eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › ADAPTACJA BUDYNKU PARAFII P.W. MATKI BOŻEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ W PILE NA POTRZEBY FILII ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY CARITAS W PILE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 560278258-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Piła: ADAPTACJA BUDYNKU PARAFII P.W. MATKI BOŻEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ W PILE NA POTRZEBY FILII ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY CARITAS W PILE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587348-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510201834-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Charytatywno-Opiekuńcze "CARITAS", Krajowy numer identyfikacyjny 40109697000500, ul. Ul. Kossaka 16, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 215 57 12, e-mail iwonathiel@gmail.com, faks 67 215 57 12.
Adres strony internetowej (url): http://sds.pila.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kościelna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ADAPTACJA BUDYNKU PARAFII P.W. MATKI BOŻEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ W PILE NA POTRZEBY FILII ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY CARITAS W PILE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku Parafii p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Pile mieszczącego się w Motylewie przy ul. Orla 29 z przeznaczeniem na ośrodek wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby filii Środowiskowego Domu Samopomocy Caritas w Pile. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - budowę klatki schodowej, podłóg, posadzek, ścianek działowych, sufitów podwieszanych, - stolarkę drzwiową, - docieplenie ścian zewnętrznych elewacji, - montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, - roboty elektryczne, - roboty sanitarne. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i przedłożenie ich Zamawiającemu; 2) wykonanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy oraz ochronę mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnienia bezpieczeństwa w całym okresie realizacji robót; 3) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania robót; 4) zabezpieczenie terenu robót i miejsca składowania materiałów pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi ujemnymi oddziaływaniami w trakcie robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności, w tym za skutki finansowe; 5) przedłożenie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów i urządzeń użytych oraz innych dokumentów wymaganych Prawem budowlanym, a także umożliwienie dokonania kontroli przez Zamawiającego pochodzenia stosowanych materiałów i urządzeń w trakcie robót; 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzenia szkód osobom trzecim w trakcie realizacji umowy; 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w robotach, materiałach i sprzęcie, spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, oraz przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi; 8) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu po zakończeniu robót, w terminie określonym w § 2 umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC - przenośne), ogrodzenie miejsca robót, oznakowanie i zabezpieczenie pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. 7.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15 listopada 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ADAPTACJA BUDYNKU PARAFII P.W. MATKI BOŻEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ W PILE NA POTRZEBY FILII ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY CARITAS W PILE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługowy Zakład Budowlany Piotr Ciesielsk, , ul. Akacjowa 26, 64-800, Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 579507.02 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 23 grudnia 2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpiła na podstawie Aneksu nr 1 do umowy nr 1/2019 z dnia 1.08.2019 r. o udzielenie dotacji na sfinansowanie zadania.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.