Ogłoszenie nr 560282255-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Jabłonna: Wykonanie modernizacji pomieszczeń dla zwierząt doświadczalnych w Laboratorium Dużych Modeli Zwierzęcych Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591601-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540191147-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510238679-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, Krajowy numer identyfikacyjny 32598900000000,
ul. ul. Instytucka
3,
05-110
Jabłonna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 76 53 300, e-mail
m.bienias@ifzz.pan.pl, faks
22 76 53 302.
Adres strony internetowej (url): www.ifzz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka naukowa Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji pomieszczeń dla zwierząt doświadczalnych w Laboratorium Dużych Modeli Zwierzęcych Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ-2403/2/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje n/w zakres robót: - przebudowa pomieszczeń, - modernizacja instalacji wodnej i odprowadzania płynnych odchodów zwierzęcych, - modernizacja systemu pojenia zwierząt, - modernizacja systemu odprowadzania ścieków, - modernizacja instalacji elektrycznej i jej dostosowanie na potrzeby wyposażenia i aparatury, - modernizacja systemu wentylacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (przedmiar robót w formacie pdf i prdx) - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz kosztorys inwestorski (ślepy) w formacie pdf i ath - Załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
45 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: aneks do umowy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Remonteka sp. z o.o.,
,
ul. Nurzyńska 4 lok. 24
,
02-495,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Kwota 204424,01 zł netto stanowiła wartość zamówienia obejmującego zarówno zamówienie podstawowe i zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 113156,53 zł netto.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Roboty zamienne dotyczyły izolatki w zakresie zmiany sposobu wykonania posadzki związanej z wytrzymałością stropu i zastosowaniem lepszej izolacji powierzchni pionowych i poziomych: a) pozycje usunięte z kosztorysu ofertowego: - posadzka betonowa gr. 15 cm z wyprofilowanym spadkiem i kanałem gnojowym (poz. 65) - wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych (poz. 68) - izolacje na powierzchnie pionowe z polimerowej masy (poz. 70) b) prace wykonane: - izolacja powierzchni pionowych i poziomych wg zaleceń inspektora budowlanego - posadzki płytkowe (warstwy wyrównawcze pod posadzki o grubości 6 cm, przygotowanie podłoża oraz układanie na klej). Termin realizacji zamówienia został przedłużony do dnia 19 grudnia 2019 r. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy poprzez zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 13.959,97 zł brutto. o kwotę
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe obejmowały: a) sala bilansowa: - gruntowanie podłoża (powierzchnie pionowe), tynki wewnętrzne, likwidacja nawiewników ściennych - prace wykonane ze względu na bardzo duże ubytki w tynku po zbiciu płytek - osadzenie listew wykończeniowych przy licowaniu ścian płytkami - wykonane w celu zabezpieczenia narożników b) komunikacja, pomieszczenie pomocnicze oraz kotłowania: - cokoliki płytkowe - wykonane w celu ochronny dolnych fragmentów ściany c) izolatka: - osadzenie listew wykończeniowych przy licowaniu ścian płytkami - wykonane w celu zabezpieczenia narożników. Termin realizacji umowy został przedłużony do dnia 19 grudnia 2019 r. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy poprzez zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 13.959,97 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty zamienne dotyczyły izolatki w zakresie zmiany sposobu wykonania posadzki związanej z wytrzymałością stropu i zastosowaniem lepszej izolacji powierzchni pionowych i poziomych. Roboty dodatkowe w zakresie sali bilansowej -prace wykonane ze względu na bardzo duże ubytki w tynku po zbiciu płytek i zostały wykonane w celu zabezpieczenia narożników, w zakresie komunikacja, pomieszczenie pomocnicze oraz kotłownia - prace wykonane w celu ochrony dolnych fragmentów ściany (cokoliki płytkowe), w zakresie izolatki - prace wykonane w celu zabezpieczenia narożników (osadzenie listew wykończeniowych przy licowaniu ścian płytkami). W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych i zamiennych-termin wykonania zamówienia został wydłużony do dnia 19 grudnia 2019 r. i spowodowało zmianę wynagrodzenia wykonawcy poprzez zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 13.959,97 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.