eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Przebudowa zdegradowanego budynku przy ul. Wałowej w Woli w celu poprawy warunków w istniejących mieszkaniach socjalnych oraz adaptację nowych mieszkań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 560267155-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Miedźna: Przebudowa zdegradowanego budynku przy ul. Wałowej w Woli w celu poprawy warunków w istniejących mieszkaniach socjalnych oraz adaptację nowych mieszkań.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537903-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510116234-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedźna, Krajowy numer identyfikacyjny 27625829100000, ul. ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, e-mail info@miedzna.pl, faks 322 116 089.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzna.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa zdegradowanego budynku przy ul. Wałowej w Woli w celu poprawy warunków w istniejących mieszkaniach socjalnych oraz adaptację nowych mieszkań.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, nadbudowa oraz przebudowa części mieszkalnej wielorodzinnej w budynku mieszkalno - usługowym wraz ze zmianą sposobu użytkowania strychu na pomieszczenia mieszkalne oraz budowa instalacji wod - kan, elektrycznej, c.o. w tej części budynku , położonego na terenie działki o nr ewidencyjnych 1869/68, 1866/68 w Woli przy ul. Wałowej. W stanie istniejącym przedmiotowy obiekt jest budynkiem dwukondygnacyjnym zawierającym parter oraz poddasze. Poddasze w części mieszkaniowej jest niezagospodarowane. Budynek o bryle prostokątnej, posadowiony jest na fundamentach murowanych. Obiekt wzniesiono w technologii tradycyjnej z cegły murowanej na zaprawie cementowej. Strop międzykondygnacyjny wykonano w formie płyty żelbetowej. Przekrycie budynku stanowi więźba drewniana typu płatwiowo - kleszczowego. Pokrycie dachowe wykonano z papy i gontu bitumicznego. Zachodnia część budynku posiada funkcję mieszkalną, wielorodzinną natomiast wschodnia część obiektu stanowi lokal usługowy OSP. Stan techniczny istniejącego obiektu opisuje ekspertyza techniczna będąca częścią składową dokumentacji projektowej. Zakres inwestycji dotyczy jedynie części mieszkalnej, wielorodzinnej. Polega ona na poprawie stanu technicznego istniejących mieszkań usytuowanych na kondygnacji parteru oraz na zagospodarowaniu nieużytkowego strychu na lokale mieszkalne. Zakres projektowy w części parterowej obejmuje główne przebudowę i wyposażenie istniejących mieszkań w łazienki oraz wygospodarowanie komunikacji pomiędzy kondygnacjami. Na poddaszu przewidziano kolejne lokale mieszkalne przekryte nowym dachem dostosowanym do lokali. Dane charakterystyczne budynku po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 395,0 m2; - powierzchnia całkowita mieszkalna: 422,0 m2; - powierzchnia netto mieszkalna: 295,10 m2; - powierzchnia użytkowa: 295,10 m2; - kubatura budynku: 2590,00 m3; - ilość kondygnacji: 2 - szerokość całkowita budynku: 39,65 m; - długość całkowita budynku: 9,30 m; - wysokość budynku: 8,09 m; Przedmiotowy budynek po rozbudowie posiadać będzie prostokątną bryłę architektoniczną, która nawiązywać będzie do istniejącej części budynku oraz zabudowy sąsiedniej. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji konieczne jest m.in. wykonanie rozbiórek części elementów istniejącego budynku w celu przebudowy kondygnacji parteru, dostosowanie poddasza do adaptacji na nowe lokale mieszkalne a także na potrzeby aranżacji układu komunikacji wewnętrznej. Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie m.in. następujących prac budowlanych: a) Demontaż istniejących instalacji wewnętrznych; b) Demontaż konstrukcji dachu wraz z pokryciem oraz obróbkami blacharskimi i elementami orynnowania; c) Rozbiórkę kominów, ścianek kolankowych oraz szczytowych, tynków wewnętrznych; d) Rozbiórkę stropu żelbetowego wraz z warstwami posadzkowymi; e) Rozbiórkę górnej części ścian parteru do wysokości projektowanego stropu; f) Likwidację stolarki okiennej i drzwiowej wraz z dostosowaniem wymiarów otworów do nowej stolarki; g) Wyburzenia wskazanych w dokumentacji projektowej ścian działowych na parterze; i) Rozbiórkę podestów, murków oraz zadaszenia przed drzwiami zewnętrznymi do budynku; j) Rozbiórkę warstw posadzkowych na parterze; k) Wywóz i utylizacje materiałów z rozbiórki; l) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych wraz z drenażem; m) Naprawa uszkodzeń ścian istniejących; n) Roboty murowe w zakresie ścian wewnętrznych i zewnętrznych; o) Roboty żelbetowe w zakresie wykonania stropu nad parterem, schodów, słupów, wieńców, itp. p) Roboty ciesielskie w zakresie wykonania nowej konstrukcji drewnianej dachu; r) Roboty dekarskie w zakresie wykonania pokrycia dachowego wraz z warstwami izolacji termicznej, elementów obróbek blacharskich, montażu rynien i rur spustowych; s) Dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej; t) Roboty wykończeniowe wewnątrz budynku (tynki, posadzki, okładziny ścian, sufity, montaż osprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej); u) Wykonanie nowej elewacji budynku; w) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i odgromowej; x) Wykonanie instalacji ogrzewania (zaplanowano ogrzewanie za pośrednictwem grzejników elektrycznych); y) Wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji miejskiej; z) Wykonanie instalacji wentylacji w budynku; aa) Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych; bb) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu cc) w ramach realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz do opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i instrukcji użytkowania obiektu. Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wraz z dwoma kompletami dokumentacji powykonawczej (2 kpl. W wersji papierowej oraz 2 kpl. W wersji pdf na nośniku elektronicznym) Wykonawca przekaże zamawiającemu w trakcie protokolarnego zakończenia robót. W ramach pozyskanego dofinansowania Zamawiający wymaga w ramach realizacji inwestycji dodatkowego dostosowania obiektu dla osób z następującymi niepełnosprawnościami: - dla osób niewidomych i słabowidzących - poprzez zastosowanie odpowiedniego oświetlenia, czytelnych, kontrastowych tablic informacyjnych, szyldów, numerów pokoi, itp. oznaczeń wykonanych pismem Braille´a zlokalizowanych w taki sposób aby zapewnić łatwe ich odnalezienie, możliwość bezpośredniego podejścia do oznakowań w celu ich odczytania przez osoby słabowidzące a także niewidomych za pomocą dotyku, zastosowanie ciągów komunikacyjnych bez przeszkód oraz prostych układów funkcjonalnie opartych na wzorze prostokąta; - dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami lub chorobami psychicznymi należy uwzględnić warunek zastosowania neutralnej, mało agresywnej kolorystyki ścian; - dla osób słabosłyszących oraz głuchych należy zastosować uniwersalne, czytelne oznakowanie obiektu w formie piktogramów. Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, która jest załącznikiem do niniejszego SIWZ. Autorem dokumentacji projektowej jest firma MS Biuro Projektowe Marcin Sieprawski, ul. Unii Europejskiej 10, 32 - 600 Oświęcim.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45260000-7,

45200000-9,

45111200-0,

45300000-0,

45230000-8,

45421100-5,

45400000-1,

45311200-2,

45311100-1,

45317300-5,

45314300-4,

45314300-4,

45262350-9,

45262310-7,

45262500-6,

45321000-3,

45400000-1,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin realizacji: do dnia 28.02.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia do dnia 28.02.2020 r. oraz wykonanie robót dodatkowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji inwestycji pn. "Przebudowa zdegradowanego budynku przy ul. Wałowej w Woli w celu poprawy warunków w istniejących mieszkaniach socjalnych" wykonywanej na podstawie umowy nr OR.272.I.17.2019 z dnia 29.05.2019 r. stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych wymienionych poniżej w protokole: 1) W trakcie robót rozbiórkowych ścian i posadzek Wykonawca zgłosił brak fundamentu pod istniejącym kominem, co spowodowało jego zawalenie się. Konieczne jest wykonanie fundamentu i wymurowanie nowego komina wraz ze słupem żelbetowym, służącym jako podpora do projektowanego podciągu; 2) W trakcie rozbiórek ujawniono, że pomiędzy pomieszczeniami 1.1 i 2.1 ściana jest wykonana z płyt kartonowo-gipsowych. Zgodnie z dokumentacją projektową w powyższym miejscu przewidziana jest tam jako istniejąca ściana nośna, na której oparty jest strop. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie nowego fundamentu i wymurowanie ściany nośnej; 3) Podczas robót rozbiórkowych istniejących posadzek odkrywce uległy fundamenty istniejących ścian, które zlokalizowane są wyżej niż projektowany poziom wykończeniowy posadzki w pomieszczeniach. Powoduje to konieczność skucia nadproży nad drzwiami i zwiększenie wysokości wszystkich otworów drzwiowych, 4) W trakcie robót rozbiórkowych istniejącego stropu nad parterem ujawniono pogrubione części płyty stropowej oraz dodatkowe 7 zbrojonych, poprzecznych belek żelbetowych o wys.35 cm i szer. 50 cm, wystających w części strychowej, które należało skuć. Elementy te nie były widoczne od strony stropu. 5) Podczas odkrycia fundamentów zewnętrznych ścian budynku ujawniono, że ściany fundamentowe są stopniowane oraz wykonane z cegły, która w znacznym stopniu jest skorodowana i ma wypłukane spoiny. W związku z powyższym spoiny te należy zabetonować w celu wzmocnienia ścian fundamentowych oraz prawidłowego przygotowania powierzchni pod izolację, 6) Po rozbiórce dachu oraz ściany szczytowej, przyległej do budynku Straży Pożarnej stwierdzono, że rozebrany dach zachodził na część budynku OSP, w związku z tym powstała luka między projektowaną ścianą budynku a budynkiem OSP, dokumentacja zaś nie przewiduje uzupełnienia brakującej połaci dachowej. W związku z powyższym należy wykonać dodatkowo mur ogniowy oddzielający obie połacie dachu a powstała lukę należy zabudować przedłużając dach budynku OSP nawiązując się do istniejącej konstrukcji, 7) W związku z powstałą wnęką na piętrze przy schodach, stwarzającą ryzyko upadku z wysokości, ustalono konieczność zabudowy balustrady, 8) Zgodnie z zapisem § 16.1 ustawy warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2019, poz. 1065), wymagana szerokość utwardzonego dojścia do budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej, powinna wynosić min. 1,5 m, projektowane dojścia mają szerokość 1,20 m, w związku z powyższym należy je poszerzyć zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) Zgodnie z uzgodnieniami z inspektorem nadzoru do spraw elektrycznych, zmieniono sposób podłączenia zasilania grzejników elektrycznych na gniazda wtykowe. W/w roboty dodatkowe w większości uwidoczniły się w trakcie prowadzenia robót rozbiórkowych, nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej oraz nie były możliwe do stwierdzenia na etapie inwentaryzacji obiektu oraz w trakcie wizji lokalnych. W celu realizacji inwestycji stwierdza się konieczność wykonania powyższych prac. W związku z wynikłymi robotami dodatkowymi, czas realizacji robót objętych zakresem umowy znacznie się wydłużył.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmian dokonano na podstawie § 16, ust. 1 lit. a) oraz lit. c), pkt 1) umowy z dnia 29.05.2019 r. nr OR.272.I.17.2019

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.