eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 560269742-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Szczecin: Robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514546-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510058564-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 26 1452026, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks 26 1452024.
Adres strony internetowej (url): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

12/RB/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 27/O/2018 z dnia 09 października 2018 r. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlano-wykonawczych, b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: ? wydzielenie klatek schodowych przegrodami kl. EI 60 oraz wymiana zamknięcia klatek schodowych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, ? wymiana drzwi wejściowych do budynków na drzwi o odpowiedniej szerokości i kierunku otwierania zgodnym z kierunkiem ewakuacji, ? wykonanie przegród dymoszczelnych na korytarzach, ? na poziomie wejścia do budynków zabezpieczenie przed omyłkowym zejściem do piwnicy, np.: barierką, ? montaż oświetlenia awaryjnego oraz odblaskowych piktogramów ze wskazaniem kierunku ewakuacji na korytarzach użytkowanych i klatkach schodowych, ? montaż instalacji oddymiania klatek schodowych (w budynkach 2, 4, 5) - wykonanie okna rozwieralnego wraz z czujką dymową i ręcznym ostrzegaczem pożarowym, ? zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy na podstawie udzielonego Pełnomocnictwa, celem przystąpienia Zamawiającego do użytkowania budynków, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę.


II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45213316-1,

45234115-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta od dnia zawarcia umowy do dnia 24.07.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Robota budowlana polegająca na wykonaniu zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 5 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie (PKOB 1274).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ARKADA - KOD NADOLNI Spółka Jawna, , ul. Witosa 7B, 86-100, Świecie, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 734411.16 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wartości umownej o kwotę 6 551,59 zł brutto stanowiącą wartość robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót stwierdzono braki projektowe w zakresie poprawnej ilości opraw oświetleniowych oraz braku poprawnych rozwiązań podłączenia do istniejących tablic rozdzielczych. Ponadto celem poprawienia bezpieczeństwa pożarowego, po przeprowadzeniu uzgodnień z DWOP w Szczecinie dokonano zamiany kabli na ciągach ewakuacyjnych na bardziej bezpieczne z punktu widzenia przeciwpożarowego. W celu zapewnienia większej niezawodności instalacji wyeliminowano puszki łączeniowe, połączenia wykonane zostały wewnątrz opraw oświetleniowych i ręcznych ostrzegaczy pożarowych. Z uwagi na betonowy, zbrojony strop w piwnicy celem uniknięcia osłabienia konstrukcji przy układaniu przewodów pod tynkiem oraz z uwagi na konflikt zaprojektowanych przewodów na ścianach z metalowymi drzwiami instalacje poprowadzono w rurach instalacyjnych na suficie. Dla zapewnienia wymagań prawidłowego oświetlenia dróg ewakuacyjnych niezbędny był montaż dodatkowych opraw, które nie były zawarte w projekcie. Przy realizacji zadania stwierdzono, że w istniejących tablicach elektrycznych nie ma podziału na obwody oświetlenia i obwody gniazd wtyczkowych, występują obwody mieszane. Nie jest to obecnie dozwolone, może powodować to niewłaściwe działanie nowoprojektowanych opraw LED lub ich uszkodzenie. W związku z powyższym projektant zaproponował rozwiązanie zamienne w postaci doposażenia tablic w układ z przekaźnikiem kontroli faz, umożliwiający wydzielenie obwodu oświetlenia awaryjnego. Ponadto, ze względu na możliwość przypadkowego uruchamiania przewietrzania poprzez przyciski umieszczone na parterze klatki schodowej na wniosek projektanta i użytkownika przyciski przewietrzania przeniesiono na ostatnie kondygnacje i umieszczono je w zamykanych kasetach.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.