eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 560664386-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510175588-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.pniewy.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZT.271.1.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad realizacją zadania pn. "Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" " w zakresie obejmującym budynki: 1) Liceum Ogólnokształcące w Pniewach, 2) sala gimnastyczna przy Liceum Ogólnokształcącym w Pniewach, 3) Szkoła Podstawowa w Pniewach, 4) sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej w Pniewach. Wykonawca zobowiązany posiadania właściwych uprawnień do prowadzenia nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w wyznaczonych przez Zamawiającego zebraniach na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego. Termin pierwszego zebrania ustali Zamawiający i poinformuje o nim Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, ekspertyzami ornitologicznymi i chiropterologicznymi, uzyskanymi decyzjami, obowiązującymi przepisami w okresach, w którym prowadzone są roboty, 2) nadzór nad dopuszczeniem do montażu budek lęgowych zgodnie z wytycznymi określonymi w ekspertyzach, 3) złożenie oświadczenia o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu zgodnie z ekspertyzami, 4) udział w czynnościach odbiorowych prac wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Nadzór należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów ustawy o ochronie przyrody i przepisów z nią związanych. . Za wykonanie zadania Zamawiający przewiduje wynagrodzenie miesięczne. Za okresy dłuższe niż jeden miesiąc kalendarzowy, w których nie będą prowadzone roboty budowlane, Wykonawca nie pobierze ustalonego wynagrodzenia. W przypadku nieprzepracowania przez Wykonawcę pełnego okresu rozliczeniowego (miesiąca) ze względu na wstrzymanie robót, a także z powodu zakończenia realizacja zadania, wynagrodzenie zostanie określone proporcjonalnie do długości okresu podlegającemu rozliczeniu.


II.4) Główny kod CPV: 71700000-5
Dodatkowe kody CPV:

71700000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 24 lipca 2019 r. do dnia 30 września 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmian terminy ralizacji umowy i wysokości wynagrodzenia,

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wydłużenie terminy realizacji umowy i zwiększenie wynagrodzenia w związku z rozbieżnościami w dokumentacji projektowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.