eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Ryki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-06-13



Ogłoszenie nr 560574-N-2019 z dnia 2019-06-13 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Ryki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły  29 , 08-500  Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, , e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, , faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (URL): https://umryki.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://umryki.bip.lubelskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki (sekretariat - I piętro). Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Ryki.
Numer referencyjny: WIR.271.23.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Ryki". 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - "Przebudowa drogi gminnej Nr 102856L ul. Fabryczna w Rykach", której zakres robót obejmuje: - klasa drogi: L, długość drogi: 970 mb, przekrój jezdni: 1X2, szerokość jezdni 7,00 m., chodnik z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego o szer.2,00 mb dł.148 mb od km. od 0+007,8 do km 0+156, szer. zjazdów 4 mb. - pobocze ziemne po prawej stronie drogi od km 0+156 do km 0+970 o szer. 0,75 mb, ścieżka rowerowa z dopuszczonym ruchem pieszych z kostki betonowej brukowej koloru szarego po lewej stronie drogi: od km 0+007,8 do km 0+970, - droga gminna rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1447L , kończy na skrzyżowaniu z drogą krajową Nr 48, - konstrukcja jezdnia warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza gr. zmienna, śr. 5 cm. - odwodnienie powierzchniowe do istniejących recypientów w terenie, - obiekty inżynierskie: przepusty drogowe, ścieki podchodnikowe, - w km. 0+020 zaprojektowano przejście dla pieszych na progu zwalniającym wykonanym z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - oznakowanie drogi. 2.2. część 2 zamówienia - "Budowa drogi gminnej Nr 102916L ul. Wyczółkowskiego w Rykach", której zakres robót obejmuje wykonanie: - robót ziemnych; - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na pow. 2025,41 m2; - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego na pow. 88 m2; - konstrukcji chodnika po prawej i po lewej stronie o nawierzchni z kostki brukowej na pow. 1053 m2; - konstrukcji ścieżki rowerowej na pow. 527,54 m2.; - konstrukcji zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. i dł. zmiennej na pow. 440 m2; - wbudowanie obrzeży betonowych; - odwodnienie drogi w zakresie wykonania 2 studzienek ściekowych; - oznakowanie poziome 83 m2; - oznakowanie pionowe 20 szt. tablic; - obsianie trawą zieleńców na pow. 1756 m2; - roboty porządkowe. - w ramach budowy skrzyżowań, zostanie wykonane skrzyżowanie z ul. 15 PP Wilków AK drogą gminną nr 102872L i ul. Sportową drogą nr 119307L. 2.3. część 3 zamówienia - "Przebudowa ciągu dróg gminnych: Nr 102859L ul. Graniczna, 102865L ul. Kopernika, 102906L ul. Kwiatowa, 102907 ul. Traugutta w Rykach", której zakres robót obejmuje: Droga nr 102859L, klasa drogi: L, długość drogi: 475,50 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,20 m. o nawierzchni bitumicznej od km 0+012,50 do km 0+488, - przekrój o pochyleniu daszkowym i jednostronnym w stronę ścieków podchodnikowych 2%, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+012,50 do km 0+488, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00-2,20 m.od km 0+012,50 do km 0+488, usytuowane przy jezdni. - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Granicznej o długości około 500 mb wraz ze zbiornikiem retencyjno-rozsączającym i separatorem substancji ropopochodnych, - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1438L ul. Słowackiego i drogą gminna Nr 102865L ul. Kopernika. - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi P-10 na pow. 24 m2 i znakami drogowymi pionowymi: ostrzegawcze szt. 1, zakazu szt. 2, informacyjne 6 szt., Droga nr 102865L, klasa L, długość drogi 259,90 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 5,80 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, od km 0+009,30 do km 0+268,20, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,10- 2,30 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych. - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi: ostrzegawcze szt. 2, informacyjne 10 szt. - skrzyżowanie z drogą nr 102859L ul. Graniczna i drogą powiatową Nr 1446 L- ul. Żytnia. Droga nr 102906L, klasa L, długość drogi 237,80 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,00 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm., - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi: ostrzegawcze 2 szt., informacyjne 2 szt. - skrzyżowani z drogą gminną nr 102865L ul. Kopernika i drogą powiatową nr 1438L ul. Słowackiego Droga nr 102907L, klasa L, długość drogi 203,60 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,00 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi szt.4, skrzyżowanie drogą gminna nr 102865L ul. Kopernika i drogą powiatową Nr 1438L ul. Słowackiego. 2.4. część 4 zamówienia - "Przebudowa drogi gminnej Nr 102843L w miejscowości Lasoń", której zakres robót obejmuje: - początek zakresu odcinka drogi do remontu, reper roboczy 0+000 - koniec asfaltu, który zostanie wykonany w obrębie skrzyżowania na działce nr 143, natomiast koniec km 0+566 (roboczy) zlokalizowany w obrębie granicy działki 302/3. - klasa drogi: D, Nr drogi 102843L, długość drogi: 566 mb, kat. ruchu KR-1, obciążenie nawierzchni 115 -100kN/oś, - przekrój jezdni: 1X2, szerokość pasa ruchu 2,5 m, szerokość jezdni 5,00 m, - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 2 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm na pow. 2025 m2, - pobocza: gruntowe ulepszone z kruszywa łamanego, - szerokość pobocza 0,75 m, - odwodnienie drogi: powierzchniowe, - droga oznakowana znakami: pionowymi: informacyjne 2 szt, z tablicami T-6, ostrzegawcze 1 szt. z tablicą T-6. 2.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 8 do SIWZ), w skład której wchodzą: - opis techniczny dla każdej części i drogi, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiar robót dla każdej części i drogi. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie: 1) w zakresie części 1 zamówienia: do dnia 05.06.2020 r., 2) w zakresie części 2 zamówienia: do dnia 30.10.2019 r., 3) w zakresie części 3 zamówienia: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy, 4) w zakresie części 4 zamówienia: do dnia 08.11.2019 r. 2. Terminy wykonywania poszczególnych robót wskazane będą w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o którym mowa w § 2 ust. 2 Projektu Umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej i długości nie mniejszej niż 0,3 km. b) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej i długości nie mniejszej niż 0,2 km. c) w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej i długości nie mniejszej niż 0,5 km. i co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości sieci min. 0,3 km. d) w zakresie części 4 zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej i długości nie mniejszej niż 0,2 km. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) w zakresie części 1, 2, 3 i 4 zamówienia: min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. b) w zakresie części 3 zamówienia: min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Uwaga: 1) Jez?eli Wykonawca zamierza złoz?yc? więcej niz? jedna? oferte? częściowa? (na 1, 2, 3 lub 4 cze?s?ci) to moz?e, w celu wykazania zdolnos?ci technicznych i zawodowych, wskazac? to samo zadanie i te same osoby do każdej cze?s?ci zamo?wienia, na która? składa oferte?. 2) Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji jakości40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących - ze względów technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 2) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 5) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, 6) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. o ile oczekiwanie to nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi oczekiwania, 7) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym do wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 10) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku ujawnienia podczas wykonywania robót stanowisk archeologicznych, zabytków ruchomych i nieruchomych wymagających zabezpieczenia - o czas niezbędny na ich zabezpieczenie lub przeniesienie, o ile przerwa ta będzie miała wpływ na dotrzymanie terminu końcowego realizacji umowy; 11) przedłużenie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 może nastąpić w przypadku przedłużającego się postępowania mającego na celu wybór wykonawcy zamówienia publicznego. Zamawiający zakłada, że postępowanie będzie trwało 38 dni (od dnia wszczęcia do dnia wyboru oferty) . Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonywania umowy o ilość dni trwania postępowania ponad zakładane 38 dni. 12) zmniejszenie zakresu prac i odpowiednio zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku stwierdzenia, że roboty ujęte w projekcie nie są niezbędne do wykonania z zastrzeżeniem § 5 ust. 24 pkt 1) umowy; 13) zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwiązań technicznych lub materiałowych wynikających z dokumentacji, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, przy czym dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równoważne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku strona występująca o zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji Projektanta oraz zatwierdzenia do realizacji przez strony umowy (przy udziale Inspektora Nadzoru i Zarządzającego Projektem) 14) zmiany osób pełniących funkcje kierowników robót i kierownika budowy. Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia takiej zmiany Zamawiający żąda dokumentów kandydata na stanowisko Kierownika budowy lub Kierownika robót, z których jednoznacznie musi wynikać, że osoba ta spełnia warunki udziału, jakie były określone dla tej osoby w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 15) zmiany zasad płatności. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT niż wynikający oferty i umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). 16) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że: a) wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji, b) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji; c) Wykonanie elementów jednostkowych - indywidualnych proponowanych przez Wykonawcę będzie zapewniać wyższą trwałość i lepsze warunki eksploatacyjne. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. Po sprawdzeniu przez inspektora nadzoru kosztorysu różnicowego oraz po jego zatwierdzeniu przez zamawiającego strony dokonają zmiany umowy. Kosztorys zamienny oparty będzie na następujących założeniach: - ceny czynników produkcji (Rg, M, S, K , Z) zostaną przyjęte z kosztorysu, o którym mowa w § 5 ust. 20, - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danych robót w oparciu o pozycje z kosztorysu, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte wg zasad wskazanych w § 5 ust. 24. 2. Opóźnienia muszą być wpisane do dziennika budowy lub potwierdzone stosownymi protokołami podpisanymi przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowane przez Zarządzającego projektem i Zamawiającego. Ustalone nowe terminy realizacji zamówienia będą odpowiadać okresowi niezbędnemu na usunięcie przeszkody. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 93 ust 1a ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Przebudowa drogi gminnej Nr 102856L ul. Fabryczna w Rykach"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia - "Przebudowa drogi gminnej Nr 102856L ul. Fabryczna w Rykach", której zakres robót obejmuje: - klasa drogi: L, długość drogi: 970 mb, przekrój jezdni: 1X2, szerokość jezdni 7,00 m., chodnik z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego o szer.2,00 mb dł.148 mb od km. od 0+007,8 do km 0+156, szer. zjazdów 4 mb. - pobocze ziemne po prawej stronie drogi od km 0+156 do km 0+970 o szer. 0,75 mb, ścieżka rowerowa z dopuszczonym ruchem pieszych z kostki betonowej brukowej koloru szarego po lewej stronie drogi: od km 0+007,8 do km 0+970, - droga gminna rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1447L , kończy na skrzyżowaniu z drogą krajową Nr 48, - konstrukcja jezdnia warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza gr. zmienna, śr. 5 cm. - odwodnienie powierzchniowe do istniejących recypientów w terenie, - obiekty inżynierskie: przepusty drogowe, ścieki podchodnikowe, - w km. 0+020 zaprojektowano przejście dla pieszych na progu zwalniającym wykonanym z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, - oznakowanie drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-05
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 93 ust 1a ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.


Część nr: 2Nazwa: "Budowa drogi gminnej Nr 102916L ul. Wyczółkowskiego w Rykach"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia - "Budowa drogi gminnej Nr 102916L ul. Wyczółkowskiego w Rykach", której zakres robót obejmuje wykonanie: - robót ziemnych; - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na pow. 2025,41 m2; - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego na pow. 88 m2; - konstrukcji chodnika po prawej i po lewej stronie o nawierzchni z kostki brukowej na pow. 1053 m2; - konstrukcji ścieżki rowerowej na pow. 527,54 m2.; - konstrukcji zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. i dł. zmiennej na pow. 440 m2; - wbudowanie obrzeży betonowych; - odwodnienie drogi w zakresie wykonania 2 studzienek ściekowych; - oznakowanie poziome 83 m2; - oznakowanie pionowe 20 szt. tablic; - obsianie trawą zieleńców na pow. 1756 m2; - roboty porządkowe. - w ramach budowy skrzyżowań, zostanie wykonane skrzyżowanie z ul. 15 PP Wilków AK drogą gminną nr 102872L i ul. Sportową drogą nr 119307L.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 93 ust 1a ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.


Część nr: 3Nazwa: "Przebudowa ciągu dróg gminnych: Nr 102859L ul. Graniczna, 102865L ul. Kopernika, 102906L ul. Kwiatowa, 102907 ul. Traugutta w Rykach"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia - "Przebudowa ciągu dróg gminnych: Nr 102859L ul. Graniczna, 102865L ul. Kopernika, 102906L ul. Kwiatowa, 102907 ul. Traugutta w Rykach", której zakres robót obejmuje: Droga nr 102859L, klasa drogi: L, długość drogi: 475,50 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,20 m. o nawierzchni bitumicznej od km 0+012,50 do km 0+488, - przekrój o pochyleniu daszkowym i jednostronnym w stronę ścieków podchodnikowych 2%, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+012,50 do km 0+488, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00-2,20 m.od km 0+012,50 do km 0+488, usytuowane przy jezdni. - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Granicznej o długości około 500 mb wraz ze zbiornikiem retencyjno-rozsączającym i separatorem substancji ropopochodnych, - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1438L ul. Słowackiego i drogą gminna Nr 102865L ul. Kopernika. - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi P-10 na pow. 24 m2 i znakami drogowymi pionowymi: ostrzegawcze szt. 1, zakazu szt. 2, informacyjne 6 szt., Droga nr 102865L, klasa L, długość drogi 259,90 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 5,80 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, od km 0+009,30 do km 0+268,20, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,10- 2,30 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych. - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi: ostrzegawcze szt. 2, informacyjne 10 szt. - skrzyżowanie z drogą nr 102859L ul. Graniczna i drogą powiatową Nr 1446 L- ul. Żytnia. Droga nr 102906L, klasa L, długość drogi 237,80 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,00 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm., - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi: ostrzegawcze 2 szt., informacyjne 2 szt. - skrzyżowani z drogą gminną nr 102865L ul. Kopernika i drogą powiatową nr 1438L ul. Słowackiego Droga nr 102907L, klasa L, długość drogi 203,60 mb, - przekrój jezdni: 1X2, uliczny w obustronnym krawężniku, szerokość jezdni 6,00 m. o nawierzchni asfaltowej, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 3 cm, - obustronne chodniki o nawierzchni z kostki brukowej o szer. 2,00 m. usytuowane przy jezdni, - odwodnienie powierzchniowe, - wyniesione przejścia dla pieszych, - droga oznakowana: znakami drogowymi poziomymi i pionowymi szt.4, skrzyżowanie drogą gminna nr 102865L ul. Kopernika i drogą powiatową Nr 1438L ul. Słowackiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 11
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 93 ust 1a ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.


Część nr: 4Nazwa: "Przebudowa drogi gminnej Nr 102843L w miejscowości Lasoń"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia - "Przebudowa drogi gminnej Nr 102843L w miejscowości Lasoń", której zakres robót obejmuje: - początek zakresu odcinka drogi do remontu, reper roboczy 0+000 - koniec asfaltu, który zostanie wykonany w obrębie skrzyżowania na działce nr 143, natomiast koniec km 0+566 (roboczy) zlokalizowany w obrębie granicy działki 302/3. - klasa drogi: D, Nr drogi 102843L, długość drogi: 566 mb, kat. ruchu KR-1, obciążenie nawierzchni 115 -100kN/oś, - przekrój jezdni: 1X2, szerokość pasa ruchu 2,5 m, szerokość jezdni 5,00 m, - wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 2 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm na pow. 2025 m2, - pobocza: gruntowe ulepszone z kruszywa łamanego, - szerokość pobocza 0,75 m, - odwodnienie drogi: powierzchniowe, - droga oznakowana znakami: pionowymi: informacyjne 2 szt, z tablicami T-6, ostrzegawcze 1 szt. z tablicą T-6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-08
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Długość okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający informuje, iż w oparciu o art. 93 ust 1a ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.