eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 560267456-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Żnin: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rolnny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego" działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550165559-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510191356-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin, Krajowy numer identyfikacyjny 92351222000000, ul. ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 031 301, e-mail admin@um.znin.pl, faks 523 031 103.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umznin.plk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Słębowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGPI.271.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: I. Cześć podziemna, pomieszczenie pod podestem oraz schodami zewnętrznymi: - skucie istniejących tynków wewnętrznych - 184,13m², - zabezpieczenie ściany zewnętrznych przed dostawaniem się wody - 25,263m², - zabezpieczenie podestu oraz schody zewnętrzne przed dostawaniem się wody - 25,263m², - wymianę tynków wewnętrznych na ścianach oraz sufitach - 79,258m², - malowanie dwukrotne tynków farbami emulsyjnymi - 79,258m², - zabezpieczenie ścian fundamentowych podwójną papą termozgrzewalną - 25,563m². II. Podest oraz schody zewnętrzne: - wymiana wierzchniej warstwy wykończenia (kostka brukowa) na płytki ceramiczne - 27,092m², - docieplenie stropu poliestrem ekstrudowanym o grubości 8 cm - 21,92m², - zabezpieczenie podwójną papą termozgrzewalną - 31,92m², - wykonanie odwodnienia liniowego na długości podestu, oraz odprowadzenie wody opadowej na teren biologicznie czynny nieruchomości - 12,00mb, -wykonanie drenażu odwadniającego wokół ścian podestu zewnętrznego - 63,470m. III. Ściany zewnętrzne: - skucie istniejących tynków - 872,04m², - wymiana tynków na tynki renowacyjne cementowo-wapienne spełniających wymogi Naukowo -Techniczne Organizacji do Spraw Ochrony i Renowacji Zabytków - 872,04m², - malowanie tynków farbami mineralnymi - 872,04m², - demontaż i ponowny montaż drzwi istniejących z PCV - 1 szt. IV. Opaska betonowa: - wymiana opaski betonowej na opaskę o szerokości 50cm i grubości betonu 10cm, wylewana na podsypce z piasku zagęszczonego gr. 10cm, klasa betonu C12/15 - 58,98m², V. Platforma schodowa: - w celu dostosowania budynku do dostępu dla osób niepełnosprawnych projektuje się platformę schodową na frontowej elewacji budynku montowaną do schodów zewnętrznych za pomocą słupów. VI. Wymiana stolarki zewnętrznej: - wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych dwuskrzydłowych - 2 szt. wraz z wykonaniem wypraw malarskich. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45410000-4,

45442110-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 10 listopada 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zadania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność przesunięcia terminu z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne i uwarunkowania niezależne od Wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.