Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 560272769-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Kraków: Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603237-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510235949-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):108/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 10 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Lentza 6/49 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.765,90 zł; Część 2: ul. Rydla 15/15 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 23.873,06 zł; Część 3: ul. Jaremy 14a/50 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.341,29 zł; Część 4: ul. Bytomska 8/2 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 41.685,63 zł;Część 5: ul. Zdrowa 13/2 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 40.154,70 zł; Część 6: ul. Okólna 3/72 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 19.048,86 zł; Część 7: al. Okólna 24/14 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 23.544,22 zł; Część 8: Rynek Podgórski 4/7A wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 30.377,88 zł; Część 9: os. Kościuszkowców 4/1A wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 19.820,20 zł; Część 10: ul. Teligi 22/69 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 31.449,45 zł; UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Okólna 3/72 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Remontowo-Budowlany Marek Głuc,
,
ul. Okólna 3/15,
30-669,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkoe, polegające na: - skasowaniu wykwitów, zacieków, - wymianie listew przypodłogowych, - zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy: 19.12.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, opisanych w Protokole konieczności z dnia 27.11.2019 r., które stały się niezbędne do realizacji zamówienia i spełnione zostały łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych ze względu na zbyt duże koszty przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do zakresu (wartości) koniecznych do zlecenia robót;
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność dla Zamawiającego np., w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi w szczególnych okolicznościach np. przy wymianie ościeży powstające pęknięcia tynków i powłok malarskich spowodują problemy z ustaleniem odpowiedzialności konkretnego wykonawcy;
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, gdyż stanowi 15,74% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Wartość brutto wynagrodzenia określona w umowie podstawowej: 20.548,64 zł. Wartość zmiany: 3.234,41 zł.
Przedmiotowe roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia podstawowego i są konieczne do wykonania w celu osiągnięcia celu, dla którego zostało udzielone zamówienia, tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście najemcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W trakcie remontu lokalu stwierdzono potrzebę zwiększenia zakresu robót o następujące roboty:
1) wymiana listew przypodłogowych w części niezakwalifikowanej do wymiany. Okazało się, że listwy po demontażu są popękane i należy je wymienić;
2) po wstępnym umyciu i zeskrobaniu farby okazało się, że przebarwienia na tynku mają charakter trwały i wymagają dodatkowych prac malarskich aby przebarwienia nie przebijały końcowej warstwy malarskiej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.