eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Realizacja zadań na rzecz ograniczania przedwczesnego kończenia nauki szkolnej przez dzieci i młodzież ze środowisk zaniedbanych, wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych w Osiedlu Łączna w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-22



Ogłoszenie nr 561650-N-2018 z dnia 2018-05-22 r.

Gmina Dąbrowa Górnicza: Realizacja zadań na rzecz ograniczania przedwczesnego kończenia nauki szkolnej przez dzieci i młodzież ze środowisk zaniedbanych, wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych w Osiedlu Łączna w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna  21 , 41300   Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań na rzecz ograniczania przedwczesnego kończenia nauki szkolnej przez dzieci i młodzież ze środowisk zaniedbanych, wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych w Osiedlu Łączna w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I
Numer referencyjny: ZP.BRI.271.4.39.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykaz zadań objętych zamówieniem: Zadanie A: Program wsparcia edukacyjnego uczniów szkół podstawowych i gimnazjum Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację programu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, których celem jest pomoc w nauce wybranych przedmiotów szkolnych. Lista przedmiotów wskazana zostanie na podstawie przeprowadzonej diagnozy indywidualnych potrzeb każdego dziecka - uczestnika projektu, w trakcie procesu rekrutacji. Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Celem zajęć jest również nauka systematyczności i wzmacnianie zainteresowań dzieci i młodzieży, a w przypadku uczniów III klasy gimnazjum i VIII klasy szkoły podstawowej także pomoc w wyborze dalszej drogi kształcenia. Program uwzględniać powinien organizację (części) zajęć z udziałem zainteresowanych opiekunów prawnych tj. takich, podczas których dziecko będzie mieć możliwość uczestniczenia w zajęciach wspólnie z opiekunem np. jednym z rodziców). W przypadku uczniów III klasy gimnazjum i VIII klasy szkoły podstawowej, program powinien uwzględniać organizację zajęć/spotkań z doradcą zawodowym. Wymagana łączna liczba uczestników zajęć: 80, tj. 8 grup zajęciowych (każda średnio po 10 osób) wybranych na podstawie rekrutacji przy czym uczeń może uczestniczyć w więcej niż 1 grupie zajęciowej. Wymagana łączna liczba zajęć w ramach realizacji programu: 320 godzin dydaktycznych (łączna liczba godzin dydaktycznych dla każdej grupy: 40, tj. 10 spotkań, z których każde trwać będzie 4 godziny dydaktyczne, wraz z przerwą na posiłek. Wszystkie zajęcia organizowane będą przez Wykonawcę poza godzinami zajęć szkolnych uczestniczących w nich dzieci i młodzieży. Wszystkie zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów równocześnie (w sumie: 640 osobogodzin). Podczas każdego ze spotkań wszyscy uczestnicy otrzymają drobny upominek (w sumie 800 szt.) związany z tematyką zajęć (wartość upominku przyjęta na 1 uczestnika: 20 zł) oraz poczęstunek(stawka przyjęta na 1 uczestnika: 15 zł). Podczas podsumowania cyklu zajęć przewidziano imienne dyplomy oraz nagrody dla uczestników: wartość nagrody (80 szt.) przewidziana na 1 uczestnika: 100,00 zł. Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie upominków, nagród i posiłków dla uczestników zajęć, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.1.1 -.1.2.3 formularza ofertowego. Termin rekrutacji uczestników: od dnia podpisania umowy do 10.07.2018. Termin realizacji zajęć edukacyjnych: 01.09.2018 - 30.06.2019 Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji zajęć. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - uczestniczenie przedstawiciela Wykonawcy - Koordynatora Zadania w spotkaniach rekrutacyjnych prowadzonych prze Zamawiającego w porozumieniu z placówkami szkolnym wskazanymi wyżej i MOPS, - opracowanie projektu programu zajęć edukacyjnych, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci i młodzieży zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji wraz z harmonogramem zajęć i regulaminem uczestnictwa w zajęciach oraz przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 21 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanej koncepcji w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych. Brak zaakceptowanego projektu programu zajęć edukacyjnych w terminie do 10 września 2018 r. będzie wystarczającym, powodem do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i zastosowania kar umownych określonych w §11 umowy. - kompleksowe przygotowanie zajęć, w tym zapewnienie materiałów niezbędnych do ich przeprowadzenia, wydruk materiałów do ogólnego i indywidualnego wykorzystania przez uczestników zajęć, zapewnienie drobnych upominków tematycznych dla każdego uczestnika zajęć (w sumie 800 szt.), dyplomów i nagród dla uczestników na zakończenie cyklu zajęć (w sumie 80 szt.), ubezpieczenie uczestników zajęć (w sumie 80 osób - jeśli dotyczy), - przeprowadzenie cyklu zajęć edukacyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem programu, - zapewnienie poczęstunku dla każdego uczestnika zajęć (w sumie 800 osoboporcji o wartości 15,00 zł każda), obejmującego co najmniej napoje ciepłe (herbata 250 ml) i zimne (woda mineralna w butelce 0,5 l, sok w kartonie 0,5 l) oraz bułkę bagietkową z wędliną, serem i warzywami (1 szt. na osobę), ciasto/ciasteczka (15 dag na osobę). Szczegółowy kosztorys wyżywienia zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji wraz z harmonogramem spotkań. - opracowywanie miesięcznych raportów z przeprowadzonych zajęć edukacyjnych wraz z dokumentacją zdjęciową i listami obecności osób uczestniczących w zajęciach. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni po zakończeniu miesiąca (do 7 dnia następnego miesiąca). Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie B: Konkurs dla uczniów Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu plastyczno-literackiego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum - uczestników projektu na stworzenie dzieła, które ilustrować będzie działania prowadzone w ramach projektu w Osiedlu Łączna (np. rysunek w przypadku młodszych dzieci) lub prezentować opinię uczestnika konkursu nt. zajęć, w których uczestniczyli w ramach realizacji projektu (np. hasło, slogan, krótka wypowiedź - młodzież). Przewiduje się nagrodzenie 12 prac konkursowych w każdej grupie wiekowej tj. dzieci (rysunek) i młodzież (hasło) oraz przyznanie maksymalnie po 10 wyróżnień w każdej grupie wiekowej. Nagrodzone prace wykorzystane zostaną do promocji projektu. Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji konkursu. Termin realizacji: 01.04.2019 - 31.07.2019 Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - opracowanie projektu regulaminu wraz z harmonogramem konkursu dla uczniów oraz ich przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu regulaminu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu regulaminu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację projektu regulaminu. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego regulaminu bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionego projektu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych; - uzgodnienie z Zamawiającym składu jury konkursu, przy czym Wykonawca zapewni 2 swoich przedstawicieli w składzie jury - zapewnienie nagród dla uczestników konkursu (24 szt. po 100,00 zł) oraz upominków stanowiących wyróżnienia dla uczestników konkursu (maksymalnie 20 szt. po 50,00 zł). Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie nagród i wyróżnień dla uczestników konkursu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.2.1 formularza ofertowego, - przeprowadzenie konkursu zgodnie z zaakceptowanym regulaminem, przy czym wszystkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach konkursu odbywać się będą poza godzinami zajęć szkolnych dzieci i młodzieży, - przedstawienie raportu wraz wykonaną dokumentacją fotograficzną złożonych prac i przebiegu konkursu. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni po oficjalnym rozstrzygnięciu konkursu i wręczeniu nagród. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie C: Program wzmacniania relacji rówieśniczych Zadanie obejmuje przygotowanie i realizację programu wsparcia najbardziej potrzebujących, wybranych w procesie rekrutacji uczniów, w sferze odbudowy relacji rówieśniczych i społecznych. Działaniem objętych zostanie 20 uczniów. Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej w terminie do 10 lipca 2018 r.. Wsparcie każdego podopiecznego prowadzone będzie zgodnie z wypracowaną dla uczestnika indywidualną ścieżką, dostosowaną do jego potrzeb na rzecz włączenia społecznego i odbudowy relacji z rówieśnikami, w tym udział w wydarzeniach kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjnych w regionie, przy czym wszystkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych odbywać się będą poza godzinami zajęć szkolnych dzieci i młodzieży. Sugerowany dzień organizacji spotkań - sobota lub niedziela. Średni wymiar zajęć: na każdego z objętych wsparciem przewidziano 32 godziny zegarowe (średnio: 2 godziny / 16 tygodni roku szkolnego). Termin rekrutacji uczestników: od dnia podpisania umowy do 31.07.2018. Termin realizacji: 01.09.2018 - 31.07.2019 Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - uczestniczenie przedstawiciela Wykonawcy - Koordynatora Zadania w spotkaniach rekrutacyjnych prowadzonych prze Zamawiającego w porozumieniu z placówkami szkolnym wskazanymi wyżej i MOPS, - opracowanie projektu indywidualnej ścieżki realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych z uwzględnieniem potrzeb dzieci i młodzieży zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji wraz z harmonogramem działań zgodnie z potrzebami danego ucznia objętego wsparciem i regulaminem uczestnictwa w programie oraz przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 21 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanej koncepcji w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych, - kompleksowe przygotowanie realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych, w tym zakup np. biletów wstępu i na przejazd, wyżywienie, ubezpieczenie - jeśli dotyczy. - realizacja programu wsparcia zgodnie z zaakceptowanym projektem, regulaminem i indywidualnymi potrzebami uczestników, w tym udział w wydarzeniach kulturalnych, sportowych, rekreacyjnych itp. w regionie, - wartość ryczałtu przewidzianego na 1 ucznia, który należy uwzględnić w ofercie (koszty udziału w wydarzeniach w regionie: bilety wstępu, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie itd.) wynosi 400,00 zł (20 ryczałtów osobowych x 400,00 zł = 8.000,00 zł). Wydatki, które Wykonawca poniesie na realizację programu w ramach ryczałtu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.3.1. formularza ofertowego, - przedstawienie raportu wraz wykonaną dokumentacją fotograficzną. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od udziału w danym wydarzeniu. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Liczba uczestników objętych programem: 20 Łączna liczba godzin pracy opiekuna/opiekunów w ramach programu: 640. Zadanie D: Program wzmacniania relacji rodzinnych Realizacja programu polegać będzie na organizacji 3 jednodniowych wyjazdów o charakterze integracyjno-poznawczym. W każdym uczestniczyć będzie 20 osób (10 uczniów oraz 10 opiekunów np. rodzic) oraz 3 przedstawicieli Wykonawcy lub 2 przedstawicieli Wykonawcy i 1 Zamawiającego. Uczestnikami wyjazdów będą w pierwszej kolejności dzieci i dorośli uczestniczący w zajęciach edukacyjnych - wyjazdy stanowić będą formę bonusu za aktywne uczestnictwo w zajęciach. Celem każdego wyjazdu będzie wizyta w innowacyjnej placówce, zapewniającej atrakcje o charakterze edukacyjnym, poznawczym lub rekreacyjnym, położonej min. 50 km i nie dalej niż 300 km od Dąbrowy Górniczej np. Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ZOO, w tym Afrykarium we Wrocławiu, Rodzinny Park Rozrywki w Zatorze. Termin realizacji: 01.09.2018-31.07.2019 Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania i realizacji programu, w tym zapewnienia: ubezpieczenia, transportu, biletów wstępu, wyżywienia itd. dla 69 osób. Wartość ryczałtu przewidzianego na osobę objętą wsparciem, który należy uwzględnić w ofercie (całkowity koszty udziału w jednym wydarzeniu) wynosi 150,00 zł. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - opracowanie regulaminu udziału zainteresowanych w programie wzmacniania relacji rodzinnych, - przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji projektu harmonogramu i programu 3 jednodniowych wyjazdów o charakterze integracyjno-poznawczym wraz z kalkulacją kosztów, w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do przekazanego projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia zmian i przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego projektu. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionego projektu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych, - kompleksowe przygotowanie realizacji programu wzmacniania relacji rodzinnych, w tym zakup biletów wstępu i na przejazd, ubezpieczenie, wyżywienie, - realizacja programu wzmacniania relacji rodzinnych zgodnie z zaakceptowanym projektem i regulaminem, - wartość ryczałtu przewidzianego na 1 uczestnika: 150,00 zł. Wydatki, które Wykonawca poniesie na realizację programu w ramach ryczałtu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.4.1. formularza ofertowego, - przedstawienie raportu ze zrealizowanych wyjazdów wraz z wykonaną dokumentacją fotograficzną. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od realizacji danego wydarzenia. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie E: Program wzmacniania rozwoju osobistego Zadanie przewiduje realizację 10 spotkań integracyjno-poznawczych (średnio 1 w miesiącu, każde po 4 godziny dydaktyczne wraz z przerwą na posiłek), podczas których chętni uczniowie z zainteresowanymi opiekunami będą wspólnie uczestniczyć w zajęciach podnoszących osobiste kompetencje (np. spotkania dot. zdrowia, w tym zdrowego żywienia (np. warsztat kulinarny), dbałości o siebie (np. sport-fitness, kosmetyka, moda), samoobrony, radzenia sobie z agresją itp. Program przewiduje 1 lub 2 spotkania ze znanymi i ciekawymi ludźmi, cieszącymi się autorytetem wśród uczestników projektu. Termin realizacji: do 31 lipca 2019 r. Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a także kompleksowej organizacji 2 spotkań z "ciekawymi ludźmi" oraz poczęstunku (200 osoboporcji - stawka przyjęta na 1 uczestnika: 15 zł). Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. - opracowanie projektu programu wzmacniania rozwoju osobistego wraz z harmonogramem i regulaminem uczestnictwa w spotkaniach, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji oraz przekazanie projektu Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 30 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu, regulaminu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych. - kompleksowe przygotowanie programu do realizacji, w tym zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań, - realizacja programu wzmacniania rozwoju osobistego zgodnie z zaakceptowanym projektem, - zapewnienie poczęstunku dla uczestników spotkań (w sumie 200 osoboporcji), obejmującego co najmniej napoje ciepłe (herbata, kawa) i zimne (woda mineralna, soki) oraz bułkę bagietkową z wędliną, serem i warzywami lub kanapki, ciasto, drobne ciasteczka - obowiązkowa stawka na osobę: 15,00 zł. Szczegółowy kosztorys wyżywienia zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji wraz z harmonogramem spotkań. Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie poczęstunku muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.5.1. formularza ofertowego. - opracowywanie raportów z przeprowadzonych spotkań wraz z dokumentacją zdjęciową i listami obecności osób uczestniczących w zajęciach. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od daty organizacji każdego spotkania. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Dodatkowe wymagania dot. realizacji wszystkich zadań: - realizacja zadań w sposób zapewniający powszechną dostępność, w tym możliwość udziału osób niepełnosprawnych, - prowadzenie list obecności osób uczestniczących w zajęciach, - wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu organizowanych zajęć (zapis na płycie CD), - składania raportów z realizacji wszystkich zadań w terminach określonych w opisie każdego zadania, które po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego stanowić będą podstawę do wystawienia rachunków przez Wykonawcę, - informowania uczestników zajęć o możliwości udziału w innych zadaniach realizowanych w ramach projektu, - udzielania odpowiedzi (ustnie lub pisemnie) na pytania Zamawiającego dotyczące przygotowania i realizacji zadania, w tym postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników przeprowadzonych działań, - współudziału w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu, - Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu, - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.). Realizacja zadań: od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00-18.00. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie wypłacane w częściach, tj.: po zakończeniu realizacji poszczególnych elementów każdego zadania tj.: . Zadanie A: miesięcznie, nas podstawie liczby godzin przeprowadzonych zajęć, Zadanie B: po zakończeniu realizacji zadania, Zadanie C: miesięcznie, na podstawie liczby godzin przeprowadzonych spotkań lub po realizacji każdego spotkania; Zadanie D: po zrealizowaniu każdego wyjazdu, Zadanie E: po zrealizowaniu każdego spotkania. Rozliczenie za wykonanie obowiązków nastąpi na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego raportu oraz podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego, a następnie dostarczonego przez Wykonawcę rachunku/faktury do siedziby Zamawiającego, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający, w związku z finansowaniem ze środków unijnych, zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Zamawiający zapewnia: przeprowadzenie działań promocyjnych, w tym przygotowania i dostarczenia Wykonawcy plakatów i ulotek. Za dystrybucję ulotek i plakatów odpowiedzialny będzie Wykonawca. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 4. Informacja o projekcie: Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I, realizowany jest na podstawie umowy nr UDA-RPSL.09.01.01-24-0325/17-00 przez Gminę Dąbrowa Górnicza (Lider projektu - partner wiodący) w partnerstwie z Fundacja Imago z siedziba we Wrocławiu (Partner 1) oraz Stowarzyszeniem "Razem w przyszłość" z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (Partner 2). Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.

II.5) Główny kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98350000-1
85312400-3
80000000-4
80310000-0
80400000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-07-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług tj.: - co najmniej 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Koordynatora realizacji zadania posiadającą doświadczenie w prowadzeniu działań aktywizujących lokalne społeczności (minimum jednego działania) z zakresu aktywnej integracji na rzecz zapobiegania procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Usługi aktywnej integracji to usługi, których celem jest: a) odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu (reintegracja społeczna) lub b) odbudowa i podtrzymanie zdolności do samodzielnego świadczenia pracy na rynku pracy (reintegracja zawodowa) lub c) zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Do usług aktywnej integracji należą usługi o charakterze: i) społecznym, których celem jest nabycie, przywrócenie lub wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej, ii) zawodowym, których celem jest pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru lub zmiany zawodu, wyposażenie w kompetencje i kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności pożądane na rynku pracy (poprzez m.in. udział w zajęciach w Centrum Integracji Społecznej, Klubie Integracji Społecznej lub Warsztacie Terapii Zajęciowej), pomoc w utrzymaniu zatrudnienia; iii) edukacyjnym, których celem jest wzrost poziomu wykształcenia, dostosowanie wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych do potrzeb rynku pracy (m.in. edukacja formalna, kursy i szkolenia zawodowe), iv) zdrowotnym, których celem jest wyeliminowanie lub złagodzenie barier zdrowotnych utrudniających funkcjonowanie w społeczeństwie lub powodujących oddalenie od rynku pracy.* *Definicja ze słownika pojęć; Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego; REGULAMIN KONKURSU nr RPSL.09.01.01-IZ.01-24-101/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; OŚ PRIORYTETOWA IX Włączenie społeczne. DZIAŁANIE 9.1 Aktywna integracja. PODDZIAŁANIE 9.1.1 Wzmacnianie potencjału społeczno - zawodowego społeczności lokalnych - ZIT Subregion Centralny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie określa w niniejszym postępowaniu warunków przedmiotowych.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie Koordynatora 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany treści umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach: 1.1.wystąpienie "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 1.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy 1.3 zmiana personelu Zamawiającego lub Wykonawcy. 1.4. w pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt.2 pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 2.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3.Zmiana umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 4.Gdy Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2.2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: -w pkt. 9.2.1. i 9.2.2. należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -w pkt. 9.1.1., 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 2.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Uszczegółowienie sekcji IV.2.2 ogłoszenia|: Kryteria ocen: Doświadczenie Koordynatora. Maksymalna liczba punków przyznana w tym kryterium to 40 pkt. W kryterium "doświadczenie Koordynatora " punktowane zostanie wykazane w ofercie doświadczenie w prowadzeniu działań aktywizujących lokalne społeczności z zakresu aktywnej integracji na rzecz zapobiegania procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Usługi aktywnej integracji to usługi, których celem jest: a) odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych w miejscu pracy, zamieszkania lub pobytu (reintegracja społeczna) lub b) odbudowa i podtrzymanie zdolności do samodzielnego świadczenia pracy na rynku pracy (reintegracja zawodowa) lub c) zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Do usług aktywnej integracji należą usługi o charakterze: i) społecznym, których celem jest nabycie, przywrócenie lub wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej, ii) zawodowym, których celem jest pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru lub zmiany zawodu, wyposażenie w kompetencje i kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności pożądane na rynku pracy (poprzez m.in. udział w zajęciach w Centrum Integracji Społecznej, Klubie Integracji Społecznej lub Warsztacie Terapii Zajęciowej), pomoc w utrzymaniu zatrudnienia; iii) edukacyjnym, których celem jest wzrost poziomu wykształcenia, dostosowanie wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych do potrzeb rynku pracy (m.in. edukacja formalna, kursy i szkolenia zawodowe), iv) zdrowotnym, których celem jest wyeliminowanie lub złagodzenie barier zdrowotnych utrudniających funkcjonowanie w społeczeństwie lub powodujących oddalenie od rynku pracy.* *Definicja ze słownika pojęć; Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego; REGULAMIN KONKURSU nr RPSL.09.01.01-IZ.01-24-101/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; OŚ PRIORYTETOWA IX Włączenie społeczne. DZIAŁANIE 9.1 Aktywna integracja. PODDZIAŁANIE 9.1.1 Wzmacnianie potencjału społeczno - zawodowego społeczności lokalnych - ZIT Subregion Centralny.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.