eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac remontowych lądowiska dla śmigłowców na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 560277364-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Warszawa: Wykonanie prac remontowych lądowiska dla śmigłowców na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608999-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510252912-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14198346000000, ul. ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48223265353, e-mail dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl, faks +48223265834.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brodnowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Osoba prwana świadcząca usługi o charalterze powszechnym

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych lądowiska dla śmigłowców na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MSB/PN/87/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie prac remontowych lądowiska dla śmigłowców na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
w części nr 1 od 05.11.2019 r.do 03.12.2019 r. w części nr 2 od 13.11.2019 r do 03.12.2019 r. w części nr 3 od 13.11.2019 r.do 03.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty budowlane,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Elektrotim S. A., , ul. Starogardzka 8, 54-156, Wrocław, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 91241.24 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

W związku z zaistnieniem niemożliwej do przewidzenia sytuacji, która spowodowała konieczność zmiany przez Wykonawcę sposobu realizacji robót, a w konsekwencji zwiększenie kosztów wykonanych prac i wydłużenie terminu realizacji, Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie pkt. 21.4 ppkt. 2 lit. c i e SIWZ i § 17 ust. 1 pkt. 4 lit. a i b umowy, zawarły aneks do umowy nr 193/2019 o następującej treści: § 1 Strony oświadczają, że 1)§ 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie prac remontowych lądowiska dla śmigłowców na terenie Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/87/10/2019 w części 1, zgodnie z SIWZ z dnia 11.10.2019 r., stanowiącą załącznik nr 1 do umowy, ofertą Wykonawcy z dnia 25.10.2019 r., stanowiącą załącznik nr 2 do umowy oraz Protokołem konieczności z dnia 27.11.2019 r. i kosztorysem ofertowym do protokołu konieczności." 2)§ 3 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Strony określają termin wykonania wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem umowy w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 27.12.2019 r." 3)§ 8 ust. 2 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 wyraża się w części nr 1 kwotą: 1)cena bez podatku VAT: 121 260,56 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych 56/100), 2)Wykonawca doliczy podatek VAT w stawce 23 % w wysokości: 27 889,93 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy osiemset osiemdziesiąt dziewięć złotych 93/100), 3)cena z podatkiem VAT wynosi: 149 150,49 zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 49/100). § 2 Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie.


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty elektryczne,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Elektrotim S. A., , ul. Starogardzka 8, 54-156, Wrocław, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 108067.98 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

W związku z zaistnieniem niemożliwej do przewidzenia sytuacji, która spowodowała konieczność wydłużenia terminu realizacji, Strony działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie pkt. 21.4 ppkt. 2 lit. c SIWZ i § 17 ust. 1 pkt 4 lit. b i d umowy, zawarły aneks do umowy 194/2019 o następującej treści: § 1 Strony oświadczają, że § 3 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Strony określają termin wykonania wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem umowy w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 27.12.2019 r. § 2 Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie.


CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roboty elektryczno - Instalacje niskoprądowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ASNEL Piotr Głowacki, , ul. Padarewskiego 144A/307, 04-438, Warszawa, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8000 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy i zmiana wynagrodzenia w częśći nr 1 oraz zmiana terminu wykonanaia w części nr 2

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistnieniem niemożliwej do przewidzenia sytuacji, która spowodowała konieczność zmiany przez Wykonawcę sposobu realizacji robót, a w konsekwencji zwiększenie kosztów wykonanych prac i wydłużenie terminu realizacji.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.