Ogłoszenie nr 560281789-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.
Kalisz: Dostawa wyposażenia w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego w podziale na 3 Części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt nr: RPWP.04.04.04-30-0006/16 pn. "Adaptacja pomieszczeń zabytkowego budynku ratusza miejskiego na ekspozycję poświęconą dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606584-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510264549-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Kalisz, Krajowy numer identyfikacyjny 25085587700000,
ul. Główny Rynek
20,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
48 627 654 300, e-mail
zam.publ@um.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego w podziale na 3 Części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRM.271.01.39.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego, w oparciu o dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w lokalizacji montażu wyposażenia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części: Część 1: Dostawa mebli biurowych w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego, Część 2: Dostawa mebli tapicerowanych w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego, Cześć 3: Dostawa gablot w celu utworzenia ekspozycji poświęconej dziedzictwu historyczno-kulturowemu Kalisza i regionu w pomieszczeniach zabytkowego ratusza miejskiego, których opis zawarty jest w załączniku pn. "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39110000-6,
39111000-3,
39111100-4,
39112000-0,
39112100-1,
39113000-7,
39113100-8,
39121200-8,
39130000-2,
39136000-4,
39141000-2,
39141200-4,
39141300-5,
39143113-1,
39153000-9,
39154100-7,
39156000-0,
39173000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 06.11.2019r. do dnia 29.11.2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRZEDSIĘBIORSTWO "BIUROMAKS" IRENEUSZ WÓJCIK,
biuromaks@biuromaks.eu,
ul. Częstochowska 140,
62-800,
Kalisz, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wprowadzona zmiana dotyczy przedłużenia terminu dostawy z dnia 29.11.2019r. na 13.12.2019r. (wydłużenie terminu realizacji) z przyczyn o charakterze siły wyższej,tj. zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (pożar).Wprowadzona zmiana:nie dotyczy zmiany wynagrodzenia umownego, które pozostaje bez zmian (nie następuje zmiana wartości umowy określonej pierwotnie w umowie), zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy (nadal jest to umowa na dostawę),zmiana nie wprowadza warunków,które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia,to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,zmiana nie narusza równowagi ekonomicznej żadnej ze stron,zmiana nie rozszerza lub nie zmniejsza znacznie zakresu świadczenia i zobowiązań wynikających z umowy,zmiana nie polega na zastąpieniu wykonawcy,któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Wprowadzona zmiana dotyczy przedłużenia terminu dostawy z dnia 29.11.2019r. na dzień 13.12.2019r. (wydłużenie terminu realizacji) z przyczyn o charakterze siły wyższej, tj. zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (pożar). Wprowadzona zmiana nie jest zmianą istotną w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i nie była możliwa do przewidzenia na żadnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego czy realizacji umowy (spowodowało ją zdarzenie o charakterze siły wyższej).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca pismem z dnia 28.11.2019r. zwrócił się o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy do dnia 13 grudnia 2019r.
Powyższy wniosek Wykonawca uzasadnił wystąpieniem zdarzenia mającego charakter siły wyższej w postaci pożaru zakładu produkcyjnego Profim w Turku w nocy z dnia 26 na 27 listopada 2019r., w którym Wykonawca zamówił krzesła i hokery stanowiące przedmiot umowy(co zostało udowodnione).
Rozpatrując wniosek Wykonawcy należy zauważyć, że proponowana przez niego zmiana:
- nie dotyczy zmiany wynagrodzenia umownego, które pozostaje bez zmian (nie następuje zmiana wartości umowy określonej pierwotnie w umowie),
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy (nadal jest to umowa na dostawę),
- zmiana nie wprowadza warunków, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to
w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana nie narusza równowagi ekonomicznej żadnej ze stron,
- zmiana nie rozszerza lub nie zmniejsza znacznie zakresu świadczenia i zobowiązań wynikających z umowy,
- zmiana nie polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą.
Wprowadzona zmiana nie jest zmianą istotną w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i nie była możliwa do przewidzenia na żadnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego czy realizacji umowy (spowodowało ją zdarzenie o charakterze siły wyższej).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przebudowa ul. Kościuszki na odc. od ul. Śródmiejskiej do ul. Szkolnej w Kaliszu
- Sukcesywne dostawy szczepionek
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ul. Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
- Dostawa trenażerów i sprzętu na potrzeby kierunku Pielęgniarstwo
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel "Olimpijski" w Ciechanowie
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.