eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 560278951-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Stargard: Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamawiający uzyskał dofinansowanie zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 5 Zrównoważony transport, - Działanie 5.2 Budowa i przebudowa dróg lokalnych (gminnych i powiatowych) w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651384-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500304138-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stargard, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 613 410, e-mail sekretariat@gmina.stargard.pl, faks 915 613 411.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKI.271.25.2018.GCh

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru wraz z zespołem inspektorów branżowych dla zadania "p.n. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach ". 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru -zgodnie z wymogami umowy i zasadami wiedzy technicznej oraz prowadził będzie niezbędne działania związane z prawidłową realizacją Kontraktu z Wykonawcą prac projektowych i robót budowlanych.


II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

71000000-8,

71248000-8,

71540000-5,

71631300-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 31.10.2019 r,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Pro trans Consulting Irenusz Sinica - Lider Konsorcjum,, , ul Wiejska 9, 73-110, Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie

Zakład Produkcyjno- Usługowy Izobud Szczecin Bogdan Antoni Jankowski, - Partner Konsorcjum,, , ul. Reduty Ordona 32, , 71-202, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Dariusz Szulejko - Partner Konsorcjum, , , ul. Boh. Warszawy 34 , 72-200, Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 87292.68 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonawcy (Inspektorowi Nadzoru) wydłuzył się termin realizacji umowy w związku ze zmianą umowy (m.in wydłużeniem terminu) o roboty budowlane Wykonawcy robót budowlanych zadania p.n. "Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach".

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych robót w wysokości mniejszej niż 10% zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W okolicznościach zaistniałego stanu faktycznego występują zarówno przesłanki, o których mowa w pkt 2), jak i w pkt 6). Usługi będące przedmiotem umowy nie były wprost objęte zamówieniem podstawowym (nie występowały w dokumentacji projektowej)a zatem na etapie zawarcia umowy strony nie miały świadomości konieczności ich wykonania, a zmiana wykonawcy nie mogła być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych - tj. w uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy (inspektora Nadzoru), który na tym etapie dopiero zapozna się z dokumentacją czy wykona inne czynności Nadzoru znacząco podwyższy koszty jak i czas ewentualnej realizacji (przesłanka, o której mowa w ust. 2 lit a i b). Wartość zmiany jest niewielka - w sposób oczywisty nie przekracza 50%. Jednocześnie zmiana spełni warunki, o których mowa w ust. 6- łączna wartość zmian nie przekracza 10% wartości zamówienia, co stanowi autonomiczną przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.