eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-05

Ogłoszenie nr 560265465-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.

Łódź: Budowa nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538630-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500093158-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500151968-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000, ul. Nowy Józefów 52/54, 94-406 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 373 196, e-mail zamowienia.publiczne@word.lodz.pl, faks 426 781 037.
Adres strony internetowej (url): www.word.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WORD/DO/2300/3/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania "Budowa nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi w procedurze "zaprojektuj i wybuduj" . Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym: a) wykonanie projektów budowlanych, b) wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, c) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; 3) wykonanie kompleksowe robót budowlanych wraz z wyposażeniem obiektu oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z ostatecznym rozliczeniem robót, w tym ostatecznego rozliczenia z ewentualnymi podwykonawcami. Planowana inwestycja obejmuje wybudowanie siedziby WORD w Łodzi wraz z podstawową infrastrukturą szkoleniową i infrastrukturą egzaminacyjną na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nowy Józefów 52/54. Nowa siedziba WORD w Łodzi to kompleks, w skład którego wejdą: a) budynek biurowy z zapleczem garażowo-warsztatowym, b) parking dla pracowników i klientów ośrodka, c) plac manewrowy dla zdających na prawo jazdy kandydatów na kierowców w zakresie kat. A, AM, A1, A2, B, B1, B+E, C, C1, C1+ E, C+E, D, D1, D1 + E, D+E, T.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45213150-9,

45100000-8,

45111291-4,

45233140-2,

45300000-0,

45311000-0,

45311100-1,

45310000-3,

45314320-0,

45313100-5,

45330000-9,

45331100-7,

45331210-1,

45342000-6,

45311200-2,

77211400-6,

71331000-7,

45112710-5,

45312000-7,

45314000-1,

45320000-6,

45331000-6,

45450000-6,

28112320-9,

45232430-9,

42511000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu przedmiotu umowy związane z żądaniem Zamawiającego wykonania prac wychodzących poza zakres opisany w dokumentach wymienionych w §1ust.3 umowy. zakres przedmiotu umowy po dokonanej zmianie obejmuje:"§1ust.3.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w:1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym"Budowa nowej siedziby WORD w Łodzi",2)Koncepcji projektowej budynku WORD w Łodzi,3)Koncepcji zagospodarowania terenu,4)Protokole z przeprowadzonych negocjacji z dnia 03.09.19r.5)Protokole z przeprowadzonych negocjacji z dnia06.09.19r.6)Protokole z przeprowadzonych negocjacji z dnia 25.10.19r."Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w związku z żądaniem przez Zamawiającego wykonania prac wychodzących poza zakres opisany w§1ust.3umowy.Wartość zamówienia po zmianie wynosi 12554394,39 zł. (bez Vat)Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy,w związku z wystąpienie innych przeszkód niezależnych od Wykonawcy.Termin wykonania przedmiotu umowy Strony ustalają do 29.02.20r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością zmian umowy nr WORD/DO/2300/3/18 z dnia 2 lipca 2018r. na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843.) oraz w związku z: 1. § 18 ust. 5 pkt 2 Umowy, dokonano zmiany treści: a). § 1 ust. 3 umowy o zmianę szczegółowego zakresu przedmiotu umowy, z uwagi na żądanie przez Zamawiającego wykonania prac wychodzących poza zakres opisany w dokumentach wymienionych w § 1 ust. 3 umowy. b). § 9 ust. 2 umowy o zmianę wynagrodzenia umownego, z uwagi na żądanie przez Zamawiającego wykonania prac wychodzących poza zakres opisany w dokumentach wymienionych w § 1 ust. 3 umowy. Jednocześnie dokonano zmiany w treści § 10 ust. 1 umowy o fakturowanie częściowe do łącznej wartości 98 % wartości wynagrodzenia przewidzianego umową i faktury końcowej, z uwagi na to, iż po zwiększeniu zakresu wykonania prac a w konsekwencji całości wynagrodzenia określone w § 10 ust. 1 Umowy 90 % wartości wynagrodzenia przewidzianego umową, nie pokryje bieżących wydatków Wykonawcy na realizację zamówienia. 2. § 18 ust. 4 pkt 8 Umowy, dokonano zmiany treści § 8 ust. 1 umowy o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, z uwagi na wystąpienie innych przeszkód niezależnych od Wykonawcy. Powyższe zostało przewidziane w ogłoszeniu (pkt IV.5) oraz SIWZ (Rozdział XVI).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.