Ogłoszenie nr 560263396-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Kraków: Przebudowa i remont pomieszczeń na parterze budynku frontowego przy ul. Józefa 19 w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577068-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510183124-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. ul. Gołębia
24,
31-007
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 324 450, e-mail
bzp@adm.uj.edu.pl, faks
124 324 451.
Adres strony internetowej (url): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont pomieszczeń na parterze budynku frontowego przy ul. Józefa 19 w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):80.272.257.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postepowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczących w zakresie przebudowy i remontu pomieszczeń na parterze budynku frontowego przy ul. Józefa 19 w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do niniejszej SIWZ, który zawiera dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania: 4.1 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem konserwatorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4.2 Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia w cenie oferty koszty: a) wyniesienia i wniesienia mebli z pomieszczeń podlegających robotom remontowym, b) zabezpieczenia folią i kartonami podłóg, c) wykonywania stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac oraz wykonania niezbędnych zabezpieczeń w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowników budynku, d) sprzątanie po robotach. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt wykonawcy usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane we wzorze umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty.
II.4) Główny kod CPV: 45212350-4
Dodatkowe kody CPV:
92522200-8,
45000000-7,
45400000-1,
45453000-7,
45410000-4,
45430000-0,
45440000-3,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy do 21 października 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Realizacja robót dodatkowych polegających na skuciu tynków, przeprowadzeniu prób wyrywania kotew oraz zwiększeniu liczby kotew
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny określone w Protokole konieczności z dnia 5.11.2019.
Wykonanie prac objętych Aneksem nr 2 jest niezbędne dla zakończenia robót podstawowych i warunkuje ich prawidłowe wykonanie. Technologicznie wykonanie robót dodatkowych zazębia się z robotami podstawowymi objętymi umową zasadniczą. Wydzielenie ich do odrębnego postępowania przetargowego, pociągnęło by za sobą konieczność wprowadzenia na ten sam plac budowy innego wykonawcy, co z technologiczne punktu widzenia jest niezasadne zważywszy, iż zasadniczy zakres robót nie ulega zmianie, natomiast ulega zmianie technologia ich wykonania. Powyższe uwarunkowania jednoznacznie wskazują, że uzasadnione jest powierzenie tych prac dotychczasowemu wykonawcy robót zasadniczych, aneksem do umowy.
Należy zwrócić uwagę na fakt, że całość prac objętych umową odbywa się w ograniczonej przestrzeni, do której nie da się wprowadzić równocześnie dużej liczby pracowników a to powoduje konieczność przydzielenia dodatkowego czasu na wykonanie prac dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.