eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont wybranych pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych w budynku Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-27

Ogłoszenie nr 560281657-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.

Warszawa: Remont wybranych pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych w budynku Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546749-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540104388-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510146603-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27583700000000, ul. ul. Miodowa , 00-246 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 319 545, e-mail techniczny@at.edu.pl, faks 228 319 101.
Adres strony internetowej (url): www.at.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wybranych pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych w budynku Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ADM.26.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont wybranych pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych w budynku Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie.


II.4) Główny kod CPV: 45232460-4
Dodatkowe kody CPV:

45262520-2,

45421000-4,

45410000-4,

45430000-0,

45442100-8,

45232460-4,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 13 września 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont wybranych pomieszczeń dydaktycznych i sanitarnych w budynku Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Remontowo - Budowlana Ryszard Warchulski, , ul. Rumuńska 20A, 03-704, Michałowice, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 149810.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych oraz dodatkowych, stwierdzonych Protokołami Konieczności z dnia 29 sierpnia 2019, skutkująca koniecznością podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy. Modyfikacja dotyczyła zakresu przedmiotowego umowy. Wykonanie wskazanych w Protokołach Konieczności robót budowlanych stało się niezbędne dla uzyskania zakładanego do osiągnięcia efektu oraz należytej realizacji zamówienia przedmiotu umowy, postrzeganej przez pryzmat celu i potrzeby Zamawiającego stojących u podstaw wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. Zmiana umowy nie dotyczyła zmiany Wykonawcy umowy. Zmiana Wykonawcy robót spowodowałaby istotną niedogodność dla Zamawiającego, który stanąłby w obliczu konieczności reorganizacji terenu robót, wynikającej z ewentualnego wprowadzenia nowego wykonawcy robót dodatkowych oraz wpłynęłaby na znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego - Wykonawca realizujący roboty posiadał zorganizowane na terenie robót zaplecze robót oraz zaangażowany w realizację robót personel. Podwyższenie wartości umowy o 50 596,58 zł netto była konsekwencją wykonania robót zamiennych oraz dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne - okoliczności odnotowano w Protokołach Konieczności z dnia 29 sierpnia 2019 r. Dokonana zmiana wartości umowy nie przekraczała 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Odnotowano wyżej

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.