eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › "Dostawa materiałów drogowych z podziałem na poszczególne części zamówienia".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 560278632-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Łomża: "Dostawa materiałów drogowych z podziałem na poszczególne części zamówienia".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515318-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510070004-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 45067253800000, ul. ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 184 189, e-mail sdm@zdplomza.com, faks .
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa materiałów drogowych z podziałem na poszczególne części zamówienia".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP-4.252.P-2.125.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ III Masa mineralno-asfaltowa workowana na zimno 1) Dostawa 105 Mg masy mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej), transportem wykonawcy na bazę ZDP w Łomży, ul. Poligonowa 30 w rozbiciu na cztery dostawy po 20 ton i jedna dostawa 25 ton, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych znajdujących się na terenie powiatu łomżyńskiego oraz bieżącego utrzymania dróg. Masa bitumiczna na zimno winna spełniać następujące wymagania: - wykonana z kruszywa łamanego (w 100%) o wymiarach ziaren do 8 mm - lepiszcze modyfikowane - zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5% - zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25% - możliwość stosowania zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach - możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, - możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 5 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu, - masa musi być pakowana w worki foliowe oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach, - do każdej partii należy dołączyć atest i świadectwo jakości, - posiadać ważną aprobatę techniczną.


II.4) Główny kod CPV: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 30.11.2019 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Masa mineralno-asfaltowa workowana na zimno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o., , ul. Kolonia 1, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 54075.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zgodnie z § 2 ust. 1 zmiana terminu realizacji oraz § 3. ust. 3 ppkt 3. zmiana zakresu i ilości dostaw.Umowa nr ZDP-4.252.P-2.18.272.2019

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z § 2 ust. 1 umowy nr ZDP-4.252.P-2.18.272.2019 Zamawiający wydłużył termin realizacji zadania do dnia 31.12.2019r. Zgodnie z § 3. ust. 3 ppkt 3. umowy nr ZDP-4.252.P-2.18.272.2019 Zamawiający działając z należytą starannością nie był w stanie przewidzieć konieczności dodatkowego zakupu masy mineralno-asfaltowej workowanej na zimno. Stale zwiększająca się ilość ubytków na drogach powiatowych, pogarszający się stan dróg wynikający ze zwiększonego ruchu pojazdów ciężki wpłynął na zwiększone zużycie ww. mineralno-asfaltowej workowanej na zimno. Duży wpływ na ww. stan dróg miały również warunki atmosferyczne. Łagodna zima powoduje znacznie więcej cykli zamarzania i domarzania wody opadowej, a co za tym idzie szybsze tworzenia się nowych ubytków oraz powiększenie już istniejących.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.