eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 560267279-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Krosno: Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547382-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510131585-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, Krajowy numer identyfikacyjny 52698900000000, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 47 43 218, e-mail zp@um.krosno.pl, faks 13 47 43 218.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.56.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac: termomodernizacyjnych w budynku DDL w Polance; wykonanie drenażu opaskowego; utwardzenie terenu; remont instalacji odgromowej; zagospodarowanie terenu parku i placu manewrowego przylegające do budynku; wykonanie terenów zielonych; montaż elementów małej architektury; budowa wiaty rekreacyjnej; oświetlenie parku; wykonanie nowego ogrodzenia terenu; wyposażenie obiektu w meble, sprzęt, urządzenia i instrumenty muzyczne oraz wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej i informacyjnej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie poniższych prac: 1) Obsługę geodezyjną, 2) Termomodernizację: roboty rozbiórkowe, obróbki blacharskie, stolarka okienna i drzwiowa, docieplenie elewacji budynku, izolacja fundamentów, drenaż opaskowy, utwardzenie terenu, remont instalacji odgromowej, 3) Wyposażenie obiektu w bramę rolowaną, meble, sprzęt, urządzenia, instrumenty muzyczne, okienne rolety wewnętrzne, panele akustyczne, 4) Sieci zewnętrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej, rozdział kanalizacji ogólnospławnej, 5) Oświetlenie terenu parku, przebudowa studzienki teletechnicznej, 6) Zagospodarowanie terenu: przebudowa miejsc postojowych i chodników, 7) Zagospodarowanie terenu parku: budowa wiaty, ogrodzenie terenu, ogrodzenie placów zabaw, ścieżki i placyki rekreacyjne z nawierzchniami bezpiecznymi, zieleń i trawniki, montaż urządzeń fitness, montaż urządzeń placu zabaw, montaż elementów małej architektury, 8) Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej i informacyjnej, 9) Prace towarzyszące. Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonych projektach budowlanych i wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Załączone projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych obejmują całość inwestycji. Z zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej wyłączona zostaje w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia część prac termomodernizacyjnych związanych z termomodernizacją dachu i stropodachu budynku. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Uwaga! Prace objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w bliskim sąsiedztwie oraz w samym obiekcie Dzielnicowego Domu Ludowego w Polance, który jest wykorzystywany przez różne podmioty (przychodnia zdrowia, poczta, klub seniora, spółdzielnia socjalna) prowadzące bieżącą działalność. Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę fakt prawidłowego pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenia terenu wykonywanych robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich oraz takiej organizacji kolejności wykonania prac objętych zamówieniem, aby ww. podmioty mogły funkcjonować bez przerwy. Uwaga ! Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, sprzętu i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały, sprzęt, urządzenia i wyposażenie dowolnego producenta, pod warunkiem że posiadają one parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: ziemne, fundamentowe, betoniarskie, izolacyjne, konstrukcyjne, tynkarskie, posadzkowe, malarskie, ciesielskie, dekarskie, brukarskie oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45112710-5,

45231100-6,

45231300-8,

45233200-1,

45310000-3,

45443000-4,

45453000-7,

37000000-8,

37535200-9,

37410000-5,

39150000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.06.2019r. - 30.11.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak , , ul. Bieszczadzka 16a, 38-100, Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1666655.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia z 2 049 986,14 zł na 2 055 608,42 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zmiana technologii wykonania szafek ubraniowych stalowych na wykonane z płyty laminowanej poprawi efekt wizualny pomieszczenia oraz zapewni wygodne i funkcjonalne korzystanie z mebli przez użytkowników. 2. Zabezpieczenie studni poprzez uszczelnienie i zasypanie spowoduje, że wszystkie roboty budowlane związane z zagospodarowanie terenu w bliskim sąsiedztwie studni nie będą w późniejszym okresie niszczone. Powodem wprowadzenia przedmiotowych zmian jest potrzeba zachowania prawidłowej funkcjonalności pomieszczeń szatniowych oraz prawidłowe wykonanie prac kanalizacyjnych zapewniające niezawodne działanie zrealizowanej infrastruktury uzbrojenia terenu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.