Og³oszenie nr 560845-N-2017 z dnia 2017-08-18 r.
Gmina Szubin: DOSTAWA OPA£U DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH, PLACÓWEK SPORTOWYCH, ¦WIETLIC ORAZ BUDYNKU MIESZKALNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN W OKRESIE GRZEWCZYM 2017/2018.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny
9235091000000, ul.
ul. Kcyñska
12
,
89200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
523 910 700, , e-mail
um@szubin.pl, , faks
52 384 80 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szubin.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobi¶cie
Adres:
Urz±d Miejski w Szubinie, ul. Kcyñska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obs³ugi Klienta p. 12
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA OPA£U DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH, PLACÓWEK SPORTOWYCH, ¦WIETLIC ORAZ BUDYNKU MIESZKALNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN W OKRESIE GRZEWCZYM 2017/2018.
Numer referencyjny:
ZP.271.28.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na sze¶æ czê¶ci oraz dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty na jedno, kilka lub wszystkie czê¶ci zamówienia
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6 czê¶ci.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opa³u do placówek o¶wiatowych, placówek sportowych, ¶wietlic oraz budynku mieszkalnego na terenie gminy Szubin wed³ug szczegó³owego opisu poszczególnych czê¶ci: Czê¶æ 1 Dostawa wêgla kamiennego "kostka" o warto¶ci kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin: Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Paw³a II 14, 89-200 Szubin - 20 Mg ¦wietlica Wiejska, D±brówka S³upska 21 - 1,5 Mg ¦wietlica Wiejska, ¯êdowo 29 - 2,0 Mg ¦wietlica Wiejska, Retkowo 37a - 4,0 Mg ¦wietlica Wiejska, S³onawy 28 - 6,0 Mg ¦wietlica Wiejska, Smolniki 11 - 1,0 Mg Czê¶æ 2 Dostawa mia³u wêglowego o warto¶ci kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin: ¦wietlica Wiejska, Zamo¶æ, ul. Wierzbowa 1 - 12 Mg ¦wietlica Wiejska, Królikowo ul. Chraplewska 1 - 21 Mg ¦wietlica Wiejska, Rynarzewo ul. Bydgoska 2 - 21 Mg Czê¶æ 3 Dostawy wêgla "ekogroszek" o warto¶ci kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin: Szko³a Podstawowa w Kowalewie, ul Szkolna 5 - 20 Mg O¶rodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 - 20 Mg ¦wietlica Wiejska, Ciê¿kowo 10 - 15 Mg Z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy do O¶rodka Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ opa³ ¶rodkiem transportu o ³adowno¶ci do 5 Mg. Je¿eli Wykonawca dostarczy opa³ wiêkszym ¶rodkiem transportu ni¿ do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiaj±cego. Czê¶æ 4 Dostaw wêgla koks gruby o warto¶ci kalorycznej minimum 27.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do budynku mieszkalnego w Szubinie przy ul. Ko¶ciuszki 18 w ilo¶ci -36 Mg Z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy budynku mieszkalnego w Szubinie przy ul. Ko¶ciuszki 18, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ opa³ ¶rodkiem transportu o ³adowno¶ci do 5 Mg. Je¿eli Wykonawca dostarczy opa³ wiêkszym ¶rodkiem transportu ni¿ do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiaj±cego. Czê¶æ 5 Dostawa "pelletu" - certyfikat DIN PLUS o nastêpuj±cych parametrach: ¶rednica pelletu - 6 lub 8 mm, d³ugo¶æ - do 50 mm, zawarto¶æ siarki - max 0,03%, zawarto¶æ popio³u - max 0,36%, wilgotno¶æ do 5,00%, ciep³o spalania 20500kJ/kg, sk³ad paliwa - trocina mieszana z drewna iglastego i li¶ciastego, warto¶æ opa³owa - nie mniej ni¿ 19000 kJ/kg, gêsto¶æ ( ciê¿ar w³a¶ciwy) - 1,28kg/dm3, na okres grzewczy 2017/2018 do Szko³y Podstawowej w Rynarzewie, ul. Stra¿acka 20 - 120 Mg Czê¶æ 6 Dostawa gazu p³ynnego propan na okres grzewczy 2017/2018 do budynku ¶wietlicy wiejskiej w W±soszu, ul. S³oneczna w ilo¶ci 4000 l (2x2000 l). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport, wy³adunek do miejsca przeznaczenia (wykaz punktów odbioru/p³atników znajduje siê w za³±czniku do wzoru umowy) oraz zatankowanie gazu p³ynnego w miejscu przeznaczenia. 3. Wykonawca zapewnia ¶rodek transportu dostosowany do rodzaju opa³u i wielko¶ci dostawy. 4. Dostawy bêd± siê odbywa³y sukcesywnie w ca³ym okresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie zleceñ Zamawiaj±cego/P³atnika (punktu odbioru), okre¶laj±cych rodzaj opa³u, wielko¶æ i miejsce dostawy. Podpisane zamówienie mo¿e byæ dostarczone wykonawcy faxem lub mailem. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do potwierdzenia otrzymania zamówienia w takiej formie, w jakiej je otrzyma³. W zale¿no¶ci od zapotrzebowania, mo¿liwe bêd± dostawy ³±czone, ale czê¶ciej pojedyncze do ka¿dego punktu odbioru. Maksymalny termin realizacji dostawy wynosi 4 dni robocze od daty dostarczenia zamówienia wykonawcy. 5. Wielko¶æ prognozowanych jednorazowych dostaw zosta³a okre¶lona we wzorze umowy (za³±czniku do wzoru umowy) z uwzglêdnieniem wielko¶ci pomieszczeñ sk³adowych, wielko¶ci zbiorników oraz mo¿liwo¶ci dojazdu do tych pomieszczeñ. 6. Okre¶lone w ust. 1 wielko¶ci dostaw maj± charakter prognozy. Zmniejszenie b±d¼ zwiêkszenie ilo¶ci dostarczanego na podstawie zleceñ opa³u w granicach okre¶lonych w niniejszej SIWZ nie poci±ga dla Zamawiaj±cego (Odbiorcy/P³atnika) ¿adnych konsekwencji, poza konieczno¶ci± dokonania zap³aty za faktycznie zamówion± i pobran± ilo¶æ opa³u. 7. Zamawiaj±cy wymaga, aby rozliczenie za realizacjê przedmiotu zamówienia nastêpowa³o na podstawie faktur VAT wystawionych oddzielnie na ka¿dy Punkt odbioru/P³atnika. 8. Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na sze¶æ czê¶ci oraz dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty na jedno, kilka lub wszystkie czê¶ci zamówienia. 9. Wykonawca spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu - uzyska zamówienie na te czê¶ci, na które z³o¿y ofertê najkorzystniejsz± w oparciu o przyjête w postêpowaniu kryteria oceny oferty. 10. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu zatrudnienia na umowê o pracê osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 09111000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09111400-4 |
09113000-4 |
09122100-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-04-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Dla Czê¶ci 1- 5
W stosunku do wykonawców, którzy z³o¿± ofertê na jedn± czê¶æ zamówienia zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje przynajmniej dwa zamówienia na dostawê opa³u sta³ego (wêgiel, mia³, koks, pellet lub ekogroszek) o wielko¶ci 30 Mg ka¿da umowa.
W stosunku do wykonawców, którzy zdecyduj± siê z³o¿yæ ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ (dotyczy czê¶ci 1 - 5) zamówienia warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej (do¶wiadczenia) zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje, co najmniej trzy dostawy opa³u (wêgla, koksu, "ekogroszku", pelletu lub mia³u) o wielko¶ci 50 Mg ka¿da.
Warunek zostanie oceniony na podstawie z³o¿onego wykazu dostaw wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Dla Czê¶ci 6
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ przynajmniej dwa zamówienia na dostawê gazu p³ynnego propan o wielko¶ci 3 000 l ka¿da umowa.
Warunek zostanie oceniony na podstawie z³o¿onego wykazu dostaw wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie dostaw ró¿nego asortymentu opa³u w tym samym kontrakcie (jednej umowie), pod warunkiem spe³nienia i udokumentowania ka¿dego z wy¿ej wymienionych warunków.
o wykonawca dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym. ,
Dla Czê¶ci 1,2 i 5
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami do transportu opa³u, w tym jednym o ³adowno¶ci do 15 Mg.
Warunek zostanie oceniony na podstawie z³o¿onego wykazu taboru samochodowego dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Dla Czê¶ci 3- 4
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej dwoma pojazdami do transportu opa³u, w tym jednym o ³adowno¶ci do 5 Mg.
Warunek zostanie oceniony na podstawie z³o¿onego wykazu taboru samochodowego dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Dla Czê¶ci 6
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu, 3. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4. dokument dotycz±cy podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, w tym: a) aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykazu dostaw wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
2) wykazu taboru samochodowego dostêpnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wype³niony i podpisany przez wykonawcê; 2) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, ¿e bêdzie tym potencja³em dysponowa³) niezbêdnych zasobów tych podmiotów w zakresie okre¶lonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli upowa¿nienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a tak¿e w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium w postêpowaniu
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach: 2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia brutto, która bêdzie mo¿liwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objêtych przedmiotem zamówienia w trakcie ich realizacji - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 3) zwiêkszenie zakresu przedmiotu zamówienia o 20% tj. zwiêkszenie ilo¶ci zamówionego opa³u w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza poni¿ej -5o C przez okres 5 dni i powy¿ej). W takim przypadku przewiduje siê zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia, 4) ograniczenie przedmiotu zamówienia o 20% tj. zmniejszenie ilo¶ci zamówionego opa³u w przypadku w przypadku wyst±pienia wyj±tkowo korzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza powy¿ej 0 o C przez okres powy¿ej 10 dni). W takim przypadku przewiduje siê obni¿enie wynagrodzenia wykonawcy w na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia. 2. Zmianê postanowieñ zawartych w umowie uznaje siê za istotn±, je¿eli: 1. zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, 2. nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby by³y postawione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postêpowaniu wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, b) zmiana narusza równowagê ekonomiczn± umowy na korzy¶æ wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy, d) polega na zast±pieniu wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc±, w przypadkach innych umowie lub Ustawie. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagaj± powiadomienia w formie pisemnej oraz nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Szczegó³owe zasady oceny ofert wed³ug podanych kryteriów znajduj± siê w dokumentacji postêpowania na stronie zamawiaj±cego www.bip.szubin.pl.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa wêgla kamiennego "kostka" o warto¶ci kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09111000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa mia³u wêglowego o warto¶ci kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09111000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Dostawy wêgla "ekogroszek" o warto¶ci kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2017/2018 do nastêpuj±cych placówek na terenie gminy Szubin |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09111000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Dostaw wêgla koks gruby o warto¶ci kalorycznej minimum 27.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do budynku mieszkalnego w Szubinie przy ul. Ko¶ciuszki 18 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09113000-4,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa "pelletu" - certyfikat DIN PLUS o nastêpuj±cych parametrach: ¶rednica pelletu - 6 lub 8 mm, d³ugo¶æ - do 50 mm, zawarto¶æ siarki - max 0,03%, zawarto¶æ popio³u - max 0,36%, wilgotno¶æ do 5,00%, ciep³o spalania 20500kJ/kg, sk³ad paliwa - trocina mieszana z drewna iglastego i li¶ciastego, warto¶æ opa³owa - nie mniej ni¿ 19000 kJ/kg, gêsto¶æ ( ciê¿ar w³a¶ciwy) - 1,28kg/dm3, na okres grzewczy 2017/2018 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09113000-4,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa gazu p³ynnego propan na okres grzewczy 2017/2018 do budynku ¶wietlicy wiejskiej w W±soszu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09122100-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu propan techniczny o kodzie CN27111294 do celów opa³owych w kot³owni w obiektach Zamawiaj±cego zlokalizowanych w Sk³adnicy RARS w Niemcach, 21-025 Niemce, woj. lubelskie
- Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilo¶ci 115 ton do szkó³ na terenie Gminy Strawczyn
wiêcej: Wêgiel i paliwa na bazie wêgla »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.