonowych o średnicy 0,60m i długości 2.0 m. W ścianach bocznych stojaka wbudowane prowadnice do zamknięć. Dojście do stojaka stanowi kładka drewnianą z bali iglastych o grubości 5 cm i długości 0,50 m. Kładka oparta jest z jednej strony na stojaku, a z drugiej na fundamencie betonowym usytuowanym w grobli, wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - 1 mnich, m)rurociąg doprowadzający wodę z ujęcia: - wykonanie podłoża betonowego pod rurociąg doprowadzający DN300 z betonu C12/15 - 0,60 m3, - montaż rurociągu doprowadzającego z rur polietylenowych PEHD o średnicy zewnętrznej 315 mm - 8,0 m, - połączenie rur polietylenowych PEHD o średnicy zewnętrznej 315 mm metodą zgrzewania czołowego - 1 złącze, - montaż zasuwy DN300 żeliwnej kołnierzowej z obudową żeliwną kołnierzową 300/27 mm i ze skrzynką uliczną do zasuw oraz z dwoma łącznikami rurowo-kołnierzowymi do rur PE 300/315 mm - 1 kpl, - wykonanie kraty z prętów stalowych okrągłych o średnicy 8 mm, pionowych, co 8 cm na wlocie do rurociągu doprowadzającego w miejscu ujęcia wody, powierzchnia kraty - 0,25 m2, n)wykonanie zastawki, ujęcia i ubezpieczenia brukiem w obrębie budowli: - wykonanie korpusu betonowego zastawki trapezowej oraz obudowy betonowej wlotu i wylotu rurociągu doprowadzającego oraz pomostu z betonu hydrotechnicznego kl. C25/30, W8, F150 - 4,94 m3, - wykonanie podsypki z pospółki pod ubezpieczenie dna i skarp brukiem kamiennym gr. 10 cm - 46,49 m2, - wykonanie podłoża betonowego gr. 20 cm pod ubezpieczenia brukiem kamiennym dna i skarp, beton kl. C15/20 - 7,31 m3, - wykonanie bruku z kamienia naturalnego o gr. bruku 25 cm z wypełnieniem żwirem spoin bruku - 42,12 m2, - wykonanie palisady z kołków faszynowych o średnicy 7-9 cm wbijanych na głębokość 1,0 m na zakończeniu bruków w dnie i na skarpach, długość palisady - 21,52 m, - wykonanie i obsadzenie prowadnic szandorów zastawki trapezowej z ceownika C65 o długości - 5,04 m, - obsadzenie reperu na ścianie mnicha spustowego, jako znaku max piętrzenia wody - 3 szt., - wykonanie i założenie szandorów o grubości 59 mm po ostruganiu i impregnacji drewna - 1,20 m2, - wykonanie i założenie okuć do szandorów - 1 szt. o)wykonanie schodów skarpowych - wykonanie żelbetowych schodów skarpowych obok zastawki trapezowej przy długości stopni 1,0 m, szerokość stopnicy 0,28 m, wysokość podstopnicy 0,19 m wraz z murkami bocznymi i ławami fundamentowymi, beton hydrotechniczny C25/30 (2 kpl.) - 4,04 m3, - zbrojenie konstrukcji płyty schodowej i ław fundamentowych schodów pętami żebrowanymi o średnicy 8 i 12 mm - kg 179,70, p)wykonanie pomostu drewnianego - wbijanie pali drewnianych z lądu, pale o średnicy 25 i 20 cm i długości 4,0 m wbicia pod konstrukcję - 20 szt., - wykonanie i montaż konstrukcji pomostu, objętość drewna - 2,75 m3, - impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą dwukrotnego smarowania preparatami olejowymi - 44,61 m2, - impregnacja grzybobójcza bali, krawędziaków i pali metodą dwukrotnego smarowania preparatami olejowymi - 122,79 m2, q)zaplecze wykonawcy - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych na terenie zaplecza wykonawcy - 0,14 ha, - budowa i rozebranie ogrodzenia z siatki leśnej o wys. 1,80 m na słupkach drewnianych toczonych o średnicy 10-12 cm dł. 2,80 m w rozstawie 2,50 m osadzonych w gruncie, długość ogrodzenia razem z bramą i furtką - 210,00 m, - montaż i demontaż kontenerowych obiektów socjalno-sanitarnych o wymiarach 2,50x5,0 m - 4 szt., - montaż i demontaż toalet typu TOI-TOI - 2 szt, - montaż i demontaż przyłącza energetyczno-napowietrznego wraz z szafką rozdzielczą - 1 kpl., r)drogi w obrębie placu budowy i utrzymania dróg dojazdowych - wykonanie mechaniczne korytowania pod drogi dojazdowe, głębokość 20 cm - 1785,00 m2, - wykonanie i rozebranie tymczasowej nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15 cm z transportem (przywozem i odwozem) - 1785,00 m2, - dwukrotne umocnienie dotychczasowych istniejących dróg o nawierzchni żwirowej żwirem do nawierzchni drogowych o grubości warstwy 3,0 cm, powierzchnia dróg 420,00 m2, - rozścielenie mechaniczne ziemi urodzajnej z korytowania tymczasowych dróg (w miejsce po rozbiórce i wywozie urobku z dróg tymczasowych) oraz terenu zaplecza budowy - 676,25 m3, - obsianie powierzchni po drogach tymczasowych i składowisku humusu i rozścielenie humusu - 2805,00 m2 , - ogrodzenie miejsca składowania urobku z wykopów taśmą ostrzegawczą biało-czerwoną na słupkach drewnianych w rozstawie 2,50 m - 150,00 m.

II.5) Główny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia: 1) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej specjalizacja melioracje wodne lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, naprawie lub remoncie ubezpieczeń wałów, koryt rzek, potoków, zbiorników lub innych urządzeń melioracji wodnych podstawowych o wartości minimum 400 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej Zamawiający żąda dostarczenia dokumentów: a)potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w dziale VII pkt 2 lit.b) SIWZ, b)jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit.a), Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), c)oświadczenie na temat kwalifikacji kadry kierowniczej Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Potwierdzenie wniesienia wadium 4. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy i 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, na które strony nie mają wpływu; 5)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 6)zmiany osób uprawnionych do kontaktów o których mowa w § 9 umowy; 7)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy. 2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest złożenie u Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wystąpienia okoliczności określonych w ust 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z: 1)opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmian oraz załączoną kopią dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na konieczność wprowadzenia zmiany, 2)aktualizacją harmonogramu robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.