eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › "Remont w Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Górze III."



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 560277430-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Miedźna: "Remont w Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Górze III."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510139378-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedźna, Krajowy numer identyfikacyjny 27625829100000, ul. ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, e-mail info@miedzna.pl, faks 322 116 089.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzna.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont w Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Górze III."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.2.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Strony zgodnie postanawiają dokonać zmiany § 4 ust. 2 ww. umowy poprzez przyjęcie nowego brzmienia o następującej treści: "Za terminowe wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy bez wad powiększonego o konieczność wykonania robót dodatkowych zawartych w protokole konieczności z dnia 31.07.2019 r. ustala się łączne wynagrodzenie zgodne z całą ofertą cenową obejmującą ofertę oraz kosztorysami ofertowymi na wykonanie robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, w łącznej wysokości: a) Ogółem netto: 306088,61 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy dwieście trzydzieści pięć złotych 94/100 ), b) Ogółem brutto: 376488,98 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy sto złotych 20/100 ), w tym podatek VAT 23% 70400,37 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt cztery złote 26/100 )


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45450000-6,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie robót: 21.08.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony zgodnie postanawiają rozszerzyć zakres rzeczowy umowy OR.272.I.40.2019

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pkt a) Do dokonaniu rozbiórki okładziny ściennej z płyt drewnopochodnych stwierdzono znaczne uszkodzenia i ubytki tynków wewnętrznych pod w/w okładziną. Tynki były częściowo zmurszałe i odparzone, z ubytkami i śladami zagrzybienia. Konieczna jest ich wymiana. Ze względu na krótki termin realizacji zadania oraz proces technologiczny wysychania tynków cementowo - wapiennych bądź gipsowych ustalono, że zasadne będzie wykonanie w miejsce skutych tynków okładzin z płyt gipsowo - kartonowych; Pkt b) Istniejące balustrady stalowe pochodzą z okresu oddania budynku do użytkowania i nie były modernizowane. Na pochwytach stalowych stwierdza się braki otaśmowania, które zabezpiecza pochwyt stalowy. Taśma ta w chwili obecnej nie jest już dostępna w sprzedaży. Podjęto decyzję o wymianie powyższych balustrad. Pkt c) Zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi na wykonanie przeniesienia wyłącznika przeciwpożarowego na zewnątrz budynku ( zalecenie z decyzji KP PSP w Pszczynie ) konieczne jest opracowanie dokumentacji projektowej i jej uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. p.poż. Umowa podstawowa nie obejmowała w swoim zakresie w/w dokumentacji projektowej. Pkt d ) Zgodnie z sugestią i zaleceniami osoby dokonującej przeglądów instalacji elektrycznej w/w budynku oraz koniecznością lokalizacji układu pomiarowego bezpośrednio przy wyłączniku głównym ( p.poż ) na zewnątrz budynku oraz kierując się względami ekonomicznymi ( wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej przed przeprowadzeniem prac malarskich w budynku szkoły ) konieczne jest wykonanie modernizacji rozdzielni elektrycznej oraz złącza licznikowego. 7. Wartość robót dodatkowych: Całkowita wartość robót dodatkowych: 58 100,20 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.