eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › "Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Świętoszów w 2016 roku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5618 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Świętoszów: "Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Świętoszów w 2016 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333541-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341220-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów, krajowy numer identyfikacyjny 230182187, ul. Brzozowa  17, 59-726  Świętoszów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. (75) 731 12 59, faks (75) 731 76 06, e-mail swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.swietoszow.wroclaw.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_swietoszow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jdnostka organizcyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Świętoszów w 2016 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.38.2016.SU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą "Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Świętoszów w 2016 roku", polegające na miejscowej, lokalnej naprawie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świętoszów w 2016 roku. Roboty swym zakresem obejmują naprawę wskazanych fragmentów dróg przy użyciu materiału zakupionego i dostarczonego przez Wykonawcę. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup i dostawę kruszywa, oczyszczenie, oskardowanie ubytku miejscowego ręcznie lub korytowanie mechanicznie ubytku odcinkowego, rozplantowanie na poboczu materiału z oczyszczania lub korytowania ubytków, wyrównanie i zagęszczenie podłoża, uzupełnienie nawierzchni dróg dowiezionym materiałem warstwą o gr. średnio ok. 15cm po zagęszczeniu. Miejsce naprawy musi być dostosowane i zachowywać profil poprzeczny i podłużny oraz byc zagęszczone walcem wibracyjnym. Roboty dotyczą uzupełniania ubytków miejscowych i odcinkowych na drogach gospodarczych i polegają na wbudowaniu kruszywa niesortowanego o frakcji 0 - 31,5mm. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wraz z określeniem lokalizacji miejsc napraw dróg : o Pakiety od I do IV - naprawa dróg Pakiet I - Leśnictwo Przejęsław - Lokalizacja (oddziały leśne) - 297d, 298d, 298c, 299d, 245a, 292a, 302i - Pow. napraw [m2] 1312, Ilości kruszywa [ton] 413 - Leśnictwo Głębokie - Lokalizacja (oddziały leśne) - 107a, 92h, 92f, 92c, 107j/160i/123a, 92b, d - Pow. napraw [m2]- 2170, Ilości kruszywa [ton] - 684 Razem Pakiet I - Pow. napraw [m2]- 3482, Ilości kruszywa [ton] - 1097 Pakiet II - Leśnictwo Ławszowa - Lokalizacja (oddziały leśne) -68c, 69/68/52/53, Pow. napraw [m2] 1085,Ilości kruszywa [ton] 342 - Leśnictwo Jeziornik - Lokalizacja (oddziały leśne) - 72a/d/57c, 64a/64b/65a,c,b/66a,, Pow. napraw [m2] 800 , Ilości kruszywa [ton] 252 Razem Pakiet II - Pow. napraw [m2]- 1885, Ilości kruszywa [ton] - 594 Pakiet III - Leśnictwo Strachów - Lokalizacja (oddziały leśne) - 225k, 233a, 209d, 203kx , Pow. napraw [m2]1022, Ilości kruszywa [ton] 322 - Leśnictwo Lubiechów - Lokalizacja (oddziały leśne) 29a, 46b, 77b, 71c, 70c, 75f, 74d, 73d, 72d, 72a, 85c, 84a, 114c, 147c, 61b, 61c, 61d, 70g, 70f, Pow. napraw [m2] 6150, Ilości kruszywa [ton] 1937 Razem Pakiet III Pow. napraw [m2] 7172, Ilości kruszywa [ton] 2259 Pakiet IV - Leśnictwo Rudawica - Lokalizacja (oddziały leśne)22a, 8i, 14b, 28, 62, 23i, 37h, Pow. napraw [m2] 645, Ilości kruszywa [ton] 203 - Leśnictwo Dębowiec - Lokalizacja (oddziały leśne) 144k, 144n, i, Pow. napraw [m2] 4470, Ilości kruszywa [ton] 1408 Razem Pakiet IV Pow. napraw [m2] 5115, Ilości kruszywa [ton] 1611 o Pakiet V - dostawa kruszywa w ilości 144 ton. Sumaryczne zestawienie pakietów Pakiet I - Łączna powierzchnia naprawy [m2] 3 482 , Łączna ilość kruszywa [ton] 1097, Pakiet II - Łączna powierzchnia naprawy [m2] 1885 , Łączna ilość kruszywa [ton] 594, Pakiet III - Łączna powierzchnia naprawy [m2] 7172 , Łączna ilość kruszywa [ton] 2259, Pakiet IV - Łączna powierzchnia naprawy [m2] 5115 , Łączna ilość kruszywa [ton] 1611, Pakiet V - Łączna powierzchnia naprawy [m2]Nie dotyczy , Łączna ilość kruszywa [ton] 144, Razem - Łączna powierzchnia naprawy [m2] 17654, Łączna ilość kruszywa [ton] 5705. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 4 do SIWZ oraz załączniki graficzne (załącznik nr 5). 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wyżej opisanym zakresem rzeczowym oraz szczegółowym opisem technologii wykonywania poszczególnych prac. Opis technologii dla Pakietów od I do IV. Ubytek należy oczyścić z błota i części organicznych, oskardować miejscowo a ubytki odcinkowe wykorytować, wyrównać i zagęścić podłoże przy użyciu zagęszczarki a następnie uzupełnić dowiezionym materiałem - kruszywem niesortowanym o frakcji 0 - 31.5mm i uziarnieniu ciągłym warstwą o grubości średnio ok 15cm po zagęszczeniu. Miejsce po naprawie musi być dostosowane i zachowywać profil drogi podłużny i poprzeczny oraz zostać zagęszczone walcem wibracyjnym. Materiał pochodzący z oczyszczania i oskardowania ubytków należy rozplantować pasem o szerokości ok. 0,5m na poboczu drogi. Opis technologii dla Pakietu V. Dostawa materiału - kruszywa niesortowanego o frakcji 0 - 31.5mm i uziarnieniu ciągłym w ilości 144 ton z rozładunkiem w dwóch wskazanych miejscach, tj. Leśnictwo Lubiechów oddział 70g oraz Leśnictwo Jeziornik oddział 46d. 4) Opisy kodów czynności opisujących prace wchodzące w skald przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV. 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 14212200-2 Kruszywo 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233140-2 Roboty drogowe 60000000-8 Transport 5) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania (dalej "Pakiety") a. Pakiet I obejmuje naprawę dróg w Leśnictwach: Przejęsław i Głębokie, b. Pakiet II obejmuje naprawę dróg w Leśnictwach: Ławszowa i Jeziornik, c. Pakiet III obejmuje naprawę dróg w Leśnictwach: Strachów i Lubiechów, d. Pakiet IV obejmuje naprawę dróg w Leśnictwach: Rudawica i Dębowiec, e. Pakiet V obejmuje dostawę materiału w Leśnictwach: Lubiechów i Jeziornik Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego pakietu. 6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Świętoszów. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie odbywała się na obszarze leśnictw właściwych dla danego Pakietu. 7) Lokalizacje, na których wstępnie zaplanowano realizację napraw i dostawy zostały opisane w załączniku Nr 4 do SIWZ i maja charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że zawsze będą odbywać się na obszarze danego Pakietu. 8) Ilość prac (m3 kruszywa) w danych lokalizacjach, na których planowana jest realizacja danego Pakietu ma charakter wstępny i może ulec zmianie (zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu) w trakcie realizacji zamówienia. 3.2 Unormowania, których Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać w szczególności przy realizacji zamówienia: 1) Podstawowe akty prawne: a) Ustawa z dn. 28 września 1991r. o lasach ( tekst jednolity Dz.U z 2015r. poz. 2100 z późn. zmianami); b) Ustawa z dn. 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2015r., poz. 1651 z późn. Zmianami); c) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U nr 193, poz. 1890); d) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dn. 30 października 2002r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez [pracowników podczas pracy (Dz. U nr 191, poz. 1596 z późn. Zmianami); e) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz.U z 2003r. nr 169, poz. 1650 z późn. Zmianami); f) Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dn. 6 stycznia 1998r. w sprawie określenia wzoru znaku zakazu wstępu do lasu oraz zasad jego umieszczania (Dz.U z 1998r. nr 11, poz. 39); g) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U nr 161, poz. 1141); h) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 22 marca 2006r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U nr 58, poz.405 z późn. Zmianami); i) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 7 czerwca 2010r., w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U nr 109, poz. 719 z późn,. Zmianami). 2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca będzie obowiązany do stosowania i przestrzegania obowiązków i zasad wynikających z niżej wymienionych dokumentów - "Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu" - wprowadzona zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dn. 21 listopada 2011r.; 3) Wykonawca obowiązany będzie przestrzegać przy realizacji przedmiotu zamówienia następujących norm: PN-EN 13242:2004, PN-EN 13043:2004 lub norm równoważnych. 4) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Dostarczane kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny: w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zgodnie z wymogami i wytycznymi niniejszej Specyfikacji wraz z załącznikami. 6) Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych prac w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 7) Zamówienie nie będzie realizowane etapami. Rozpoczęcie nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016r. w zależności od warunków atmosferycznych. 8) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu deklarację zgodności z kopalni kruszyw na każdorazową dostawę wraz z dokumentem potwierdzającym ilość przywiezionego materiału samochodami dostawczymi w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską norma lub aprobata techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty w trakcie realizacji na każde zadanie Zamawiającego oraz przy odbiorze ostatecznym zadania. 9) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa moze odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu, w godzinach 7:00- 15:00. 10) Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 11) Zamawiający informuje, że w celu zapewnienia bezkolizyjnego dojazdu do miejsc robót, zostaną ustalone drogi dojazdowe, którymi wykonawca będzie mógł dojeżdżać, w celu realizacji zamówienia. 3.3 Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia 1. wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 2. szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia, a które zostały uwzględnione w cenie ofertowej (ryczałtowej) tj. koszty: a) w przypadku korzystania z podwykonawców koszty należne podwykonawcom oraz związane z koordynowaniem robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, b) doprowadzenia do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, c) naprawy ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia d) utylizacji odpadów wraz z obowiązkiem przedstawienia kart odpadów, e) zorganizowania zaplecza socjalno-biurowego, wszelkich mediów f) oznakowanie terenu prowadzenia robót, g) uzyskania dokumentacji (aprobat, certyfikatów) użytych materiałów, h) inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. 3. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy oraz rękojmi zgodnie z przepisami K.C. b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. d) Okres gwarancji udzielany przez Podwykonawców musi odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zagwarantował okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego tj. 5 lat 5. Wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały określone w punkcie 26 SIWZ. 6. Rozwiązania równoważne. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233140-2, 14210000-6, 14212200-2, 60000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pakiet I
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający - Nadleśnictwo Świętoszów informuje, że unieważnia części postępowania dotyczące: Pakietów I. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu w części dotyczącej Pakietów I - złożone oferty przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pakiet II
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający - Nadleśnictwo Świętoszów informuje, że unieważnia części postępowania dotyczące: Pakietu II. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu w części dotyczącej Pakietu II - złożone oferty przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Pakiet III
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający - Nadleśnictwo Świętoszów informuje, że unieważnia części postępowania dotyczące: Pakietu III. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu w części dotyczącej Pakietu III - złożone oferty przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Pakiet IV
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT91155.12
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U.P. "BARTEX" Szylińczuk Bartomiej ,  ,  Gościszowice 87,  67-312,  Niegosławice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112120.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112120.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148614.75
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Pakiet V
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający - Nadleśnictwo Świętoszów informuje, że unieważnia części postępowania dotyczące: Pakietu V. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu w części dotyczącej Pakietu V - złożone oferty przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.