eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi konserwacyjne na potokach w powiecie brzeskim i bocheńskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31



Ogłoszenie nr 561057-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie: Usługi konserwacyjne na potokach w powiecie brzeskim i bocheńskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 57754400000, ul. ul. Ostrogskich  5 , 33100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 376 922, , e-mail sekretariat.tarnow@mzmiuw.krakow.pl, , faks 146 376 913.
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne na potokach w powiecie brzeskim i bocheńskim
Numer referencyjny: ZEPI DIT-271-34-7/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: "Potok Ulga w km 0+000-1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok CSK w km 0+860-5+220 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca Potok Babica w km 0+000-2+130, 4+620-6+240 uregulowany - konserwacja bieżąca" Część 1 zamówienia obejmuje: Potok Ulga w km 0+000-1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp i dna potoku obustronnie, udrożnieniu dna potoku z namułu, ręcznym wydobyciu z dna roślin korzeniących się w dnie, przycięciu zwisów ze skarp, lokalnym oczyszczeniu skarp z odrostów krzaków. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok CSK w km 0+860-5+220 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca Usługi konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp potoku obustronnie, wykoszeniu porostów z dna i udrożnieniu dna potoku z namułu, przycięciu zwisów ze skarp, oczyszczeniu przepustów, lokalnym wycięciu odrostów krzaków ze skarp wraz z przycięciem zwisających gałęzi z drzew. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Babica w km 0+000-2+130, 4+620-6+240 uregulowany - konserwacja bieżąca Usługi konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp potoku obustronnie, wykoszeniu porostów z dna i udrożnieniu dna potoku z namułu, przycięciu zwisów ze skarp, oczyszczeniu przepustów, lokalnym wycięciu odrostów krzaków ze skarp wraz z przycięciem zwisających gałęzi z drzew. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: Potok Kobylecki w km 0+000-0+480 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok Gróbka w km 24+790-24+940 uregulowany - konserwacja bieżąca - uzupełnienie ubezpieczenia Część 2 zamówienia obejmuje: Potok Kobylecki w km 0+000-0+480 uregulowany - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne polegające na ręcznym wycięciu porostów, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, śmieci i ziemi, udrożnieniu dna potoku z namułu, naprawa ścieli faszynowej, naprawa opaski kamiennej na prawej skarpie potoku, naprawa uszkodzonej prawej skarpy potoku ponad naprawianą opaska kamienną - zasypanie ziemią. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Gróbka w km 24+790-24+940 uregulowany - konserwacja bieżąca - uzupełnienie ubezpieczenia Roboty konserwacyjne polegające na ręcznym wycięciu porostów, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, śmieci i ziemi, naprawa ścieli faszynowej, naprawa opaski kamiennej na skarpach potoku, naprawa uszkodzonych skarp potoku ponad naprawiana opaska kamienną - zasypanie ziemią. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do SIWZ. Część 3 zamówienia Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600-konserwacaj bieżąca, Potok Przyrowicie Stawiska w km 0+000-14+500 - konserwacja bieżąca Część 3 zamówienia obejmuje: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600-konserwacaj bieżąca, Roboty konserwacyjne obejmują: wykoszenie skarp potoku, udrożnienie cieku, ścinanie krzaków, udrożnienie, usunięcie nawisów. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Przyrowicie Stawiska w km 0+000-14+500 - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne obejmują: wykoszenie skarp potoku, udrożnienie cieku, ścinanie krzaków, udrożnienie, usunięcie nawisów. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-09-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla część 1 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 24 000 PLN. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) Dla część 2 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 19 000 PLN. (słownie: dziewiętnaście tysiące złotych) Dla część 3 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla część 1 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana), wartość tej usługi nie mniejsza niż 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w zakresie konserwacja bieżąca na rzekach i potokach. b) dysponuje w szczególności: koparka 1 szt. Dla część 2 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana), wartość tej usługi nie mniejsza niż 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych), w zakresie konserwacja bieżąca na rzekach i potokach. b) dysponuje w szczególności: koparka 1 szt. Dla część 3 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana), wartość tej usługi nie mniejsza niż 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), w zakresie konserwacja bieżąca na rzekach i potokach. b) dysponuje w szczególności: koparka 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzających że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie., przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - "WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG" 3. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - "WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

wypełniony druk formularza oferty stanowiący załącznik nr 1a, 1b, 1c do siwz 2) pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 niniejszego Rozdziału, 3) dowód wniesienia wadium 4) wypełnione formularze przedmiarów robót, które są załącznikami nr 8.1, 8.2, 8.3 do siwz i są podstawą do obliczenia kryterium C oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 zamówienia: 1 900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych) Część 2 zamówienia: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Część 3 zamówienia: 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść dla każdej części zamówienia. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5, sekretariat (I p.), Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena0,60
Warunki płatnosci0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem umów zawartych na okres dłuższy niż 12 miesięcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-16, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Potok Ulga w km 0+000-1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok CSK w km 0+860-5+220 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca Potok Babica w km 0+000-2+130, 4+620-6+240 uregulowany - konserwacja bieżąca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: "Potok Ulga w km 0+000-1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok CSK w km 0+860-5+220 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca Potok Babica w km 0+000-2+130, 4+620-6+240 uregulowany - konserwacja bieżąca" Część 1 zamówienia obejmuje: Potok Ulga w km 0+000-1+650 uregulowany - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp i dna potoku obustronnie, udrożnieniu dna potoku z namułu, ręcznym wydobyciu z dna roślin korzeniących się w dnie, przycięciu zwisów ze skarp, lokalnym oczyszczeniu skarp z odrostów krzaków. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok CSK w km 0+860-5+220 uregulowany, w km 0+000-0+860 nieuregulowany - konserwacja bieżąca Usługi konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp potoku obustronnie, wykoszeniu porostów z dna i udrożnieniu dna potoku z namułu, przycięciu zwisów ze skarp, oczyszczeniu przepustów, lokalnym wycięciu odrostów krzaków ze skarp wraz z przycięciem zwisających gałęzi z drzew. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Babica w km 0+000-2+130, 4+620-6+240 uregulowany - konserwacja bieżąca Usługi konserwacyjne polegające na wykoszeniu z wygrabieniem porostów ze skarp potoku obustronnie, wykoszeniu porostów z dna i udrożnieniu dna potoku z namułu, przycięciu zwisów ze skarp, oczyszczeniu przepustów, lokalnym wycięciu odrostów krzaków ze skarp wraz z przycięciem zwisających gałęzi z drzew. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy. Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena0,60
Warunki płatnosci0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Potok Kobylecki w km 0+000-0+480 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok Gróbka w km 24+790-24+940 uregulowany - konserwacja bieżąca - uzupełnienie ubezpieczenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: Potok Kobylecki w km 0+000-0+480 uregulowany - konserwacja bieżąca, Potok Gróbka w km 24+790-24+940 uregulowany - konserwacja bieżąca - uzupełnienie ubezpieczenia Część 2 zamówienia obejmuje: Potok Kobylecki w km 0+000-0+480 uregulowany - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne polegające na ręcznym wycięciu porostów, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, śmieci i ziemi, udrożnieniu dna potoku z namułu, naprawa ścieli faszynowej, naprawa opaski kamiennej na prawej skarpie potoku, naprawa uszkodzonej prawej skarpy potoku ponad naprawianą opaska kamienną - zasypanie ziemią. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Gróbka w km 24+790-24+940 uregulowany - konserwacja bieżąca - uzupełnienie ubezpieczenia Roboty konserwacyjne polegające na ręcznym wycięciu porostów, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, śmieci i ziemi, naprawa ścieli faszynowej, naprawa opaski kamiennej na skarpach potoku, naprawa uszkodzonych skarp potoku ponad naprawiana opaska kamienną - zasypanie ziemią. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena0,60
Warunki płatnosci0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600-konserwacaj bieżąca, Potok Przyrowicie Stawiska w km 0+000-14+500 - konserwacja bieżąca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600-konserwacaj bieżąca, Potok Przyrowicie Stawiska w km 0+000-14+500 - konserwacja bieżąca Część 3 zamówienia obejmuje: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600-konserwacaj bieżąca, Roboty konserwacyjne obejmują: wykoszenie skarp potoku, udrożnienie cieku, ścinanie krzaków, udrożnienie, usunięcie nawisów. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Potok Przyrowicie Stawiska w km 0+000-14+500 - konserwacja bieżąca Roboty konserwacyjne obejmują: wykoszenie skarp potoku, udrożnienie cieku, ścinanie krzaków, udrożnienie, usunięcie nawisów. Prace konserwacyjne należy wykonać przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Sprzęt dostosować do parametrów wałów, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe podczas wykonywanych prac i ich naprawa leży po stronie Wykonawcy Zadanie wymaga ustalenia Nadzoru Przyrodniczego. Koszty nadzoru ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Teren Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena0,60
Warunki płatnosci0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.