eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części.



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 560272769-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Kraków: Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603237-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510235949-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

108/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 10 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Lentza 6/49 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.765,90 zł; Część 2: ul. Rydla 15/15 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 23.873,06 zł; Część 3: ul. Jaremy 14a/50 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 29.341,29 zł; Część 4: ul. Bytomska 8/2 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 41.685,63 zł;Część 5: ul. Zdrowa 13/2 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 40.154,70 zł; Część 6: ul. Okólna 3/72 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 19.048,86 zł; Część 7: al. Okólna 24/14 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 23.544,22 zł; Część 8: Rynek Podgórski 4/7A wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 30.377,88 zł; Część 9: os. Kościuszkowców 4/1A wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 19.820,20 zł; Część 10: ul. Teligi 22/69 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 31.449,45 zł; UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.12.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Okólna 3/72
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo-Budowlany Marek Głuc, , ul. Okólna 3/15, 30-669, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 19026.52 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkoe, polegające na: - skasowaniu wykwitów, zacieków, - wymianie listew przypodłogowych, - zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy: 19.12.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, opisanych w Protokole konieczności z dnia 27.11.2019 r., które stały się niezbędne do realizacji zamówienia i spełnione zostały łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych ze względu na zbyt duże koszty przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do zakresu (wartości) koniecznych do zlecenia robót; - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność dla Zamawiającego np., w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi w szczególnych okolicznościach np. przy wymianie ościeży powstające pęknięcia tynków i powłok malarskich spowodują problemy z ustaleniem odpowiedzialności konkretnego wykonawcy; - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, gdyż stanowi 15,74% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość brutto wynagrodzenia określona w umowie podstawowej: 20.548,64 zł. Wartość zmiany: 3.234,41 zł. Przedmiotowe roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia podstawowego i są konieczne do wykonania w celu osiągnięcia celu, dla którego zostało udzielone zamówienia, tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście najemcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W trakcie remontu lokalu stwierdzono potrzebę zwiększenia zakresu robót o następujące roboty: 1) wymiana listew przypodłogowych w części niezakwalifikowanej do wymiany. Okazało się, że listwy po demontażu są popękane i należy je wymienić; 2) po wstępnym umyciu i zeskrobaniu farby okazało się, że przebarwienia na tynku mają charakter trwały i wymagają dodatkowych prac malarskich aby przebarwienia nie przebijały końcowej warstwy malarskiej.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.