eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › Wykonanie monitoringu ptaków, szkód w przyrodzie oraz projektu zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na jego wyspach" w ramach projektu pn. "Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-23



Ogłoszenie nr 562346-N-2018 z dnia 2018-05-23 r.

Nadleśnictwo Sława Śląska: Wykonanie monitoringu ptaków, szkód w przyrodzie oraz projektu zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na jego wyspach" w ramach projektu pn. "Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska" .

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1. Gmina Sława, ul. H. Pobożnego 10, 67-410 Sława. NIP 497-000-34-55. Osoba do kontaktu: Sylwia Gulczyńska, nr tel. 68 355 83 10. 2. Gmina Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko. NIP 923-10-21-136. Osoba do kontaktu: Zdzisław Łukaszewski nr tel. 68 352 41 77.

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sława Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 97004017800000, ul. ul. Niewidziajły  , 67410   Sława, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 566 229, e-mail Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 566 229.
Adres strony internetowej (URL): http://www.slawaslaska.zielonagora.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert dopuszcza się tylko w formie pisemnej.
Adres:
Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława - Sekretariat (pokój nr 13) - I piętro.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu ptaków, szkód w przyrodzie oraz projektu zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na jego wyspach" w ramach projektu pn. "Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska"
Numer referencyjny: ZG.082.1.5.4.2017.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I: MONITORING PTAKÓW WEDŁUG OGÓLNEGO PROGRAMU: 1. Prace terenowe będą obejmować:: - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wybudowanych w ramach projektu platform lęgowych, - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wywieszonych w ramach projektu budek lęgowych dla ptaków, - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wyłożonych w ramach projektu koszy lęgowych. W wyniku przeprowadzonych ww monitoringów należy sporządzić terenowe formularze zasiedlenia/wykorzystania poszczególnych obiektów wraz z pełną dokumentacją fotograficzną (w przypadku platform lęgowych zamawiający wymaga przeprowadzenia prac przy użyciu drona lub metodą "wspinaczkową"). 2. Prace kameralne będą obejmować: a) zebranie i opracowanie wyników - zestawienie danych uzyskanych w trakcie prac terenowych poprzez przeniesienie danych z formularzy liczenia do formularzy zbiorczych, opracowanie wyników; b) sporządzenie dokumentacji kartograficznej - naniesienie poszczególnych obiektów na mapę wraz z adnotacją o ich zasiedleniu/wykorzystaniu; b) przekazanie wyników - przekazanie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji terenowej z badań wraz z opracowaniami (analitycznymi i syntetycznymi), o których mowa w pkt 2 a) - forma dokumentów: papierowa oraz elektroniczna; c) dokumentacja fotograficzna/filmowa - wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych zdjęć/filmów na zamawiającego. d) lokalizacja prac: wg załączonej mapy i wykazu lokalizacji poszczególnych obiektów w terenie (lokalizacja podana zostanie w oparciu o numerację i literację wydzieleni leśnych, zgodną z obowiązującym Planem Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Sława Śląska. Lokalizację dostarczy zamawiający. 3. Termin wykonania prac: po zakończeniu okresu lęgowego, tj. od września 2020 r. - do 31.10.2021 r. II: PROJEKT ZABEZPIECZENIA MIEJSC LĘGOWYCH W LINII BRZEGOWEJ JEZIORA SŁAWSKIEGO I NA JEGO WYSPACH ORAZ MONITORING SZKÓD W PRZYRODZIE. ZADANIE OBEJMUJE: A. PROJEKT ZABEZPIECZENIA MIEJSC LĘGOWYCH W LINII BRZEGOWEJ JEZIORA SŁAWSKIEGO I NA JEGO WYSPACH 1 Ustalenie występujących w terenie zagrożeń dla miejsc lęgowych ptaków bytujących w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na wyspach znajdujących się na nim wraz z określeniem sposobu ich ograniczenia lub likwidacji; 2. W przypadku stwierdzenia w terenie zagrożeń dla miejsc lęgowych ptaków, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania oraz opisania takich zagrożeń wraz z zaproponowaniem najskuteczniejszych metod ich minimalizacji lub całkowitej likwidacji. 3. Z przeprowadzonych prac sporządzić należy opracowanie uwzględniające wszystkie rodzaje stwierdzonych zagrożeń wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem metod minimalizacji/likwidacji. Do opracowania należy dołączyć pełną dokumentację kartograficzną (mapa zagrożeń) fotograficzną/filmową. Dodatkowym elementem opracowania będzie prezentacja multimedialna. Do wszystkich utworów (zdjęcia, prezentacja) wykonawca przekaże zamawiającemu pełnię autorskich praw majątkowych. 4. Lokalizacja prac: mapa Jeziora Sławskiego wraz z zaznaczoną strefą 500m wokół niego. 5. Termin wykonania prac: od podpisania umowy do 31.12.2018 r. B. MONITORING SZKÓD W PRZYRODZIE 1. Zakres: wykonanie monitoringu szkód w przyrodzie spowodowanych antropopresją przed rozpoczęciem inwestycji oraz po ich zakończeniu na obszarze linii brzegowej Jeziora Sławskiego (pas przybrzeżny o szerokości ok. 200m) wg metod oceny stref degradacji lasu wg Kaweckiej [1981] oraz wg oceny faz degradacji lasu komunalnego wg Izdebskiego [1981] oraz wg P. Strzeliński, Ocena wpływu ruchu turystycznego na strefę brzegową Jeziora Sławskiego, 2015. 2. Okres monitorowania należy wykonać w dwóch okresach: I okres w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2018 r. II okres w terminie: od maja 2021 r. do dnia 30.06.2022 r. 3. W opracowaniu należy uwzględnić: - lokalizację dzikich ścieżek turystycznych (pieszych, rowerowych), - miejsca nielegalnego rozpalania ognisk, - miejsca nielegalnego biwakowania, - miejsca zaśmiecane. 4. Dodatkowo należy dokonać i szczegółowo opisać: a) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na lokalną różnorodność biologiczną, b) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na łączność ekologiczną, c) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na sieć NATURA 2000, d) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na pozostałe obszary chronione, e) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na ochronę gatunkową roślin, zwierząt i grzybów. 5. Wszystkie elementy monitoringu należy zbadać w terenie i szczegółowo opisać dwukrotnie - pierwszy raz w roku 2018, drugi raz w roku 2021, a ponadto przeprowadzić analizę porównawczą wyników z poszczególnych etapów wraz z wyciągnięciem wniosków na temat tendencji wpływu antropopresji turystycznej na linię brzegową J. Sławskiego z uwzględnieniem wpływu istniejącej i wytworzonej w ramach projektu infrastruktury edukacyjno-turystycznej oraz działań edukacyjnych prowadzonych przez Nadleśnictwo Sława Śląska, Gminę Kolsko oraz Gminę Sława. 6. Wyniki prac z poszczególnych etapów oraz porównania należy przedłożyć zamawiającemu w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz elektronicznej (wersja edytowalna) na elektronicznym nośniku danych (np. płyta CD, DVD, pendrive lub inne). Opracowanie powinno zawierać: - mapę stwierdzonych szkód i zagrożeń, mapę ilustrującą wyniki uzyskane metodą oceny stref degradacji lasu wg Kaweckiej [1981] oraz wg oceny faz degradacji lasu komunalnego wg Izdebskiego [1981] oraz wg P. Strzeliński, Ocena wpływu ruchu turystycznego na strefę brzegową Jeziora Sławskiego, 2015, - dokumentację fotograficzną szkód i zagrożeń.

II.5) Główny kod CPV: 90720000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90721700-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować min.: jedną osobą, która posiada doświadczenie w wykonaniu: - dla części I zamówienia, co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem wykonanie badania, ekspertyzy lub opracowania inwentaryzacji/monitoringu ptaków lub miejsc lęgowych, - dla części II zamówienia: co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem wykonanie badania, ekspertyzy lub opracowania inwentaryzacji/monitoringu ptaków lub miejsc lęgowych lub inwentaryzację szkód w przyrodzie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tej samej osoby lub osób dla każdej z części zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie opisanych warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca winien złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części I zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - dla części II zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP O/Zielona Góra nr 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883 z dopiskiem "Wykonanie monitoringu ptaków, szkód w przyrodzie oraz projektu zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na jego wyspach" w ramach projektu pn. "Ochrona ptaków i siedlisk na obszarach Natura 2000 Pojezierze Sławskie i Żurawie Bagno Sławskie oraz ograniczenie antropopresji turystycznej na te obszary w Nadleśnictwie Sława Śląska" Oferta na część ....... zamówienia 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5. Z treści poręczenia, gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 06.06.2018 r. do godz. 09:00. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt 11.3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert (jw. w pkt 11.6), gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty). 9. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt 11.3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 09:00 w dniu 06.06.2018 r. - oferta Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 10. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 11. Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, jego oferta zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Strony umowy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek z przesłanek wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2) Waloryzacja o której mowa w pkt. 1 jest dokonywana o kwotę zwiększonych kosztów wykonywania przez Wykonawcę zamówienia i następuje w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3) Wykazanie, że zmiany o których mowa w pkt. 1 mają wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia, obciąża w całości Wykonawcę. W tym celu Wykonawca składa odpowiedni wniosek do Zamawiającego zawierający szczegółowe uzasadnienie dokonania takiej zmiany wraz z niezbędnymi dokumentami i dowodami na okoliczności określone w pkt. 1. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: MONITORING PTAKÓW WEDŁUG OGÓLNEGO PROGRAMU.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Prace terenowe będą obejmować:: - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wybudowanych w ramach projektu platform lęgowych, - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wywieszonych w ramach projektu budek lęgowych dla ptaków, - przeprowadzenie monitoringu zasiedlenia i wykorzystania wyłożonych w ramach projektu koszy lęgowych. W wyniku przeprowadzonych ww monitoringów należy sporządzić terenowe formularze zasiedlenia/wykorzystania poszczególnych obiektów wraz z pełną dokumentacją fotograficzną (w przypadku platform lęgowych zamawiający wymaga przeprowadzenia prac przy użyciu drona lub metodą "wspinaczkową"). 2. Prace kameralne będą obejmować: a) zebranie i opracowanie wyników - zestawienie danych uzyskanych w trakcie prac terenowych poprzez przeniesienie danych z formularzy liczenia do formularzy zbiorczych, opracowanie wyników; b) sporządzenie dokumentacji kartograficznej - naniesienie poszczególnych obiektów na mapę wraz z adnotacją o ich zasiedleniu/wykorzystaniu; b) przekazanie wyników - przekazanie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji terenowej z badań wraz z opracowaniami (analitycznymi i syntetycznymi), o których mowa w pkt 3.1.2 a) - forma dokumentów: papierowa oraz elektroniczna; c) dokumentacja fotograficzna/filmowa - wymaga przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych zdjęć/filmów na zamawiającego. d) lokalizacja prac: wg załączonej mapy i wykazu lokalizacji poszczególnych obiektów w terenie (lokalizacja podana zostanie w oparciu o numerację i literację wydzieleni leśnych, zgodną z obowiązującym Planem Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Sława Śląska. Lokalizację dostarczy zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: PROJEKT ZABEZPIECZENIA MIEJSC LĘGOWYCH W LINII BRZEGOWEJ JEZIORA SŁAWSKIEGO I NA JEGO WYSPACH ORAZ MONITORING SZKÓD W PRZYRODZIE.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A.PROJEKT ZABEZPIECZENIA MIEJSC LĘGOWYCH W LINII BRZEGOWEJ JEZIORA SŁAWSKIEGO I NA JEGO WYSPACH 1. Ustalenie występujących w terenie zagrożeń dla miejsc lęgowych ptaków bytujących w linii brzegowej Jeziora Sławskiego oraz na wyspach znajdujących się na nim wraz z określeniem sposobu ich ograniczenia lub likwidacji; 2. W przypadku stwierdzenia w terenie zagrożeń dla miejsc lęgowych ptaków, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania oraz opisania takich zagrożeń wraz z zaproponowaniem najskuteczniejszych metod ich minimalizacji lub całkowitej likwidacji. 3. Z przeprowadzonych prac sporządzić należy opracowanie uwzględniające wszystkie rodzaje stwierdzonych zagrożeń wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem metod minimalizacji/likwidacji. Do opracowania należy dołączyć pełną dokumentację kartograficzną (mapa zagrożeń) fotograficzną/filmową. Dodatkowym elementem opracowania będzie prezentacja multimedialna. Do wszystkich utworów (zdjęcia, prezentacja) wykonawca przekaże zamawiającemu pełnię autorskich praw majątkowych. 4. Lokalizacja prac: mapa Jeziora Sławskiego wraz z zaznaczoną strefą 500m wokół niego. 5. Termin wykonania prac: od podpisania umowy do 31.12.2018 r. B. MONITORING SZKÓD W PRZYRODZIE 1. Zakres: wykonanie monitoringu szkód w przyrodzie spowodowanych antropopresją przed rozpoczęciem inwestycji oraz po ich zakończeniu na obszarze linii brzegowej Jeziora Sławskiego (pas przybrzeżny o szerokości ok. 200m) wg metod oceny stref degradacji lasu wg Kaweckiej [1981] oraz wg oceny faz degradacji lasu komunalnego wg Izdebskiego [1981] oraz wg P. Strzeliński, Ocena wpływu ruchu turystycznego na strefę brzegową Jeziora Sławskiego, 2015. 2. Okres monitorowania należy wykonać w dwóch okresach: I okres w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2018 r. II okres w terminie: od maja 2021 r. do dnia 30.06.2022 r. 3. W opracowaniu należy uwzględnić: - lokalizację dzikich ścieżek turystycznych (pieszych, rowerowych), - miejsca nielegalnego rozpalania ognisk, - miejsca nielegalnego biwakowania, - miejsca zaśmiecane. 4. Dodatkowo należy dokonać i szczegółowo opisać: a) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na lokalną różnorodność biologiczną, b) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na łączność ekologiczną, c) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na sieć NATURA 2000, d) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na pozostałe obszary chronione, e) ocenę wpływu ruchu turystycznego wokół J. Sławskiego na ochronę gatunkową roślin, zwierząt i grzybów. 5. Wszystkie elementy monitoringu należy zbadać w terenie i szczegółowo opisać dwukrotnie - pierwszy raz w roku 2018, drugi raz w roku 2021, a ponadto przeprowadzić analizę porównawczą wyników z poszczególnych etapów wraz z wyciągnięciem wniosków na temat tendencji wpływu antropopresji turystycznej na linię brzegową J. Sławskiego z uwzględnieniem wpływu istniejącej i wytworzonej w ramach projektu infrastruktury edukacyjno-turystycznej oraz działań edukacyjnych prowadzonych przez Nadleśnictwo Sława Śląska, Gminę Kolsko oraz Gminę Sława. 6. Wyniki prac z poszczególnych etapów oraz porównania należy przedłożyć zamawiającemu w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz elektronicznej (wersja edytowalna) na elektronicznym nośniku danych (np. płyta CD, DVD, pendrive lub inne). Opracowanie powinno zawierać: - mapę stwierdzonych szkód i zagrożeń, mapę ilustrującą wyniki uzyskane metodą oceny stref degradacji lasu wg Kaweckiej [1981] oraz wg oceny faz degradacji lasu komunalnego wg Izdebskiego [1981] oraz wg P. Strzeliński, Ocena wpływu ruchu turystycznego na strefę brzegową Jeziora Sławskiego, 2015, - dokumentację fotograficzną szkód i zagrożeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0, 90721700-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.