eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › Utrzymanie zieleni na terenie miasta Trzcianki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-21



Ogłoszenie nr 561277-N-2018 z dnia 2018-05-21 r.

Gmina Trzcianka: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Trzcianki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianka, krajowy numer identyfikacyjny 57079112900000, ul. ul. Gen. Wł. Sikorskiego  7 , 64980   Trzcianka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 352 73 35, e-mail inwestycje@trzcianka.pl, faks 67 216 37 50.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzcianka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.trzcianka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.trzcianka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Sekretariat Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Trzcianki
Numer referencyjny: RPI.271.20.2018.JS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z bieżącą pielęgnacją zieleni miejskiej w terminie: od dnia zwarcia umowy do dnia 30 maja 2019 roku. 2.W szczególności zakres prac obejmuje pielęgnację drzewostanu i róż, nasadzenia drzew, krzewów, roślin rabatowych oraz zwalczanie Barszczu Sosnowskiego 3.Pielęgnacja drzewostanu w pasie drogowym, w parkach miejskich, na skwerach oraz nieruchomościach gminnych na terenie miasta i gminy Trzcianka polega na wykonaniu zabiegów planowych i interwencyjnych. Usługi obejmują głównie prace wykonywane na drzewach, mające na celu poprawę ich zdrowotności, statyki, utrzymania formowanego kształtu oraz zapewnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych oraz usuwanie drzew i frezowanie pni. Wszystkie prace w drzewostanie należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018r. poz. 142 ze zm.). 3.1.wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych, obejmujące: usuwanie gałęzi obumarłych i nadłamanych; uprzątnięcie i wywóz gałęzi drzew w dniu wykonywania zabiegów - szacunkowo na 30 drzewach; 3.2. wykonywanie cięć formujących korony drzew wysokich z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie, uprzątnięcie i wywóz gałęzi drzew w dniu wykonywania zabiegów - szacunkowo na 10 drzewach; 3.3. wykonywanie cięć korygujących statykę drzew obejmują przycięcie części nadmiernie rozbudowanej korony drzewa, w celu poprawy statyki całego drzewa oraz poprawy bezpieczeństwa - szacunkowo na 2 drzewach; 3.4.wykonywanie cięć formujących korony drzew niskich (do 8m wysokości) z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie, uprzątnięcie i wywóz gałęzi drzew w dniu wykonywania zabiegów - szacunkowo na 100 drzewach; 3.5.wykonywanie cięć formujących korony drzew młodych (posadzonych w ostatnich 3-4 latach, drzewa o obwodach pni do 20 cm) z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie, uprzątnięcie i wywóz gałęzi drzew w dniu wykonywania zabiegów - szacunkowo na 30 drzewach; 3.6.usuwanie drzew - 30 szt. (ilość szacunkowa) prace obejmujące: wycinkę drzew, uprzątnięcie terenu z kłody, gałęzi i trocin; 3.7.frezowanie pni 20 drzew (ilość szacunkowa) do głębokości co najmniej 20 cm poniżej poziomu gruntu wraz z uzupełnieniem powstałego ubytku ziemią urodzajną i wysiewem trawy; 3.8.wykonanie wiązania elastycznego korony drzewa, polega na mechanicznym wzmocnieniu korony drzewa poprzez zastosowanie specjalistycznych lin i wiązań, przeznaczonych wyłącznie do tego typu zadań (szacunkowo 1 sztuka). 4. Wytyczne dotyczące pozyskanego drewna. Pozyskane drewno z usuwanych drzew jest własnością Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu pozyskanego drewna po cenie 108,00 zł wraz z podatkiem VAT za metr sześcienny (m^3) pozyskanego drewna. Zamawiający przyjął orientacyjną ilość pozyskanego drewna w ilości 24m^3. Zapłata za pozyskane drewno nastąpi ryczałtem. 5.Nowe nasadzenia drzew, krzewów, bylin oraz roślin jednorocznych na terenie miasta i gminy Trzcianka obejmujące nasadzenie drzew liściastych (ilości szacunkowe) - 146 szt., drzew iglastych (ilości szacunkowe) - 3 szt., krzewów (ilości szacunkowe) - 272 szt. oraz roślin sezonowych (ilości szacunkowe) - 1100 szt. (opisanych szczegółowo w arkuszu cenowym, który stanowi część druku "Oferta"). W szczególności: 5.1.przygotowanie gleby do nasadzenia poprzez oczyszczenie, spulchnienie, zaprawienie hydrożelem dołów pod nasadzenia drzew, uzupełnienie dołów ziemią urodzajną i nawożenie; 5.2. podlanie roślin po posadzeniu oraz systematyczne podlewanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, bylin oraz roślin jednorocznych, z częstotliwością zgodną z zaleceniami Zamawiającego oraz odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym; 5.3.systematyczne dokonywanie pielęgnacji nasadzeń, polegającej na odchwaszczaniu i w razie konieczności ochronie chemicznej roślin (zwalczanie chorób i szkodników) oraz przycinanie drzew, krzewów i bylin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą; 5.4.zabezpieczenie dokonanych nasadzeń przed uszkodzeniem i zniszczeniem przy pomocy palików, siatki, itp. (min. 2-3 paliki do sadzonki drzewa liściastego), uzupełnianie lub wymiana zniszczonych wiązadeł i palików; 5.5.mulczowanie gleby wokół nowo posadzonych roślin, uzupełnianie ubytków mulczu na terenach obsadzonych w bieżącym roku wegetacyjnym (do mulczowania można wykorzystać korę lub zrąbki drzew). 6.Usuwanie zakrzewień oraz drzew o obmiarze pni pozwalającym na usunięcie drzew bez zezwolenia, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Polega na wycięciu możliwie równo z powierzchnią ziemi oraz uprzątnięciu i wywiezieniu gałęzi lub pocięciu na zrębki w celu wykorzystania do mulczowania gleby. Zamawiający przewidział, szacunkowo, oczyszczenie 100m^2 terenu. 7.Ochrona krzewów róż przed szkodnikami. Ochrona róż przed szkodnikami (przędziorki, mszyce) powinna zostać wykonana w razie wystąpienia takiej konieczności, środkami ochrony, dopuszczonymi do stosowania w terenach zieleni oraz przez przeszkolonego pracownika. Do pielęgnacji na terenach zieleni jest 400m^2 krzewów róż. 8.Wiosenne przycinanie krzewów róż - polega na przycięciu wszystkich zdrowych pędów róż na wysokość ok. 25-30cm oraz usunięcie pędów obumarłych. Do pielęgnacji w sezonie 2019 na terenach zieleni jest 300m^2 krzewów róż. 9.Zwalczanie Barszczu Sosnowskiego zalecanymi środkami chemicznymi. Zamawiający przewiduje konieczność wykonania oprysku na szacowanej powierzchni ok. 300m^2 oraz wykoszenie poboczy dróg gminnych porośniętych Barszczem Sosnowskiego. 10.Podlewanie drzew o obwodach pni do 20 cm - jednorazowe podlanie każdego drzewa dawką wody 30l, w porze wieczornej, w przypadku długotrwałego okresu bezdeszczowego - obejmuje szacunkowo 750 drzew; 11.Wymagania ogólne: 11.1.Wymagania, co do materiału nasadzeniowego - zgodnie z wymaganiami podanymi w formularzu cenowym, który stanowi część druku "Oferta" oraz w specyfikacji technicznej dotyczącej wykonania nasadzeń drzew, krzewów oraz roslin rabatowych 11.2. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport materiału roślinnego i potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu i materiałów na miejsce nasadzeń wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zabezpieczy rośliny przed uszkodzeniami podczas transportu. 11.3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane nasadzenia drzew, krzewów i bylin na okres 12 miesięcy od dnia odbioru nasadzeń. Gwarancja obejmuje pełną żywotność materiału roślinnego. Wykonawca w okresie trwania gwarancji niezwłocznie wymieni drzewa i krzewy obumarłe (także częściowo) - nie dotyczy sytuacji, gdy wpływ na obumarcie wysadzonych roślin będą miały przyczyny niezależne od prawidłowego posadzenia, jakości materiału nasadzeniowego i pielęgnacji, np. dewastacje i kradzieże. 11.4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 11.4.1.usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów; odpady stanowią własność wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają wykonawcę); 11.4.2.zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych; 11.4.3.ponoszenia kosztów materiałów do nasadzeń, nasion traw, wody do podlewania roślin oraz transportu, środków ochrony roślin, nawozów, itp.; 11.4.4.podejmowanie wszelkich działań zmierzających do utrzymania stanu ilościowego i jakościowego posadzonego materiału roślinnego w okresie gwarancyjnym. 12.Poszczególne szacunkowe ilości usług objętych przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie, na zlecenie Zamawiającego, z uwzględnieniem proponowanych terminów: 12.1. podlewanie drzew - na zlecenie Zamawiającego; 12.2. do 30.11. 2018r. - posadzenie wyznaczonych drzew i krzewów; 12.3.do 15 marca 2019r. - wykonanie prac wycinkowo-przycinkowych na drzewach; 12.4.kwiecień-maj 2019r. - zwalcznie chemiczne Barszczu Sosnowskiego; 12.5.posadzenie roślin jednorocznych - między 15 a 30 maja 2019r.; 12.6.do 30.05.2019r. - wykonanie pozostałych usług stanowiących przedmiot zamówienia (termin obowiązujący). 13.Określone ilości poszczególnych rodzajów usług mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tych ilości, w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy z tytułu wykonania mniejszych ilości usług nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze. 14.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiste wykonanie poszczególnych rodzajów usług według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 15.Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 16.Wszystkie usługi należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP, ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018r. poz. 142 ze zm.) oraz zasadami sztuki ogrodniczej.

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. Zamawiający udzieli zamówień,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Wartośc tych zamówieni nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: brak

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na pracach w drzewostanie lub utrzymania i zakładania terenów zieleni o wartości każdej z usług równej co najmniej 120 000,00zł brutto i wskazać miejsce wykonania tych usług; Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu: minimum 1 osobę posiadającą wykształcenie ogrodnicze, leśne, rolnicze, kształtowanie terenów zielonych lub architektura krajobrazu, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie nadzoru robót przy utrzymaniu terenów zieleni, minimum 2 osoby posiadające ukończony kurs lub szkolenie w zakresie obsługi pilarek spalinowych oraz posiadające aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokościach oraz posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie. Przez wymagane doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość przepracowanych lat na danym stanowisku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: brak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, zamawiający może dopuścić, aby ww. wykaz dotyczył dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za obopólną zgodą stron. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające zastosowanie tych przepisów. Zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązany jest do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja: ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, nie została ujawniona do wiadomości publicznej; podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.